mistä mä löydän täydellisen sormuksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nallekarhu2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nallekarhu2

Aktiivinen jäsen
09.05.2007
1 485
0
36
oon monia liikkeitä jo kattonu eikä vieläkään oo tullu vastaan sellasta vihkisormusta mikä olis pakko saada :(
täällä http://www.andreasen.fi/sormus_2_9.htm ihastuin sormukseen jonka malli on OT1269. mut tampere on vaan väärä kaupunki!! tai ehkä sitä vois ajaa parisataa kilsaa että sais sellasen minkä haluaa oikeesti, mut ei se ollu kyl alkuperäisissä suunnitelmissa :ashamed:

Ja alkuperäiseen kysymykseen, jonka hienosti sivuutin tossa ekassa viestissäni :ashamed: , niin sanoisin että tehkääpä perheen kanssa pieni reissu sinne 200 kilsan päähän. Keksitte jonkun paikan missä käytte siellä (tai vaikka vaan syömässä jossain kivassa paikassa).

Täytyyhän naisen nyt haluamansa lainen sormus saada kun sellainen on kerta olemassa! Tarkoitus kai on, että se on loppuelämän sormessa, niin musta se kannattaa valita semmonen jonka tosissaan haluaa. Ei teidän talous varmaan siihen kuitenkaan kaadu jos nyt joudutte 200 kilsan päässä sen takia käymään.

Jos vaan ukon saat puhuttua ympäri, ne kun ei aina ymmärrä ihan kaikkea niinkun toivos :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Ja alkuperäiseen kysymykseen, jonka hienosti sivuutin tossa ekassa viestissäni :ashamed: , niin sanoisin että tehkääpä perheen kanssa pieni reissu sinne 200 kilsan päähän. Keksitte jonkun paikan missä käytte siellä (tai vaikka vaan syömässä jossain kivassa paikassa).

Täytyyhän naisen nyt haluamansa lainen sormus saada kun sellainen on kerta olemassa! Tarkoitus kai on, että se on loppuelämän sormessa, niin musta se kannattaa valita semmonen jonka tosissaan haluaa. Ei teidän talous varmaan siihen kuitenkaan kaadu jos nyt joudutte 200 kilsan päässä sen takia käymään.

Jos vaan ukon saat puhuttua ympäri, ne kun ei aina ymmärrä ihan kaikkea niinkun toivos :xmas:

no kyllä ukko suostuis käymään, se sitä ehdottikin :whistle: mutta ite mietin onko siinä järkeä.. mutta tosiaan kuitenkin se tulee olemaan mun sormessani koko elämäni ajan niin tottahan se pitää olla sellainen mitää jaksaa kattella :) samalla voisi siellä kiertää muitakin liikkeitä jos löytyis joku vielä ihanampi! :D

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:

no kyllä ukko suostuis käymään, se sitä ehdottikin :whistle: mutta ite mietin onko siinä järkeä.. mutta tosiaan kuitenkin se tulee olemaan mun sormessani koko elämäni ajan niin tottahan se pitää olla sellainen mitää jaksaa kattella :) samalla voisi siellä kiertää muitakin liikkeitä jos löytyis joku vielä ihanampi! :D

Nonni. No mitä sitä sitten miettimään, jos ukko on vielä ehdottanutkin. Tottakai hankit sellaisen sormuksen mikä oikeasti miellyttää sua. Sähän sitä sormessas tuut kantamaan!
Ei muutakun sormuksenhakureissuun vaan :)

Musta tää ois aika ihana
http://www.andreasen.fi/sormus/sormus53.htm

Onpa jotenkin pröystäilevä, sopisi jonnekin kauniille ja rohkeille.

Yksinkertainen on kaunista, saa olla timantti mielellään, mutta yksi iso, eikä mitenkään kohollaan.

mä löysin "mun oman" sormuksen korukaivoksen sivuilta(www.korukaivos.fi)(rivissä ensimmäinen).asumme turussa,mutta mies käy kerran kuukaudessa helsingissä,kävi viime kuussa katsastamassa sormuksen ja ens kuussa mä lähden kans helsinkiin ja käydään tilaamassa se sormus=)mä en oo löytäny täältä liikkeistä vielä yhtä ihanaa.

joten kyllä sen ihanan sormuksen perässä kannattaa ajaa.

