Mistä mä saan tietää koska äitiysloma alkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
sain neuvolasta tänään äitiyslomaan ym tarvittavat laput, mutta missään ei lue, että mikä on äitiysloman alkamispäivä. edelliskerroilla on kyllä lukenu lapussa. Mistä mä sen nyt sitte saan tietää, kun pitäis työnantajalle ilmoittaa...?

Alkuperäinen kirjoittaja Piija:
Olikohan Kelan sivuilla joku laskuri....? jossain oli en yhtään muista missä

no niin mäkin muistelisin, että jossain on ollu laskuri, mutten nyt enää löydä sitä. en millää jaksais lähteä kelaan jonottamaan lasten kanssa ja puhelimessaki saa olla puoli päivää ennenku pääsee läpi. KUn löytyis netistä joku laskuri...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Piija:
Olikohan Kelan sivuilla joku laskuri....? jossain oli en yhtään muista missä

no niin mäkin muistelisin, että jossain on ollu laskuri, mutten nyt enää löydä sitä. en millää jaksais lähteä kelaan jonottamaan lasten kanssa ja puhelimessaki saa olla puoli päivää ennenku pääsee läpi. KUn löytyis netistä joku laskuri...

Kelan etusivuilla on laskurit kohta ja sieltä löydät oikean.:)

Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:
mä vaan laitoin paperit pomolle ja se laittoi ne palkanlaskijalle joka ilmoitti koska mun äippäloma alkaa.ite ei tarvinnu tehdä mittään.

palkanlaskijalle munkin tarttee laittaa mutta esimies haluais tietää jo nyt ajan että ehtii etsiä sijaisen. Mun työpaikalta jää tänä vuonna 5 äitiyslomalle ja sillä hieman vaikeuksia löytää lomasijaisia...

Yhteistyössä