Mistä löytäisi luotettavaa tietoa imetyksen lopettamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nekku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nekku"

Vieras
Osaako joku vinkata linkkiä, josta saisi tietoa, kuinka imetys olisi hyvä lopettaa? Olen ihan hämmästynyt, kun en hakusanoilla imetys & lopetus löydä mitään virallisempaa. On vain imetystukikeskuksen ja vauva- ja kaksplus palstojen avauksia. Haluaisin erityisesti tietoa, miten voisi mahdollisimman jouhevasti lopettaa maidon tulemisen. Meillä itse vauva täyttää kahden viikon päästä vuoden.

Mä sain ohjeeks vähentää aina yhden imetyskerran viikossa. Sillee rinnat ja lapsi tottuu hyvin. Mutta yksilöllistähän se on. (Itse asiassa meillä lopetus kesti useamman kuukauden kun en raaskinut lasta huudattaa eikä muakaan haitannut lasta vielä imettää).

[QUOTE="Nekku";28609627]Osaako joku vinkata linkkiä, josta saisi tietoa, kuinka imetys olisi hyvä lopettaa? Olen ihan hämmästynyt, kun en hakusanoilla imetys & lopetus löydä mitään virallisempaa. On vain imetystukikeskuksen ja vauva- ja kaksplus palstojen avauksia. Haluaisin erityisesti tietoa, miten voisi mahdollisimman jouhevasti lopettaa maidon tulemisen. Meillä itse vauva täyttää kahden viikon päästä vuoden.[/QUOTE]
Ei kai se niin tarkkaa ole :)
Shakira: "Imet

[QUOTE="vieras";28609662]Mä sain ohjeeks vähentää aina yhden imetyskerran viikossa. Sillee rinnat ja lapsi tottuu hyvin. Mutta yksilöllistähän se on. (Itse asiassa meillä lopetus kesti useamman kuukauden kun en raaskinut lasta huudattaa eikä muakaan haitannut lasta vielä imettää).[/QUOTE]

Toimi minulla myös näin hyvin. Ei ollut mitään ongelmaa.