Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KAPPUsarakka:tyttö on reilu 2 vuotiasmites sinulla?
Alkuperäinen kirjoittaja KAPPUsarakka:asutteko jossain täällä päin vain kauempana?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KAPPUsarakka:asutteko jossain täällä päin vain kauempana?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Onneks te sentää saatte.. Mikähä tässä onkaan et se o nii vaikeeta löytää seuraa ja kavereita :/ Kai sitä on sit nii hylkiö ku ei oo viel omaa lasta masun ulkopuolel..
Alkuperäinen kirjoittaja KAPPUsarakka:Missäspäin te asustelette? :wave: tietty kaukana Jyväskylästä?
Alkuperäinen kirjoittaja KAPPUsarakka:auto on miehen mukana töissä,mutta linkillä tosiaan pääsee..vaikka joutuukin vissiin vaihtamaan,mutta eihän se haittaatosiaan ois kiva saada seuraa! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja melberry:Moi, Mikkelin seudultakin yksinäisyyttä löytyy...40 kymppiä lähestyvä avoliitossa asuva alle 3-vuotiaan pojan äiti kaipailee myös naistenjuttuja....
Alkuperäinen kirjoittaja St mikael:Alkuperäinen kirjoittaja melberry:Moi, Mikkelin seudultakin yksinäisyyttä löytyy...40 kymppiä lähestyvä avoliitossa asuva alle 3-vuotiaan pojan äiti kaipailee myös naistenjuttuja....
Hei! Mikkelistä ollaan!
Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:Kainuulaisia äitejä? Kaikki kaverit muuttivat etelämmäksi... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja *:Mä olen kans Kajaanista, mutta kun ikää on jo lähemmäs neljäkymmentä kuin kolmekymmentä ei niitä samanikäisiä ystäviä juurikaan löydä. Itsellä kun taustalla pitkä työrupeama ja vasta "vanhemmalla" iällä tehty esikoinen, niin väkisellä joskus nuo ajatukset nuorten äitien kanssa ei yhdy.
Alkuperäinen kirjoittaja Von Teese:Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:Kainuulaisia äitejä? Kaikki kaverit muuttivat etelämmäksi... :'(
:wave: mää oon Kajaanista!![]()