Matkustelu on kivaa ja jos kihlasormusta etsii ja se vaatii matkustamista niin ei kannata edes miettiä ettei lähtisi, se kun on lopun ikääsi sormessasi! :) Paras sinulle, se tulee saada, ei kannata tyytyä "kakkos vaihtoehtoon", se harmittaa myöhemin voisi uskoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Matkustelu on kivaa ja jos kihlasormusta etsii ja se vaatii matkustamista niin ei kannata edes miettiä ettei lähtisi, se kun on lopun ikääsi sormessasi! :) Paras sinulle, se tulee saada, ei kannata tyytyä "kakkos vaihtoehtoon", se harmittaa myöhemin voisi uskoa.

siis vihkisormusta. Mutta en itse kyllä säästellyt kummassakaan sormuksessa vaan otin sen jonka halusin ja olen ollut tosi tyytyväinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:
Jos haluatte aivan täysin uniikit sormukset, teettäkää ne tilaustyönä. Ei välttämättä maksa niin paljon kuin äkkiä luulisi.

ajatuksena tuo sormusten teettäminen on tosi kaunis, olishan se ihanaa ku tietäis ettei kenelläkään muulla samanlaista sormusta ole. mulla kun hääpukukin on uniikki.
Jotenkin vaan oon ollut epäluuloinen noiden hintojen suhteen, että nouseeko ne sitten taivaisiin kun teetättää.
Mutta ei kai sitä kysyminen mitään maksa :) tottahan sitä vois koittaa.

Noora menee naimisiin ohjelmassahan ne teetätti sille sormuksen.. jos löytyis netistä viel jotain juttua siitä niin vois nähdä mitä se sormus tuli maksamaan. Siihen tuli ainakin helmiä ja timantti.

Miksi joku hullu haluaa mennä naimisiin? Kukaan ei ole täydellinen, joskus tulee kumminkin se raja ettei toisen kanssa pysty elämään. Sitte on pirun paljon vaikeampi erota kun on naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aviota vastaan:
Miksi joku hullu haluaa mennä naimisiin? Kukaan ei ole täydellinen, joskus tulee kumminkin se raja ettei toisen kanssa pysty elämään. Sitte on pirun paljon vaikeampi erota kun on naimisissa.

Ketut. Avioerohan on superhelppo. Muutto erilleen, paperit oikeuteen, ja se on siinä. Henkinen puoli ja yhteisen omaisuuden jako tulee avoerossakin eteen.

Kannattaa kysyä paljon tulee maksamaan tuo teettäminen. Me teetätettiin omat sormukset ja tuli oikeestaan halvemmaks kun jos oltais kaupasta ostettu samanlaiset. Esim. Matti Marin tekee tilaustöitä asiakkaan suunnitelmien/toiveiden mukaan ja lähettää tarvittaessa korut postitse. http://personal.inet.fi/yritys/marinjewelry/marin_1.htm

Me ollaan vähän tylsiä varmaan, mutt meidän sormuksia ei valittu loppuelämäksi vaan juuri nyt miellyttäviksi: mä oon ajatellut, että kerta kumppani tulee oleen aina, niin pakko sitä on edes sormusta välillä vaihtaa. Vaihtelu virkistää :D

Mutt kyll mä kuule ajaisin tänne tampereelle. :D Tai täältä sitt helsinkiin tai mihin vaan.

Tulkaa meille vaikka kylään. B)

joskus ihan hyvä ettei liian helppoa olisikaan erota jotta voisi asioita vielä kerran miettiä. Ihmettelen tätä tämän päivän elämänmenoa kun jotkut vaihtaa kumppania melkein samaa tahtia kuin sukkia ja lapsiakin on useammalle kuin kahdelle miehelle (sen ymmärrän jos kerran valinta menee pieleen mutta kolmas epäonnistunut valinta kertoo jo jotakin muuta sitten....).
Ei elämä ole aina pelkkää päivänpaistetta ja ne harmaatkin päivät on kestettävä ja yhdessä opittava selviytymään. kun oppii selviytymään pienistä arjen ongelmista ensin, niin sitten voi selviytyä jos joku isompikin tulee vastaan. mutta jos aina heti heitetään pyyhe kehään ja ukko ovesta ulos, niin mitä sitten jos oikeasti tulee joku oikea vaikeus vastaan???!

Katsos mielipiteitä on monia.

T. Morsian kahden viikon päästä. =)

P.S. Jos kiirettä pidätte, Kultarevolla on 19. päivään asti -50 % kaikista liikkeessä olevista tuotteista (Stockan viereinen myymälä). Myös vihkisormuksissa (Tampereella tämäkin siis). ;) Omani löysin sieltä... :whistle:

kyllähän teettämälläkin saa edullisesti,sehän riippuu siitä mitä haluaa..kysellyt joistakin paikoista niin sanoo että joitain ei voi postittaa tms.koska maksaa niin paljon.itse noutaa tai firma tuo ovelle..

Yhteistyössä