Mistä löytyy Mercilonia!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Serphis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Serphis

Vieras
Kävin tänään apteekissa hakemassa Mercilonia iso paketillinen, tai näin oli tarkoitus kunnes mulle kerrottiin, että niitä ei ole. Ovat kuulemma loppu about koko maasta, että vain joiltain harvoilta apteekeilta saattaa löytyä. Oletteko itse kokeneet samaa? Miksei niitä ole ja millon niitä tulee?? Jossain luki, että vasta tammikuussa saattaa saada lisää! Onko tää totta? Pitääkö tässä nyt sit alottaa pakollinen tauko sitten vai jos en saa ajoissa lääkäriäni kiinni joka voisi keksiä mulle korvaavan lääkkeen! Eikös se mennyt vielä niin että jos tauko tulee niin sen pitäs kestää vähintään 3KK koska kroppa menee niin sekasin? Tietääkö kukaan?

Miksei niitä ole ja millon niitä tulee?? Jossain luki, että vasta tammikuussa saattaa saada lisää! Onko tää totta? Pitääkö tässä nyt sit alottaa pakollinen tauko sitten vai jos en saa ajoissa lääkäriäni kiinni joka voisi keksiä mulle korvaavan lääkkeen! Eikös se mennyt vielä niin että jos tauko tulee niin sen pitäs kestää vähintään 3KK koska kroppa menee niin sekasin? Tietääkö kukaan?

Olisit kysynyt apteekista miksei niitä ole. Kai ne siellä tietää paremmin kun jollain nettipalstalla :o

Eiköhän olisi järkevintä soittaa terveyskeskuskeen/terkkarille ja kysyä mitä tehdään: vaihtoehtoinen lääke vai tauko.

Viimeksi muokattu:
Kävin tänään apteekissa hakemassa Mercilonia iso paketillinen, tai näin oli tarkoitus kunnes mulle kerrottiin, että niitä ei ole. Ovat kuulemma loppu about koko maasta, että vain joiltain harvoilta apteekeilta saattaa löytyä. Oletteko itse kokeneet samaa? Miksei niitä ole ja millon niitä tulee?? Jossain luki, että vasta tammikuussa saattaa saada lisää! Onko tää totta? Pitääkö tässä nyt sit alottaa pakollinen tauko sitten vai jos en saa ajoissa lääkäriäni kiinni joka voisi keksiä mulle korvaavan lääkkeen! Eikös se mennyt vielä niin että jos tauko tulee niin sen pitäs kestää vähintään 3KK koska kroppa menee niin sekasin? Tietääkö kukaan?

Meinasin hakea joulukuun alussa Merciloneja lisää, silloin oli jo sama tilanne eli loppunut ja saadaan lisää vasta tammikuun puolella. Mercilonit ovat loppu maahantuojalta, sen takia niitä ei saada lisää.

Minua opastettiin apteekissa kääntymään gynekologini puoleen, että hän voisi kirjoittaa korvaavan valmisteen reseptin. Soittelinkin heti seuraavana päivänä gynelle ja hän kirjoitti minulle ehkäisyrenkaalle (Nuvaring) reseptin. Nyt on ensimmäinen rengas menossa ja täytyy ihmetellä, että miksen ole aiemmin hoksannut vaihtaa renkaaseen. On nimittäin tosi vaivaton tapa ehkäistä! Ei sen puoleen, ei minulla koskaan e-pillerienkään kanssa ollut ongelmia. Nyt kun vaan pääsisi eroon siitä pillerin ottamisen automaatiosta eli joka ilta hampaiden pesun jälkeen pilleri nassuun. :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä