Mistä löydän kunnon miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:
Pöh. Sihvos toitottaa joka paikassa, että haluaa nimenomaan nuoremman naisen, eli iällä ON väliä. Sitä paitsi ei yli 60-vuotias ole keski-ikäinen. Oletpas muuten mahottoman kade Niinistölle, kun jaksat joka paikassa toitottaa hänen avioliittoaan ja sitä ettet itse löydä naista. Se on suurimmaksi osaksi luonnekysymys (aikamoista tuubaa tulee näppikseltäsi yhteistyössä "aivojesi" kanssa), JOS oikeasti olet niin komea ym mitä täällä olet mainostanut. Kannattaisikohan sitä omaa itseään kehittää ja katsoa peiliin?

Kuules lLillukka.Kirjoitat että jaksan toitottaa joka paikassa.Tehdään niin että lopetatte tollasen typerän mollaamisen.Vai että joka paikassa.Sitä paitsi yli 60vuotias ei todellakaan ole keski-ikäinen,paremminkin toinen jalka haudassa.Näkyy olevan viisaita nuoria naisia ketkä avioituvat vanhojen ukkojen kanssa.Vai ovatko nämä naiset todella tyhmiä?Jos oma tyttäreni raahaisi 30v. vanhemman vävykokelaan näytille,kyllä sais ukko kyytiä.Oletko muusikko,puhut tuubasta?Tuuba on vaskisoitin,vaativa sellainen.Meikäläinen on kitaristi/kosketinsoittaja joten tuubaa ei voi tulla aivojeni tuotteena näppiksen välityksellä.Oikeasti olen komea.Kuuskymppiseksi liian hyvin säilynyt.Ikätoverini ovat ikäisensä näköisiä harmaantuneita,osa siirtynyt taivasten valtakuntaan.Meikäläinen porskuttaa sinkkuna ja toisaalta tyhjän panttina.Peiliin olen katsonut partaa ajaessa ja hiuksia sukiessani ja olen tyytyväinen näkemääni.

"Kirjaston netissä".Luin hänen kirjoituksen ja menin hiljaiseksi.Tuo kirjoitus kertoi kirjoittajasta kaiken.Jos olisin nuori niin etsisin tämän naisen ja veisin hänet alttarille.Hänessä on jotain aitoa,oikeeta.Voisinpa kääntää ajanratastaa taaksepäin.Muutamat asiat kyllä jättäisin ennalleen

Kerrankin saan sanoa tämän;alkuperäiseen aiheeseen palatakseni. Sanoisin että kun joku aiemmin kyseli että, onko kukaan löytänyt kumppania harrastuksen parista, niin minä olen.Ja umpimetsästä, sieni ja marjareissulta.=)

Ensinnäkin ihmettelen AP:n tekstissä sitä, että hän kertoo olleensa ekaa kertaa eron jälkeen baarissa ja sieltä ei löytynyt ketään kelvollista. Minusta siitä saa sellaisen vaikutelman, että nyt on erosta hädin tuskin toivuttu ja heti välittömästi pitäisi löytää uusi mies. Nauti nyt hyvä nainen sinkkuajastasi kunnolla. Jos epätoivoisena etsit miestä, niin et taatusti löydä. Kun tulet ja menet omia menojasi, niin kyllä sitä jossakin vaiheessa löytyy kiva mies, mutta se ei välttämättä löydykään etsimällä ja koluamalla.

Jos muuten oikeasti haluat paikkaan, jossa on paljon miehiä, niin käy huviksesi esim. erämessuilla. Kävin kerran mieheni kanssa erämessuilla (pidetään kesäkuussa Riihimäellä joka toinen vuosi) ja siellä oli porukkaa aivan mielettömästi. Naisia oli vain kourallinen, joten varmasti ainakin 95 % kävijöistä oli miehiä. Suurin osa oli liikunnallisen näköisiä taviksia, ei mitään puku päällä olevia möhömahoja.

Voit myös miettiä, että minkä tyyppistä miestä haluaisit. Varmasti myös esimerkiksi venemessuilla on paljon miehiä. Jos haluat kinkympää touhua, niin miehiä luulisi löytyvän erotiikkamessuiltakin...

Voit myös miettiä, millaisesta musiikista pidät ja etsiä sen kautta miestä. Miesvoittoisia tapahtumia ovat ainakin metallimusiikkiin ja hard rockiin liittyvät tapahtumat. Samoin festareilla on musiikkialan miehiä.

