Mistä löytää kivoja kevätpipoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja weballergy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, huonosti oli valikoimaa, kun eilen kiertelin kattelemassa 9kk ikäselle pojalle. Mutta löysimpä sit kivan kypärämyssymallisen lakin, joka semmonen suipponeva tuolta päästä... Söpö poika siinä! :D Monessa paikassa tarjolla paksuja villamyssyjä, ja vastaavasti ihan ohuita hellelakkeja, mutta missä kunnon valikoima KEVÄT-lakeista?

No tietysti kotimainen Kivat-mallisto. Sieltä saa sävysävyyn tumput ja muutkin.

www.agtuvi.fi ja myydään varmaan kaikissa isoissa lastenvaatemyymälöissä. Ainakin Tampereella on isot valikoimat.

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
5-vuotiaalle tytölle siis :)
Pojille tuntuu olevan vaikka minkälaista...

No kerrankin sitten näin päin. Kun tuntuu että aina tytöille on ties mitä kivaa ja pojille ei löydy mitään muuta kun tummia ja synkkiä värejä.
Miksi tytöt ja pojat ei vois muuten käyttää samanlaisia pipoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan:
No tietysti kotimainen Kivat-mallisto. Sieltä saa sävysävyyn tumput ja muutkin.

www.agtuvi.fi ja myydään varmaan kaikissa isoissa lastenvaatemyymälöissä. Ainakin Tampereella on isot valikoimat.

mistä Tampereelta oot muuten ostanut Kivoja?

Mäkin Prismassa ihmettelin, että tässäkö nämä pipot muka on... Ostin kivan limenvihreä-hiekanruskea sävyisen haalarin, mutta ei mitään sopivaa pipoa. Stockalta löysin täydellisesti yhteensopivan Reiman pipon, jossa narut ja korvalaputkin ihan kuin olin toivonut.

Mäkin olen koittanut etsiä vaikka mistä 1v pojalle kivaa kevätpipoa, mutta ei vaan löydy!
Prismat, lindexit, euromarketit, seppälät sun muut kierretty...
Ihmettelen kyllä kans huonoa valikoimaa! Tai sit mä oon liian ronkeli :ashamed:
Tarkoitus oli mennäkkin tänä viikonloppuna Helsinkiin kevätvaate ostoksille, mutta perhanan koira ja sen lääkkeet ku pääse mihinkään! |O :headwall:

Meidän keskimmäisellä on tällainen (poitsulla on epilepsia ja teksti kuvaa häntä muutenkin hyvin :D )
62_pipo.jpg

Hintaa 15? mutta menee epityön hyväksi :)
http://www.epilepsia.fi/index.phtml?menu_id=265&lang=1

Yhteistyössä