mistä mä löydän täydellisen sormuksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nallekarhu2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aviota vastaan:
Miksi joku hullu haluaa mennä naimisiin? Kukaan ei ole täydellinen, joskus tulee kumminkin se raja ettei toisen kanssa pysty elämään. Sitte on pirun paljon vaikeampi erota kun on naimisissa.

en mä ainakaan elä yhdessä miehen kanssa sillä periaatteella että no sitten KUN erotaan. eihän siinä oo mitään järkeä, ja jos ajattelee tolleen niin taatusti se erokin sitten tulee.
mä meen naimisiin koska haluan elää koko elämän tämän miehen kanssa myös vaikeina hetkinä ja myös niistä "huonoista puolista" huolimatta. =)
en mä aattele että eipä mennä naimisiin koska kuitenkin erotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Me ollaan vähän tylsiä varmaan, mutt meidän sormuksia ei valittu loppuelämäksi vaan juuri nyt miellyttäviksi: mä oon ajatellut, että kerta kumppani tulee oleen aina, niin pakko sitä on edes sormusta välillä vaihtaa. Vaihtelu virkistää :D

Mutt kyll mä kuule ajaisin tänne tampereelle. :D Tai täältä sitt helsinkiin tai mihin vaan.

Tulkaa meille vaikka kylään. B)

kaippa sitä sit täytyy joku päivä lähtee ajelemaan sinne päin :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Miksi joku hullu haluaa mennä naimisiin? Kukaan ei ole täydellinen, joskus tulee kumminkin se raja ettei toisen kanssa pysty elämään. Sitte on pirun paljon vaikeampi erota kun on naimisissa.

Katsos mielipiteitä on monia.

T. Morsian kahden viikon päästä. =)

P.S. Jos kiirettä pidätte, Kultarevolla on 19. päivään asti -50 % kaikista liikkeessä olevista tuotteista (Stockan viereinen myymälä). Myös vihkisormuksissa (Tampereella tämäkin siis). ;) Omani löysin sieltä... :whistle:

toi oli tosi hyvä vinkki. kiitti! :) ehtisköhän sitä lähtee sillon lauantaina käymään...

Tuo linkin sormus on kivan näkönen. On näyttää ehkä isommalta nuo kivet tuossa kuvassa, kun livenä tai sitten on huonompi laatusia kiviä. On meinaan aika halpa mun mielestäni tuohon kivi määrään nähden. Kelpais kyllä mulle hyvin. Mulla ei todellakaan ollut sellasta ongelmaa, että en löytäis mieluista vihkisormusta...Yksinkertainen timanttirivisormus mulla nyt itselläni. Se kannattaa huomioida ettei siinä sormuksessa ole mitään ulokkeita, jotka jää kaikkeen kiinni. On meinaan sitten hankala ja lähtee pian sormestakin. Kalevalakorullahan saa itse suunnitella sormuksen. Löytyy niiden sivuilta se ohjelma.

Joillakin ammattiliitoilla saattaa olla jäsenetuna alennuksia kultasepänliikkeeseen. Esim. Kultajousi antaa timattikoruista 25% alennuksen Kultajousen liikkeistä. Jos ei itse kuulu liittoon niin, jos joku tuttu kuuluis...

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Tuo linkin sormus on kivan näkönen. On näyttää ehkä isommalta nuo kivet tuossa kuvassa, kun livenä tai sitten on huonompi laatusia kiviä. On meinaan aika halpa mun mielestäni tuohon kivi määrään nähden. Kelpais kyllä mulle hyvin. Mulla ei todellakaan ollut sellasta ongelmaa, että en löytäis mieluista vihkisormusta...Yksinkertainen timanttirivisormus mulla nyt itselläni. Se kannattaa huomioida ettei siinä sormuksessa ole mitään ulokkeita, jotka jää kaikkeen kiinni. On meinaan sitten hankala ja lähtee pian sormestakin. Kalevalakorullahan saa itse suunnitella sormuksen. Löytyy niiden sivuilta se ohjelma.

no mäki sitä hintaa ihmettelin, oli nimittäin munkin mielestä tosi halpa siihen nähden miten paljon on kiviä.
Tuolta netistä oon noita kalevalan vaihtoehtoja katsellutkin, mutta en oo löytänyt mitään missä sais itse suunnitella?
oisko sulla linkkiä? Katselen itsekin uudemman kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Ketut. Avioerohan on superhelppo. Muutto erilleen, paperit oikeuteen, ja se on siinä. Henkinen puoli ja yhteisen omaisuuden jako tulee avoerossakin eteen.