Kävin joskus karaten alkeiskurssin ja siltä kurssilta ainakin kaksi löysi itselleen puolison (kaksi oppilasta löysivät toisensa ja oma kaverini päätyi yhteen kurssin vetäjän kanssa). Ehkä siis miehiset lajit (vaikkapa naisten kuntonyrkkeily, kuntosali jne) olisivat ainakin niitä, missä miehiä näkisi. Naisvoimistelussa, aerobickissä tms. ei miehiä ole.

Jos haluat suomenruotsalaista miestä, niin heillä on rapujuhlia, Lucian päiväjuhlaa yms, joihin voi mennä mukaan hengailemaan. Myös jokavuotisilla Helsingin Silakkamarkkinoilla kuulee paljon ruotsinkielistä puhetta.

Jos olet nuori, niin on paljon opiskelijabileitä tai voit ottaa kantapaikaksesi jonkun sellaisen paikan, joka on lähellä esim. kauppakorkeakoulua, jos tähtäimessäsi on ekonomi.

Ei sitä tahdo oikein löytää sitä oikeaa etsimällä. Varsinkin jos mielessä on jotkin tietyt raamit sille oikealle. Jos tosiaan vain etsii sitä kunnollista niin ylläoleva on hyvä. Itse löysin kerran miehen tanssikurssilta, oli kunnollinen ja hyvännäköinen, mutta kipinää ei sitten ollutkaan ja juttu päättyi jo parin kuukauden kuluttua. Sen oikean (toivottavasti) löysin baarista. Tai se löysi minut, kun itse en halunnut sekaantua miehiin enää ollenkaan. Ei ollut ulkoisesti ollenkaan sitä, mitä olin etsinyt, mutta niin komea kuitenkin kun tottui katselemaan =)

Sen oikean löytäminen?Alkuhuuman jälkeen kipinä sammuu.Taitaa ihmisillä olla liian kovat vaatimukset kumppanista.Mikseivät vaadi itseltään jotain pysyvyyttä.Taitas joutaa romukoppaan kaikki naimakaupat ja rakkaudentunnustukset.Pelkkää valhetta kaikki tänäpäivänä.Parempi olla lurittelematta mitään rakkaudentunnustuksia.On senaikaa mitä huvittaa ja sitten uutta kehiin.Kuka samaa naamaa jaksaa kovinkaan kauaa katsella.Seksikin yhtä ja samaa jyystämistä.Hyi.

omalla tontillaanhan tuo sentään näytti pysyvän uhkailussa eikä muiden hengessä - tosin ehkei kirjallista harrastelua sentään kannata ottaa edes niin vakavasti...

Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Sen oikean löytäminen?Alkuhuuman jälkeen kipinä sammuu.Taitaa ihmisillä olla liian kovat vaatimukset kumppanista.Mikseivät vaadi itseltään jotain pysyvyyttä.Taitas joutaa romukoppaan kaikki naimakaupat ja rakkaudentunnustukset.Pelkkää valhetta kaikki tänäpäivänä.Parempi olla lurittelematta mitään rakkaudentunnustuksia.On senaikaa mitä huvittaa ja sitten uutta kehiin.Kuka samaa naamaa jaksaa kovinkaan kauaa katsella.Seksikin yhtä ja samaa jyystämistä.Hyi.

Olipa muuten hyvin sanottu, varsinkin seuraava: "Taitaa ihmisillä olla liian kovat vaatimukset kumppanista.Mikseivät vaadi itseltään jotain pysyvyyttä"

Tuota sietää miettiä. Kuka uskaltaa sitoutua, jos tietää toisen käyvän tuulella?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
bddt taitaa olla palstan lemmikki, kun hän saa esittää jopa tappouhkauksia kenenkään siihen puuttumatta:))

Eihän siinä ollut kyseessä mikään tappouhkaus. Typerää edes vitsailla moisella. Tässä taas näkee mitä ellipasltoilla lähes kymmenen vuoden roikkuminen saa aikaan; täydellisen sisälukutaidon rappion.

