Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mahtavat nuo pinnatuolit! pitääkin koluta turun kirppikset heti ensi tilassahakisko mun isi tai veli työreissuillaan ympäri suomen mulle jostain hevonkukusta mun huutamat tuolit :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mahtavat nuo pinnatuolit! pitääkin koluta turun kirppikset heti ensi tilassahakisko mun isi tai veli työreissuillaan ympäri suomen mulle jostain hevonkukusta mun huutamat tuolit :saint:
No tottakai isi ja veli kantaa kaiken maaliman tavarat, senkus pyydät vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:niinpäsitähän ne tekee työkseenkin, siirtelee tavaraa paikasta toiseen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:niinpäsitähän ne tekee työkseenkin, siirtelee tavaraa paikasta toiseen
![]()
Sullahan on siis mahdollisuudet vaikka mihin :xmas:
Ikeasta iso pöytä ja sit tuoli Tampereelta, kaksi Turusta, yksi Kuopiosta, kolme Savonlinnasta ja yksi Vaasasta![]()
Kahvipalkalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:miten toi kuulostaakin aivan valtavan ihanalta :heart:
just meidän perheen tyyliseltä
ehdottomasti rupean metsästään tuoleja, kiitos tunnon vahvistuksesta :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:miten toi kuulostaakin aivan valtavan ihanalta :heart:
just meidän perheen tyyliseltä
ehdottomasti rupean metsästään tuoleja, kiitos tunnon vahvistuksesta :hug:
Ole hyvä vain!! Kahvipalkalla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, koska vaan kun liikut turun seudulla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, koska vaan kun liikut turun seudulla
![]()
No ei täältä nyt ole niin kamalan pitkä matka, saatan joskus tullakin. Ilmoita kun oot saanut pöydän ja kaikki tuolit haalittua kasaan niin tulen katsomaan tulosta!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä se tukeva on =) jalat on silleen ettei keikkaa helposti vaikka lapset niissä rimpuilee ja aikusta kestää hyvin![]()