Mistä matkatoimistosta kannattaa varata matka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Matkalla ollaan lähdössä koko perhe, minä, mies + 1-vuotias lapsi.
En oo koskaan varannu mitään matkaa ja näin aivan tietämätön kaikesta siis... Myös matkakohdetta saa suositella!!! Ja onkohan liian myöhäistä ylipäätään saada enää matkaa tuohon 25.10 -> siitä viikko eteenpäin...?

Kiitos avustanne!

Syyslomalle vaikea saada enää matkoja, taitaa olla kalleimmat vain jäljellä, ja muutenkin matkat ovat sille viikolle jo kalliimpia kuin muulloin. Jos pakettimatkaa etsit niin soita läpi nämä Tjäreborgit sun muut ja kysy onko minnekään matkaa enää sille viikolle. Matkakohdetta paha suositella kun suurin osa matkoista on kuitenkin jo myyty.

surffaílehan netissä.... matkan tilaaminen on sieltä helpointa.
Kreikka on kaunis ja "alkuperäistäkin" löytyy. Kanaria on helppo pienen kanssa, pärjää jopa halutessaan suomella.... puerto rico tai playa del ingles. esim..... ja matka saa vielä kyllä. hotellin tasoksi valitsisin noin pienen kanssa vähintään 3 tähteä....

Voidaan kyllä siirtää reissua myöhempäänkin ajankohtaan, mut töissä käyvän mieheni puolesta ei kuitenkaan muut onnistu kuin juuri syys- tai joululomat... Tuskin silläkään nyt on niin hirveästi merkitystä, jos se vähän enemmän maksaa kuin joku toinen... Voiko lapselle ottaa purkkiruokia mukaan?

Voi ja varmaan kannattaakin, ettei tule mitään ylläreitä. Tosin kannattaa varmistaa, että saako ne ottaa, mutta ruumaan menevään laukkuun varmaan saa.'
Mun sisko otti puolivuotiaalle jenkkeihin 3-viikon lomalle purkkiruuat mukaan, laukku painoi 26 kiloa.... :)

Varaa sieltä mistä saatte parhaiten teidän tarpeisiin sopivat lennot, majoitus, palvelut ym. Itse varaan aina netin kautta. Eniten olen tainut ostaa matkoja Aurinkomatkoilta mutta kokemusta myös Tjäreborgista ja Finnmatkoista.

Meillä matkatoimiston valintaan vaikuttaa lentoaikataulut, kohteen hotellit/huoneistohotellit ja hinta.

Yhteistyössä