Mistä MATALA lastensänky?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unetonäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unetonäiti

Vieras
Heips!

Ajattelin täältä kysellä, kun täällä on niin monenkirjavaa porukkaa, että osaisiko joku neuvoa minua sänkyhankinnoissani?

Haluaisin tytöllemme mahdollisimman matalan sängyn, sellaisen joka ei juurikaan lattiantasosta olisi korkemmalla :)

Löytyykö tuollaisia matalia sänkyjä mistään valmiina vai täytyykö ne teettää vartavasten puusepällä?

Tytöllämme on ikää 1,5-vuotta ja alkaisi nyt yksin nukkumaan isojen tyttöjen sängyssä...jotenkin vaan olen saanut päähänpinttymän tällaisesta tosi matalasta sängystä, ettei hän vahingossakaan tipahtaisi korkealta ja kovaa.
Tyttö osaa kävellä ja peruuttaa nätisti esim. sohvalta alas jos oikein keskittyy, mutten usko tuon onnistuvan unenpöpperöisenä :/

...ja saa minulle ehdottaa muitakin vaihtoehtoja mikäli mieleen juolahtaa...kaikki ideat otetaan ilolla vastaan!
(olen kuitenkin aika skeptinen näiden turvalaitojen yms suhteen meidän neidin ollessa kyseessä)

hih...
Kyllä sitä monesti miettii, että miten vaikeaksi tuollainen pieni ihminen osaa nukkumisjärjestelyt tehdä :(
Pinnasängyssä ei ole suostunut nukkumaan yötäkään ja nyt nukkuu sellaisessa sohvasängyssä, jonka selkänoja on tavallaan turvalaitana :/ *murr*
Mutta kun en enää halua/jaksa yhtään yötä nukkua tytön vieressä vaan haluan, että oppii nukkumaan yksin!

Täytyy tosiaan harkita tuota vuodevaatelaatikkoa/sängyn alle työnnettävää vuodetta!
(siihen ei äiti edes viereen mahtuisi vaikka miten änkeisi :D )

Kuten joku jo ehdotti, sänky josta on jalat sahattu matalaksi vois olla kiva. Vuodevaatelaatikko ei ehkä samalla tavalla tuuletu kuin sängyt joiden pohjissa on varta vasten tuuletusreikiä?

Yhteistyössä