Näinpä.Meidän ero oli helppo.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Sormuskaupoille pitäis itsekin lähteä, mutta kun ei hajuakaan millaista haluaa :/ jotain simppeliä ja yksinkertaisen kaunista.

no mullakaan ei oo mitään muita mielipiteitä vielä kun ainoastaan se, että jotain muita värejä saa olla kivissä. (rubiineja, safiireja,..) mutta katselemallahan se vaan selviää että millaista haluaa.. eiköhän se oikee sormus joskus tuu vastaan. jos se mulla nyt sit ois tuo sormus minkä alkuun linkitinkin :D

http://www.kalevalakoru.fi/sormussuunnittelu

Ohuinkin sormus on mun mielestäni yllättävän paksu. Itse olen lyhyt sorminen ja hylkäsin kalevalan vaihtoehdon. Olisi ollut niin paksu yhdistelmä kihlasormuksen kanssa, vaikka kihlasormus on ohut.

Ohuinkin sormus on mun mielestäni yllättävän paksu. Itse olen lyhyt sorminen ja hylkäsin kalevalan vaihtoehdon. Olisi ollut niin paksu yhdistelmä kihlasormuksen kanssa, vaikka kihlasormus on ohut.

aika kalliiksi olis tullut muutamalla kivellä tuo ohuin sormus :o kun vertaa siihen millä hintaa saa samantyyppisiä liikkeistä.

Teetä mieleinen. Käy kyseleen hintaja. Mää sain tosi kivan ja uniikin teettämällä. Kerroin kultasepälle pikkasen tyyliä, hän piirsi mulle 5 mallia, joista valitsin yhden ja siihen tehtiin pieni muutos. Ei se hinta ollu mitenkään hirveä.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Teetä mieleinen. Käy kyseleen hintaja. Mää sain tosi kivan ja uniikin teettämällä. Kerroin kultasepälle pikkasen tyyliä, hän piirsi mulle 5 mallia, joista valitsin yhden ja siihen tehtiin pieni muutos. Ei se hinta ollu mitenkään hirveä.

ei varmasti mut meillä on ainakin todella pieni budjetti tähän, 300e on sellanen maksimi mieluusti mitä laitettais sormukseen..

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:

ei varmasti mut meillä on ainakin todella pieni budjetti tähän, 300e on sellanen maksimi mieluusti mitä laitettais sormukseen..

No sun kannatta silti mennä ja kertoa budjetti ja kysyä, mitä sillä saa. =)

aika kalliiksi olis tullut muutamalla kivellä tuo ohuin sormus :o kun vertaa siihen millä hintaa saa samantyyppisiä liikkeistä.

Kallis :o?

2_kivinen_sormus.jpg

Tämäntyylinen mutta keltakultainen :heart:

Kultasepät tekevät tilauksesta uniikin sormuksen.
Kalevalakorulla saattaa olla nimilisää hinnoissa. Kysy paikkakuntasi kultasepiltä tarjouksia. Lisäksi jos sinulla on vanhoja kultakoruja, ne voi viedä sulatettavaksi, ja se käytetään osana sormusta. Uniikki on aina parempi kuin tusinatavara!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:

Kallis :o?

jep, oon nähny tollasia sormuksia joissa 5 kivee ihan 300e ja tuo olis ollu 600 vai muistankos oikein. ja tosiaan ku ollaan työtön ja opiskelija budjetilla niin ei kovin montaa satasta voi laittaa :D

Pitää muistaa, että hintaan vaikuttaa kullan puhtaus, ja kivien laatu.
Halvemmassa sormuksessa kulta ei ole 585, ja kivet pienempiä tai huonompilaatuisia.
Ja toki se nimi vaikuttaa myös.

Yhteistyössä