Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aviota vastaan:Miksi joku hullu haluaa mennä naimisiin? Kukaan ei ole täydellinen, joskus tulee kumminkin se raja ettei toisen kanssa pysty elämään. Sitte on pirun paljon vaikeampi erota kun on naimisissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Me ollaan vähän tylsiä varmaan, mutt meidän sormuksia ei valittu loppuelämäksi vaan juuri nyt miellyttäviksi: mä oon ajatellut, että kerta kumppani tulee oleen aina, niin pakko sitä on edes sormusta välillä vaihtaa. Vaihtelu virkistää![]()
Mutt kyll mä kuule ajaisin tänne tampereelle.Tai täältä sitt helsinkiin tai mihin vaan.
Tulkaa meille vaikka kylään. B)
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Aviota vastaan:Miksi joku hullu haluaa mennä naimisiin? Kukaan ei ole täydellinen, joskus tulee kumminkin se raja ettei toisen kanssa pysty elämään. Sitte on pirun paljon vaikeampi erota kun on naimisissa.
Katsos mielipiteitä on monia.
T. Morsian kahden viikon päästä. =)
P.S. Jos kiirettä pidätte, Kultarevolla on 19. päivään asti -50 % kaikista liikkeessä olevista tuotteista (Stockan viereinen myymälä). Myös vihkisormuksissa (Tampereella tämäkin siis).Omani löysin sieltä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Tuo linkin sormus on kivan näkönen. On näyttää ehkä isommalta nuo kivet tuossa kuvassa, kun livenä tai sitten on huonompi laatusia kiviä. On meinaan aika halpa mun mielestäni tuohon kivi määrään nähden. Kelpais kyllä mulle hyvin. Mulla ei todellakaan ollut sellasta ongelmaa, että en löytäis mieluista vihkisormusta...Yksinkertainen timanttirivisormus mulla nyt itselläni. Se kannattaa huomioida ettei siinä sormuksessa ole mitään ulokkeita, jotka jää kaikkeen kiinni. On meinaan sitten hankala ja lähtee pian sormestakin. Kalevalakorullahan saa itse suunnitella sormuksen. Löytyy niiden sivuilta se ohjelma.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Aviota vastaan:Miksi joku hullu haluaa mennä naimisiin? Kukaan ei ole täydellinen, joskus tulee kumminkin se raja ettei toisen kanssa pysty elämään. Sitte on pirun paljon vaikeampi erota kun on naimisissa.
Ketut. Avioerohan on superhelppo. Muutto erilleen, paperit oikeuteen, ja se on siinä. Henkinen puoli ja yhteisen omaisuuden jako tulee avoerossakin eteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Sormuskaupoille pitäis itsekin lähteä, mutta kun ei hajuakaan millaista haluaa :/ jotain simppeliä ja yksinkertaisen kaunista.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:http://www.kalevalakoru.fi/sormussuunnittelu
Ohuinkin sormus on mun mielestäni yllättävän paksu. Itse olen lyhyt sorminen ja hylkäsin kalevalan vaihtoehdon. Olisi ollut niin paksu yhdistelmä kihlasormuksen kanssa, vaikka kihlasormus on ohut.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Teetä mieleinen. Käy kyseleen hintaja. Mää sain tosi kivan ja uniikin teettämällä. Kerroin kultasepälle pikkasen tyyliä, hän piirsi mulle 5 mallia, joista valitsin yhden ja siihen tehtiin pieni muutos. Ei se hinta ollu mitenkään hirveä.
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Teetä mieleinen. Käy kyseleen hintaja. Mää sain tosi kivan ja uniikin teettämällä. Kerroin kultasepälle pikkasen tyyliä, hän piirsi mulle 5 mallia, joista valitsin yhden ja siihen tehtiin pieni muutos. Ei se hinta ollu mitenkään hirveä.
ei varmasti mut meillä on ainakin todella pieni budjetti tähän, 300e on sellanen maksimi mieluusti mitä laitettais sormukseen..
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:http://www.kalevalakoru.fi/sormussuunnittelu
Ohuinkin sormus on mun mielestäni yllättävän paksu. Itse olen lyhyt sorminen ja hylkäsin kalevalan vaihtoehdon. Olisi ollut niin paksu yhdistelmä kihlasormuksen kanssa, vaikka kihlasormus on ohut.
aika kalliiksi olis tullut muutamalla kivellä tuo ohuin sormuskun vertaa siihen millä hintaa saa samantyyppisiä liikkeistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:http://www.kalevalakoru.fi/sormussuunnittelu
aika kalliiksi olis tullut muutamalla kivellä tuo ohuin sormuskun vertaa siihen millä hintaa saa samantyyppisiä liikkeistä.
Kallis?