Mistä mä löydän kiltin ja empaattisen miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Sellaisen, jonka ilkeät ja veemäiset kotkat aina löytää pompoteltavikseen. Ja narsistit. Kiltin, sopuisan, joustavan, empaattisen, rakastavan?

Kerrankin oltais luodut toisillemme. Mä en koskaan kohtelis pahasti sellaista miestä, vaan pitäisin kuin kukkaa kämmenellä. Ja sellaisen miehen kanssa tietäisin ja voisin luottaa siihen, että mua ei koskaan kohdeltais pahasti. Me oltais onnellisia yhdessä.

Mutta ei sellaisia löydy :( Vai eikö semmoiset miehet kiinnostu muista kuin alistavista ja ilkeistä naisista?

Sellaista minäkin kaipailen... olen reilu 30 v ja ollut kolmessa pidemmässä suhteessa elämäni aikana. Ensimmäinen oli mustis, seuraavat kaksi pettäjiä. En mielestäni millään "kaavalla" hae elämääni luuserimiehiä, vaan luulin edellisenkin olevan tuollainen "kiltti ja empaattinen". Juu olihan se kiltti ja ihana ja empaattinen, mutta oli sitä myös sivusuhteen naiselleen jonka kanssa teki sit vauvankin.
Nyt pari vuotta sinkkuna oltuani, pistin ilmoituksen treffipalstalle, ja ihme ja kumma, sieltä löytyi juttuseuraksi kuvailemasi kaltainen mies. Ei olla vielä tavattu, mutta tässä lähiaikoina ois tarkoitus. Kummasti sitä vaan epäilee ja kyräilee, en jotenkin usko että tämäkään mies voisi olla "Se Oikea" vaikka kovasti sitä toivonkin... Toivon ettei kyynisyyteni paistaisi läpi, ja voisin tutustua mieheen ns. puhtaalta pöydältä vaikka huonoja kokemuksia takana onkin.

Tsemppiä sulle :)

Yhteistyössä