Mistä löytyisi juhlahuivi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anna"

Vieras
...eli sellainen, joka on läpinäkyvästä materiaalista tehty, on erilaisia ns. hohtavan värisiä, hiukan sellaista "kovaa kangasta" ( en tiedä mitä materiaalia se on, mutta ei ainakaan puuvillaa ). Ja jotain hopean/ mustan väristä etsiskelen.. Mistä liikkeistä esim. Helsingistä vois löytää?? Kiitos, jos joku osais auttaa!!

Se kova materiaali lienee organzaa, ainakin siitä on tehty paljon huiveja. Sitten on toki silkkiä ja sitä muistuttavia materiaaleja.

Itse olen niitä ostanut Sokokselta ja Stockmannilta Tampereella, joten ehdottaisin Helsinkiin samaa. Joko juhlapukuosastoilta tai asusteosastoilta (joissa voi olla samassa kaikki huivit, hatut yms.)

[QUOTE="vieras";22606253]Se kova materiaali lienee organzaa, ainakin siitä on tehty paljon huiveja. Sitten on toki silkkiä ja sitä muistuttavia materiaaleja.

Itse olen niitä ostanut Sokokselta ja Stockmannilta Tampereella, joten ehdottaisin Helsinkiin samaa. Joko juhlapukuosastoilta tai asusteosastoilta (joissa voi olla samassa kaikki huivit, hatut yms.)[/QUOTE]

Joo, taitaa olla juuri tuota mainitsemaasi organzaa se materiaali.. Ja Kiitokset neuvosta; täytyy koettaa löytää noista paikoista sitä huivia!! :) :flower:

Yhteistyössä