Mistä Luottotiedoton voi tilata laskulla/osarilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luotot menneet.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyll nyt nämä niin viisaammat vois häippästä vaikka mensan testeihin täältä provosoimasta,ja muita perheenäitejä haukkumasta,ketkä eivät halua ostaa räsysiä haisevia lahjoja lapsilleen jouluxi.Ihmettelen taaskin suureen ääneeen mixi nämä "mensan"järkevät ja kuuliaist ihmiset ovat tällä sivulla ylipäätään :) HOOHHAAAA :)Idiootti vain haukkuu toista idioottia ;)Ei näillä vastanneilla..siis haukkuneilla itselläkään mitään tietoja ole...muutakuin toisten parjaamisesta,ja sekin on kotona opittua,eli tähän päätöxeen tulen loppulausonnassani että täydeksi kusipääxi on kotona opetettu,ilman käytöstapoja,ja nyt näin internet aikaan luulevat että nimimerkin takana vittuilu on hyväxyttävää.Nämä ovat juurii niitä ihmisiä ketä on syrjitty,kiusattu,ei miestä,(ehkä yxi vahinkolapsi,)ulkonäköongelmia...yms...ja näillä palstoilla tuntevat itsensä paremmiksi..(nauraaaa HOOOOHHHOOHHOOOO)Muistakaaa te muut järjen omaavat ettei se idiootin haukku haavaa tee :) Huonommuuttaan täällä purkavat...reppanat :)

Ostin äsken CDON laskulla, luottotietoni eivät ole mennyt ja sotu kysyttiin mutta en todellakaan usko että 55 € laskun takia alettaisiin niitä katsomaan..

Lisäksi, tialsin lehden, siihen ei todellakaan kysytty tietoja ja lasku tulee perästä! eli jos mikään luotto systeemi ei toimi ja lahjoja tarvitsisi niin sitten lehti tilauksia vain lahjaksi.....

No itsellä oli ulosottoa monta vuotta palkasta. Nyt viimesin ulkka maksettu viime kevään tilistä. Ulosotossa oli omien ja ex-puolison hölmöilyjen tuloksena 9000euroa. Onneksi nyt maksettu. Mutta tähän kysymykseen: tilasin juuri nyt syksyllä ellokselta mp3-soittimen, ihan siitä syystä, etten kaupasta sopivaa löytänyt. Ajattelin, että tulee ennakolla, niin kuin yleensä jos tilaajalla on luottotieto merkintä. Siis merkintähän itselläni on vielä näkyvissä, vaikka ulosotot maksettu. Lähettivät kuitenkin laskulla. Että en tiedä heidän käytäntöjään, ja vaikuttaako tuo/näkeekö jostain että olen ulkkarit maksanut. Mutta ihan vinkkinä sanoisin, että ei kannata ostaa laskulla, vaikka saisitkin jostain jos on ulosottoa lyhentämättä. Itsellä ainakin tosi kevyt olo, kun sain velkani maksettua ja mitään luotollisia kortteja tms. en aio hakea edes parin vuoden päästä kun se olisi mahdollista.

Lasten isän kanssa tuli ero ja nyt lapset minulla ensimmäisen joulun kaikki neljä 6vuotiaat kaksoset, neljä vuotias poika ja sitten vielä 7kk. keskospoika. Luottotiedot menneet, kaikki mahdollinen tavara piti jättää sinne isän luokse. Puhelin meni rikki samaten imuri ja mikro.. Joulu stressaa ei ole varaa ostaa lapsille YHTÄÄN MITÄÄN olen etsinyt netistä eri paikkoja joista voisin ostaa lapsille edes yhdet lelut joululahjaksi laskulla mutta en löydä mitään. Jos joku ihana tietää mistä luottotiedoton saa leluja laskulla olkaa kilttejä ja kertokaa.. ja juu saarnata saa... oma vika jne.. Ihan kuin itse olisin iloinen tästä tilanteesta.... Toivoton olo.. Kiitos jo etukäteen teille jotka ymmärrätte! :)

Vittu tulkaa tänne aukoo luottotiedoista osotteen saa ku pyytä ken nii saatan typErä vaan suostuu olemaan. SAATANA KATKON JALAT TORAKOILTA Näsä viisaita pätemisen sun muun paskan purkamisen tarpeesta turtuneet epäonnistuneet tyhvät sielun rippeet... Antakaamme kaikkien olla mitä on. Ja saa hobbyhallista elllokselta zalandosta vittu suoraa apllelta kokeilemalla selvii...

Jätkähän laittaa tuulemaan. Kaksplussan foorumilla.

juanita.heti alkoi haukkumis viestit pöyörimään.jokainen,tekee virheitä.raamatussakin sanotaan,että kuka synnitön.niin heittäköön ensimmäisen kiven.jos nyt saan haukkumisia,siitä että jonkun uskovaisen höpinöitä.siitä en välitä,koska uskallan huutaa,vaik koko maailmalle,et olen uskovainen.mutta en sitä tyrkytä kellekkään.olen,ollut tosi vakavasti sairas,jo yli 10 vuotta.vuosi sitten,sain melkein hengen vievän aivoinfargtin.oli kummallaki puolen aivoja 3cm tukokset.neurokirurgi,oli yöllä äidilleni soittanut,että tilanne tämä.tyttärenne tila erittäin kriittinen..ja paljonkos sairaalamaksut maksaa.kun mäkin olin teholla viikon.seurasivat,hyytymien poiston jälkeen,ettei aivojen sisäinen paine nouse.neurologi,sanoi että oli sekunti,minuutti peliä.että selvisin hengissä.yhä,on pelko ettei tule aivoveren vuotoa.olen tehnyt hoitotestamentin ja elvytyskiellon.niin,ni olikos tämä,mun vika kun oli niin paljon sairaalalaskuja,ettei niis millään selvinnyt.hyvästi luottotiedot.haukutkos mua nyt.HÄH.sanon,nyt bsulle et ADIOS

Menetin entisen avomieheni takia vuosia sitten luottotiedot.
Itse hoisin aikanaan kaiken itseni nimissä kuntoon, silloin takasin hölmönä rakastuneena silloiselle avomiehelleni lainaa. Tyhmäkun olin.

Joulu on tulossa ja pitäisi lapsille ostella lahjoja ja kotiin jotain koristetta.

Voisin kyllä maksaa kerralla,mutta jotenkin kukkarolle sopivampi osamaksu tai maksuaika eli lasku.

Ja eiköhän asia ole ihan jokaisen oma vaikka luotot olisi menneet tavalla millä hyvänsä?
EN TARVITSE MITÄÄN RÄKYTYS VIESTEJÄ SIITÄ KUINKA KAIKKI LUOTTOTIEDOTTOMAT OVAT AIVOVAMMAISIA JA SAIRAITA. <-- ottakaa huomioon, ETTÄ luottotietojen menetys ei välttämättä ole AINA oma vika!
Älä nyt sitä ulosottovelkaa enempää kasvata. Toivottavasti kukaan ei myy ilman luottotietoja.

Yhteistyössä