Sohvis -vai mikä lie. Kirjoitit näin: "Keski-ikäinen olisi samaa ikäluokkaa." Mihin kommentoin, ettei yli 60-vuotias ole keski-ikäinen. Sitä et syystä tai toisesta ymmärtänyt vaan aivan oikein totesit -"Sitä paitsi yli 60vuotias ei todellakaan ole keski-ikäinen,paremminkin toinen jalka haudassa."

Naiset hyvin harvoin pitävät rehenteliöistä, lähinnä tulee mieleen joku kukkopoika, teini. Oikeasti, pohdi omaa käytöstäsi ja juttujasi, olen varma että syy naisettomuuteesi juontaa itsestäsi, sillä hyvillä miehillä on vientiä. Komea/kaunis ulkonäkö ei pitkälle vie.

Mitäs tappouhkauksia täällä nyt on ollut ("bddt taitaa olla palstan lemmikki, kun hän saa esittää jopa tappouhkauksia kenenkään siihen puuttumatta:))")? Ei lie ihan asiallista tekstiä ole "no":ltakaan tullut, kun viestejänsä on poistettu urakalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:
Mitäs tappouhkauksia täällä nyt on ollut?

Ei ole ollut tappouhkauksia. Mutta mikäli vanhat merkit (joillakin kahdeksan vuoden ajalta) pitävät paikkansa, siitä tulee totta joillekin kun tarpeeksi toistellaan.

Aloittajan kyselemään hyvää miestä ei varmasti täältä löydä ja mikäli naisten kertomuksiin on uskomista, aikamoisia hasseja näyttää valinnat olleen ellien ulkopuoleltakin...

Lillukalle: no ei sen pahempia ("pahempia") sentään, kun että yksi epätoivoistui palstasta jo niin paljon, että rupesi suunnittelemaan itselleen lääkkeeksi luotia kalloon, jos lukee näitä vielä monen vuoden kuluttua. Muut eivät ole kai silloinkaan vaarassa, yksi poliisipartio riittää, ja toivottavasti ei sentään tarvita sitäkään... :)

En nyt tosissani uskonutkaan. No näkee provoja ja piruja siellä täällä.

Minä olen löytänyt potentiaalisia miesystäviä harrastuksista ja baareista. Moni sanoo, ettei kuppiloista kunnon miehiä löydy, minä taasen sanon, että kyllä ne kunnon miehetkin käyvät silloin tällöin viihteellä. Taitaa olla sanonta, vaiko laulu, ettei miestä saa pyssyllä. Näinkin on kerran käynyt, en tosin huolinut tyyppiä :D

Ai juu, huomasin kyllä hymiön ( :)) ) lauseen perässä, mutta kun noita hymy- tai nauruhymiötä heitetään ihan jokaisen viestin perään, vesittyy niiden merkitys pelkiksi maneereiksi kirjoittajille.

"Jatkan harrastuksiani, jos A-täti lupaat kirjoittaa vähän tuohon tyyliin, niin luen kirjoituksesi myös toisenkin kerran:)"

Kirjoitan aina sillä tyylillä kuin huvittaa. Jos olen huonolla tuulella, niin kirjoitan
tylsää tekstiä ja hyvällä tuulella tietenkin päinvastoin.

Tänään kävin Prismassa ja ostin ison määrän omenia. Pussi halkesi kassalla.
Sitten unohdin ostaa ostoskassin ja tungin ostokset moneen pieneen muovipussiin.
Seuraavana jonossa oli pienen lapsen äiti lastenrattaiden kanssa. Lapsi riehui rattaissa ja äiti torui lastaan. Pahoittelin hidasteluani omenapussin halkeamisen takia.

Sama juttu lienee näiden Ellit kirjoitusten kanssa. Tyrin "Ellit-kassajonossa" tylsissä jaarituksillani. Monella näyttää olevan hirveä ahdistus päällä parisuhteensa takia.

Ei täällä kirjastossa ehdi miehiä vonkaamaan. Tämän kirjaston systeemi on kiva.
Oikea henkireikä stadissa. Koneita on paljon ja vuorojärjestelmä pelaa.
Kaupunginosani kirjastossa häärää aika erikoinen tyyppi. Hän mutisee itsekseen varauskoneella. Näyttää siltä, että hän ei hae erityisemmin mitään. Tykkää vain pelata koneella. Kai joku sellainen, joka kuuluisi jonnekin muualle.
Joten näiden empiiristen tutkimusteni perusteella parisuhde tuskin syttyy kirjastossa.

Yhteistyössä