Mistä löydän miehen itselleni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt lopp tää vanhapiika-elämä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt lopp tää vanhapiika-elämä!

Vieras
Täällä palstalla ratkotaan aina kaikki maailman ongelmat, joten vastatkaa minulle:

Mistä löydän itselleni miehen? Olen 30-vuotias nainen, ihan tavallisen nätti, en mikään uskomaton kaunotar, mutta ainakin laitettuna voin kääntää kadulla jonkun pään. Olen korkeakoulutettu ja töissä. Asun yksiössä kaupungin keskustassa. Harrastan jumppaa ja lukemista. Olen normaalipainoinen. Olen ollut sinkkuna 4 vuotta ja kyllästynyt tähän tilaan. Takana on kaksi yhteensä kahdeksan vuotta kestänyttä avoliittoa ja yksi kihlaus ja perutut häät. Kavereillani alkaa olla kaikilla lapsia ja aviomies, itse en ole tavannut ketään kiinnostavaa. Haluaisin kovasti lapsia ja naimisiin.

Missä ja miten olette tavanneet oman miehenne? Mistä lähtisitte etsimään? Nettitreffejä en ole kokeillut, elän siinä epäluulossa, että ne ovat vain oudoille hyypiöille. Tiedän, että niin ei oikeasti ole, mutta ei vaan tunnu mun jutulta lähteä etsimään sieltä seuraa. Baarissa ja töissä ei ole natsannut. yhdenillanjuttuja on ollut jonkun verran, mutta niistä ei ole kehittynyt mitään sen kummenpaa. Mies saisi olla 30-42 -vuotias.

Joten ideoita, anyone? Mistäs lähtisit itsellesi äijää hakemaan jos oisit minä?

"Haluaisin kovasti lapsia ja naimisiin"

Ainakin tuon perusteella kuullostat niin epätoivoiselta että karkoitat kaikki miehet pois sun luotas. Eikö pääasia olisi löytää jossain vaiheessa pikkuhiljaa mukava tyyppi jonka kanssa voisi viettää elämäänsä eikä ilmoittaa suoraan että haluaa häät ja paksuksi?

• Tykkää
Reactions: päätön
Minä olin sinua lähes 10 v vanhempi tavatessani aviomieheni. Minulla oli myös epätoivon vuosia, paljon pidempään kuin sulla. Asuin Hgin keskustassa yksiössä. Löysin työpaikalta hyvän miehen, eri ammattiryhmää kuin itse, mut niin, että oltiin työn kautta tekemisissä. Sain paremman miehen, kuin olisin koskaan voinut kuvitella. Ensivaikutelma ei ollut ihastus, vaan "onpa ihana, lämmin ihminen ja hyvä tyyppi". Ihastuksen syntymiseen meni 2 vuotta. Meillä nyt uusi okt, yksivuotias ja toinen tulossa, hauvakin.

Itse kävin nettitreffeillä useinkin, sieltä ei koskaan löytynyt mitään, mutta epätoivoon se auttoi ja sinänsä kivoihin ihmisiin tutustui. Harrastuksiin en niinkään usko, kun usein vetovoimaa toisiinsa tuntevilla ihmisillä on eri harrastukset (esim. itsellä shoppailu, matkailu ja kahvilat, miehellä kalastus, luonto ja kiipeily). Yhdenillan jutut kannattaa lopettaa tässä mielessä. Aloittaisin tutustumisen housut jalassa. Mielestäni omalla kohdalla ongelma oli se, että jatkuvasti minulla oli mielessäni "väärä ihannemiestyyppi",joka oli suorastaan pakkomielle. Jollaisia kyllä on olemassa, mutta he eivät olisi ehkä sitä, mitä halusin. Kun sitten tutustuin mieheeni (asuukin 1 h Hgistä), jota pidin ensin hieman "junttina", huomasin, että hän itse asiassa edustaa monia asioita, joita mieheltä toivoin, oli mm. todellinen kosmopoliitti, asunut ulkomailla jne. ohjeeni on: ole ennakkoluuloton, laajenna reviiriäsi. Tsemppiä!

No hei, en mä sitä niille miehille toitota. Mutta kai sen nyt voi täällä anonyyminä sanoa, että haluan lapsia ja naimisiin. Aika moni kolmekymppinen sinkkunainen haluaa. Mitä epätoivoista siinä on?

