Mistä mä näen S-tilin saldon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sss

Vieras
Mulla on se tunnusluku nettiin, mutta en sieltä löydä saldoja. Onko ne siellä? Näen vaan paljollako olen ostanut tässä kuussa kaupasta! olen kerran puhelimitse kysynyt saldon ja käyttänytkin sitten sen mukaan. mut jossain kohtaa laskut meni sekaisin ja pitäisi tilanne tarkistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Mulla on se tunnusluku nettiin, mutta en sieltä löydä saldoja. Onko ne siellä? Näen vaan paljollako olen ostanut tässä kuussa kaupasta! olen kerran puhelimitse kysynyt saldon ja käyttänytkin sitten sen mukaan. mut jossain kohtaa laskut meni sekaisin ja pitäisi tilanne tarkistaa.

tarkoitatkohan nyt s-kanavaa, josta näkee vain ne bonukseen oikeuttavat ostot. S-pankki on eri asia.

no ei mulla ole kuin se, mikä tulee siinä bonustiedotteessa. en kai näekään sitä, kun ei ole mulla s-pankin tunnuksia. täytyy sit soittaa huomenna, että tietää onko rahaa ruokaan loppukuusta.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
no ei mulla ole kuin se, mikä tulee siinä bonustiedotteessa. en kai näekään sitä, kun ei ole mulla s-pankin tunnuksia. täytyy sit soittaa huomenna, että tietää onko rahaa ruokaan loppukuusta.

Sinun pitää hankkia ne tunnukset a-pankkiin, niin näet. Ja siitä täytyy tehdä jonkun sortin hakemus.

Alkuperäinen kirjoittaja sinne pankkiin:
mistä ne tunnukset tulee hakee,kaupasta??

Niistä S-pankin palvelupisteistä ja kai ne saa netinkin kautta jotenkin tilaamalla. http://www.s-pankki.fi/henkiloasiakkaat/verkko/verkkopankki/fi_FI/pankkitunnukset/

Yhteistyössä