Mistä löytää uusi hiusmalli tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elokuu19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä kuva,uusin.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=%C4iree&image_id=81078213

Ongelma tahtoo olla siinä,kun aina hiukset takussa kun sormillaan niitä pyörittelee.Onko kamalaa jos tytöllä olisi lyhyempi hiusmalli?

mää leikkaisin niin, että tukka yltää melkein leukaan asti,Sitten korvien takaa lähtisin leikaamaan kevyemmäksi, niin että takana tukka on päältä reilusti lyhyempi. Miksi sitänyt sanotaan, ei leikata kerroksi, vaan sillain tasaisesti lyhennetän... ;)

Mietityttää toi reilu leikkaus,kun kaikilla likoilla on pitkät hiukset.Ja jos meidän neiti ei letistään tykkää,niin sen jälkeen äiti saa satikutia :laugh: :laugh:

Kuvia olis vielä kiva saada,ni olis helppo tytölle näyttää tykkäsitkö esim.tollasesta jne...

Tässä vielä kuva joka antais osviittaa lyhyestä mallista...

http://irc-galleria.net/view.php?nick=%C4iree&image_id=82262708 (sopii mielestäni,tässä kyllä ponnarilla)

Tässä toinen..mielestäni tylsä malli ja sama ongelma jatkuu kuitenkin.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=%C4iree&image_id=79661801

mä luulen et sä et haluu sun tytölle samaa mallia joka mun tytöllä on... :| leikkas ite lyhyeks ja sit ku laitoin kaverille pidennystä, halus tyttö kans pitkän tukan ja nyt hällä roikkuu kaks pitkää lettiä muuten lyhyeks kynityssä tukassa :|

mun yhen tutun tytöllä on ihan sellanen "siili" =) siis koneella vaan vedetty aika lyhyeksi,ei kalju kuitenkaan :D eikä yhtään hassun näkönen! =) on tosi paksu ja tihee tukka ja hikoilee paljon muutenkin niin ihan käytännönsyistä leikattu...

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mä luulen et sä et haluu sun tytölle samaa mallia joka mun tytöllä on... :| leikkas ite lyhyeks ja sit ku laitoin kaverille pidennystä, halus tyttö kans pitkän tukan ja nyt hällä roikkuu kaks pitkää lettiä muuten lyhyeks kynityssä tukassa :|

:laugh: :laugh: Vois olla että ainakin likka tykkäis.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mun yhen tutun tytöllä on ihan sellanen "siili" =) siis koneella vaan vedetty aika lyhyeksi,ei kalju kuitenkaan :D eikä yhtään hassun näkönen! =) on tosi paksu ja tihee tukka ja hikoilee paljon muutenkin niin ihan käytännönsyistä leikattu...

En kyllä ikinä tekisi näin

Jos sitä leikkaisi vähän silleen taaksepäin pyöristetysti. Ettei olisi siis täysin tasapitkä suora polkka, vaan reunoilta vähä lyhkäisempi ja takaa pyöristetty, ja vähän kevennetty kauttaaltaan?

Otsatukasta täytyy nimenomaan päästä eroon...mutta ei kestäis kyllä yhtää enää odottaa parturiin menoa..Joten kasvattaminen ei oikein luonaa.

Leikkaa likka pian samanlailla kn mä samanikäsenä.Eli etuhiukset nyrkinsisään ja naps..pasin sentin siili etuhiuksissa ja muualta polkka :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En kyllä suostuis ja jos niin tekis leikkais likka varmaan mut yön aikana kaljuksi. :laugh:

en minäkään,meidän tytöillä on pitkät hiukset eikä mitään ongelmia. mutta sanoimpa vaan että ei sekään oikeesti hullumman näkönen oo =) ihan tytöksi erottaa ;)
(kun ap kysy että onko hullun näköstä jos tytöllä ei pitkät hiukset olis)

mikset pidä hiuksia kiinni? ja etuhiukset jos on tarkotus kasvattaa niin joko jollain pannalla (pehmeellä tai kovalla) tai pinneillä sivulle =)

Hiukset laitan joka aamu ponnarille,etuhiuksiin ei saa koskeakkaan..yritetty on.Montaa tuntia ei mee kun ponnari lentää pois ja hiukset hulmuaa vapaana tai likan sormien ympärillä.

Eikä mulla aiva oikeesti oo aikaa kokoaikaa laittaa likan hiuksia.Pantoja ei suostu pitämään ja varsinki likkaa ittiään häirittee etuhiukset.

en minäkään,meidän tytöillä on pitkät hiukset eikä mitään ongelmia. mutta sanoimpa vaan että ei sekään oikeesti hullumman näkönen oo =) ihan tytöksi erottaa ;)
(kun ap kysy että onko hullun näköstä jos tytöllä ei pitkät hiukset olis)

Mielestäni likaksi erotta,joo.Tuossa kyseisessä kuvassa hiukset ponnarilla,mutta kun ei pysy niin ei.Ei ihan noin radikaali leikkaus olisi edes harkinnassa,mutta reilusti lyhyempi kuitenki.

Meillä on kans neitin hiukien kanssa ongelmia. Haluaa kasvattaa etuhiukset pitkiksi. Mutta kun niissä ei pysy mikään. Hetken on ja kohta jo pinnit ym kateissa. Nyt sitte roikkuu silmillä ne hiukset. Ei anna leikatakkaan. Ja sekin että tappelun kanssa saa hiukset aina kammata. Kait sen seurausta että on ainoa tyttö viiden pojan keskellä (pojilla lyhyet hiukset).

ok, mä leikkaisin lyhyet hiukset tai lyhyen napakan porrastetun polkan.
Omalla tytölläni pidin aina lyhyttä niin kauan kun alkoi ite jaksaa kiinnostuu että tukka pitää harjata tai laittaa jotenkin jos aikoo pidempää pitää.ja sitä paitsi usein pienillä lyhyt tukka on paljon siistimpi vaikka ois ns. laittamattakin ja helppo hoitaa ja paksumman näköinen.
Kasvaahan se takasin. Parturi-kampaajana suosittelen helppohoitoista tukkaa jos vielä vaikee saada hoidettuukin takut ym.

Yhteistyössä