Mistä Luottotiedoton voi tilata laskulla/osarilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luotot menneet.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jokaisen oma-asia miten on elänyt. joskus se potkii vähän enemän perseelle. itsellä luotot menny enkä sossuu ole menny kinuamaan. saatana miten jotkut on noin kusta täynnä. mä arvostan ihmistä en luottoja. ainakin olen saanu työn, asunnon, auton. ym. ihan ite, enkä porukoille itkeny enkä muillekkaan. jos joku kysyy mistä saa laskulla niin se tänne piti vastata saatanan runkkari-vittuilijat. minusta ainakin kivempi joskus maksaa osissa jos tulee enempi menoja keralla. mut hyvää joulua ja toivottavasti löydät lapsille mieluisia lahjoja.

:)
p.s lineaakauniskoti.fi sielta saa laskulla.

Alkuperäinen kirjoittaja ö;22667469:
Maassamme on myös köyhiä joilla ei oikeasti ole varaa maksaa laskuja ja siksi voivat menettää luottotiedot. Kaikille kun ei isi ja äiti osta/maksa kaikkea. Ikäsi kun varmaan on 15V.

Mutta pitää silti ostaa kaikenlaista? :D
Luotot menee AINA omasta tyhmyydestä. Luottotiedottomat ovat minusta poikkeuksetta ja väkisinkin vähän pohjasakkaa.

tällä sivul akysyttiin mistä saa tilattua luottotiedoton.. voisitteko te jotka potee tätä luottotiedottomien tilauksia niin pperustaa oman sivun missä siitä avauduttu? minä oon joskus pentuna pilannu luottoni oikein mojovasti ja nykypäivänä se todella vituttaa kun haluisi jotai suurempaa niin sitä ei saa muutakun rahaa säästämällä.. se ettei luottotietoja ole on aivan omaa syytäni mutta eipä sitä sillon 18v tullu ajateltua että elämään on viellä paljo edessä..

ainii ja ainakin toi linea - kaunis koti on paikka mistä saa laskulle vaikka ois miten luuottotiedot menny

tällä sivul akysyttiin mistä saa tilattua luottotiedoton.. voisitteko te jotka potee tätä luottotiedottomien tilauksia niin pperustaa oman sivun missä siitä avauduttu? minä oon joskus pentuna pilannu luottoni oikein mojovasti ja nykypäivänä se todella vituttaa kun haluisi jotai suurempaa niin sitä ei saa muutakun rahaa säästämällä.. se ettei luottotietoja ole on aivan omaa syytäni mutta eipä sitä sillon 18v tullu ajateltua että elämään on viellä paljo edessä..

ainii ja ainakin toi linea - kaunis koti on paikka mistä saa laskulle vaikka ois miten luuottotiedot menny
Ihan oikeesti: miksi näitä kuokkasotien aikaisia ketjuja pitää nostaa varsinkin kun ei ole oikeastaan mitään sanottavaa.

[QUOTE="juups";22370685]Kannattaako nyt joululahjoja ja koristeita ostaa osamaksulla, mielestäni aika aivotonta, kun tämäkin juhla on ollut tiedossa jo pitemmän aikaa, niin miksi niitä lahjojen yms. hankintaa ei ole voinut aloittaa ajoissa jos yhdellä kertaa ei kaikkia raaski ostaa... Aina luottotietojen menetys on oma vika, mitäs menee takaamaan/lainaamaan luusereille rahaa...[/QUOTE]

Miten voit sanoa uuseriksi esim. yrittäjää jonka yritys menestyy vuosia hyvin, tekee pitkiä päiviä? Kunnes tapahtuu jotain yllättävää ja takaajat joutuvat vaikeuksiin.

voin kertoa luottotiedottoma, että Ei mistään. ei ole enää näinä päivinä semmoista paikkaa mistä saisit jos on tiedot menneet, vaikka joku muuta väittäis. ja hyvä niin.

se että sulle on käynyt niin ei tarkoita että joku toinen ei saisi.

Itse sain näistä:
netanttila, linea kaunis koti, hm, cdon, diskshop ja jotain muitakin. Hm:n luottoraja oli 350e.

Vittu tulkaa tänne aukoo luottotiedoista osotteen saa ku pyytä ken nii saatan typErä vaan suostuu olemaan. SAATANA KATKON JALAT TORAKOILTA Näsä viisaita pätemisen sun muun paskan purkamisen tarpeesta turtuneet epäonnistuneet tyhvät sielun rippeet... Antakaamme kaikkien olla mitä on. Ja saa hobbyhallista elllokselta zalandosta vittu suoraa apllelta kokeilemalla selvii...

Ei varmaan mistään ja hyvä niin. Kyllä se on nimenomaan sitä tyhmyyttä ja omaa hölmöyttä jos luottotiedot ovat menneet, olipa ne sitten omia maksamattomia velkoja tai ex-puolison.

oikeasti, te ihmiset olette saatanan typeriä jeesustelijoita. mitä vittua se teitä haittaa jos ihmiset(luottotiedotonkin) tilaa tavaraa
ja jättää vaikka maksamatta, ei se ole teiltä pois. onneksi te ootte kaikki niin helvetin fiksuja ja rehellisiä, saatanan suomi-juntit.

Kyll nyt nämä niin viisaammat vois häippästä vaikka mensan testeihin täältä provosoimasta,ja muita perheenäitejä haukkumasta,ketkä eivät halua ostaa räsysiä haisevia lahjoja lapsilleen jouluxi.Ihmettelen taaskin suureen ääneeen mixi nämä "mensan"järkevät ja kuuliaist ihmiset ovat tällä sivulla ylipäätään :) HOOHHAAAA :)Idiootti vain haukkuu toista idioottia ;)Ei näillä vastanneilla..siis haukkuneilla itselläkään mitään tietoja ole...muutakuin toisten parjaamisesta,ja sekin on kotona opittua,eli tähän päätöxeen tulen loppulausonnassani että täydeksi kusipääxi on kotona opetettu,ilman käytöstapoja,ja nyt näin internet aikaan luulevat että nimimerkin takana vittuilu on hyväxyttävää.Nämä ovat juurii niitä ihmisiä ketä on syrjitty,kiusattu,ei miestä,(ehkä yxi vahinkolapsi,)ulkonäköongelmia...yms...ja näillä palstoilla tuntevat itsensä paremmiksi..(nauraaaa HOOOOHHHOOHHOOOO)Muistakaaa te muut järjen omaavat ettei se idiootin haukku haavaa tee :) Huonommuuttaan täällä purkavat...reppanat :)

Yhteistyössä