• Tykkää
Reactions: Minni:)
Juu, ei todellakaan kannata puhua että haluaa naimisiin ja perhettä perustamaan :) Tosin jokainen terveellä järjellä varustettu mies ymmärtää, että suurimmalla osalla naisista tuossa iässä alkaa moinenkin jo pyöriä mielessä.

Minä löysin oman mieheni nettideittipalstalta. Toki vastaan tuli muutama outo hyypiökin, mutta onneksi kaikki olivat kuitenkin vaarattomia, eikä kukaan jäänyt vaivoiksi. Pelkäsin minäkin aluksi tuota tapaa etsiä seuraa, mutta kokeilin kuitenkin. Tärkeintähän vain on, että sopii treffit julkiselle paikalle jne.

Ja kiitos lääkäriäiti. Ehkö tämä väärä "ihannemiestyyppi" on vähän minunkin ongelmani. Olen kieltäytynyt muutamista treffeistä, sillä olen ajatellut näistä mieheistä, että he ovat niin erilaisia ja erilaisissa elämäntilanteissa kuin minä olen. Typerää, tiedän. Enhän edes tuntenut näitä miehiä, vaan kaikki mielikuvat olivat vain omassa päässäni. Olisi ehkä kannattanut tutustua.

Välillä sinkkuus vaan ahdistaa niin kauheasti. Vanhemmille sukulaisille olen auttamatta vanhapiika. Lapsuudenkaverini ovat menneet naimisiin ensimmäisen poikaystävänsä kanssa ja heiän lapsensa ovat jo pahimmillaan koulussa.

Itse olen viettänyt huolettomampaa nuoruutta ja elämää matkustellen, opiskeluissa ja osa-aikatöissä siellä täällä. Hauskaa on ollut, mutta joskus mieleeni hiipii synkkinä marraskuisina sunnuntai-iltoina ajatus: Menikö rakkaus jo ohi elämästäni, olisko vaan pitänyt sittenkin valita nuoruuden kihlattuni, vaikka hän olikin hiukan tylsä ja saamaton. Ainaki hän on jo tahollaan naimisissa ja lapsiakin on pari. Mistä näitä ajatuksia oikein pukkaa?

minä oon kans ollut aina sitä mieltä et nettideitit on epätoivoisille ja rumille, ja etten ikinä sinne eksy.No eksyinpä kuitenkin,ihan kivoja miehiä ollut eikä kenestäkään ole ollut riesaa(koputtaa puuta) mutta ei niistä ole mitään tullut vaikka pari miestä oliskin halunnut ruveta tapailee enempikin. En minäkään tiiä mistä niitä etsis,ei ehkä kannata etsiä kai se tulee joskus jossain vastaan. Olen kyllä nyt tavannut miehen joka kolahti muhun heti ja minäkin vissiin siihen mutta joku sitä miestä nyt pidättelee...välimatka kaiketi kun asuu toisella puolen suomea.

Nettideitit ovat ok, itsellä profiili suomi24 palstalla.
Ainut miinus siellä on parisuhteessa elävät miehet, jotka metsästää seksisuhteita.
Joka viikko melkein tulee sellaiselta idiootilta viestiä.

Vimeisin oli 45v mieheltä uudeltamaalta, kirjoitti, että vaimo ei ota suihin, eikä halua painostaa vaimoa.Etsii
netissä naista joka ottaisi.
Ja tätä samaa rataa.

Mutta kyllä siellä joukossa suht normaalejakin tyyppejä ehkä on. Itse en vielä niitä ole löytänyt

[QUOTE="Jaana";27464114]Nettideitit ovat ok, itsellä profiili suomi24 palstalla.
Ainut miinus siellä on parisuhteessa elävät miehet, jotka metsästää seksisuhteita.
Joka viikko melkein tulee sellaiselta idiootilta viestiä.

Vimeisin oli 45v mieheltä uudeltamaalta, kirjoitti, että vaimo ei ota suihin, eikä halua painostaa vaimoa.Etsii
netissä naista joka ottaisi.
Ja tätä samaa rataa.

Mutta kyllä siellä joukossa suht normaalejakin tyyppejä ehkä on. Itse en vielä niitä ole löytänyt[/QUOTE]

Mä olen saanut samanlaisen viestin tolta suihinotto tyypiltä,se onkin ainoa jolta on tullut törkyviesti. Kai se sama tyyppi oli en muista mistä ja minkä ikänen mutta sama juttu et vaimo ei ota.

Yhteistyössä