mistä kystan tunnistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poika2kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poika2kk

Vieras
Hei! Mulla ollut outoa vihlontaa synnytyksen jälkeen. Sanoin siitä terveydenhoitajalle, mutta kokeili vaan kohdun ja sano että se on ihan normaali ja supistunut normaaliksi. Silti en usko että tämä on normaalia lääkäri on parin viikon päästä että silloin vähän enemmän tietää, mutta olisi kiva tietää mitä oireita siinä on tai jos tiedätte muuten mitä noi oireet vois olla tuntuu vähän samanlaisilta kuin supistukset mut ei kuitenkaan sellasia tosi epämukavia en tiedä ymmärrättekö minkälaista vihlontaa tarkoitan toivottavasti. En muutenkaan hirveästi tiedä kystista paljon mitään. Kiitos jo etukäteen. :ashamed:

Mulla oli munasarjoissa kysta (5*4*7) aikas isokin. ennen lasten syntymää. Vasemalla puolella tuntui paineentunnetta ja jomottavaa kipua.joka paheni pikkuhiljaa. Se sitten puhkaistiin alakautta,oli helppo toimenpide ja kipu hellitti jo päivän päästä.
Vihlominen kuulostaisi siltä että sinulla voisi olla kiinnikkeitä. Tuntuu silloin kun esim nousee nopeasti ylös, kova tärinä ym voi sattua. kiinnikeitä voi tulla synnytyksistä ja leikkauksista. Ne on vaikea poistaa koska uudesta operaatiosta tulee taas uusia.

kiitoksia vastauksista. toivotaan ettei ole niitä kiinikkeitä.Tuntuu vaan ettei noi neuvola tädit ota oikein tosissaan jos niille sanoo jotain. Sen haluaisin vielä tietää miten noi kiinnikkeet jos se sitä on niin vaikuttaa tulevaisuudessa lasten saantiin? :/

Mulla tuo outo vihlonta synnytyksen jälkeen paljastui istukan jämiksi. Joutuivat poistamaan kahdesti sitä. Nyt synnytyksestä 6viikkoa..Surullista ollut tämä sairaalassa ramppaaminen.

Yhteistyössä