Mistä kuljettajan siniset housut,paita ja kraka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
Eli nettikauppoja tai kauppoja(kuopio) mistä sais kuljettajan siniset vaatteet?
onko se mariini vai mikä sininen nimeltään.

Mies kun tarttis työharjotteluvaatteet itelleen.

(linja-auto siis)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Tuolta on mies käyny ostaan taksivaatetusta ainakin :)

http://www.imagewear.eu/yhteystiedot/myymalat/myymalat_paikkakunnittain/

kiitti.Muistato yhtään minkä hintasta siellä on?

Ööh,en kyllä muista. Itse hain just viikko sitten kotihoidon laskuun itselleni 2 t-paitaa,2 päällysliiviä ja 2 housut :) Kantsii varmaan soittaa tonne eka,jos ei halua paikanpäälle mennä katseleen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
minusta valtion pukutehtaalta saa tilattua en ole kyllä sata varma. Tai sitten ihan Citymarketeissa ja Prismoissa on myös sinisiä paitoja myynnissä ainakin mun iskä ostaa sieltä.

ai niin tosiaankin :D jep puupää näin aamulla...
vpt on varmaankin aika hinnakas..ja sillä katoin netistä kun se miehen kouluaika on siinä mielessä ongelmallinen ettei enää koulupäivän jälkeen kerkeä tonne image wearille.

Niin mikä se sininen on nimeltään joka niillä bussi kuskeilla on..onko se mariini?
entäs kravaatti? keski vai mariini? :ashamed:

Silloin kun mun mies oli kurssilla riitti, kun oli kraka, kauluspaita (liivi) ja suorat housut ja talvella joku siisti esim. neuletakki. Värillä ei väliä. Sitten jos työnantaja vaatii tietyn työasun se kuuluu työnantajan järjestää. Samat vaatteet kelpas työharjotteluun ja kaikkiin työpaikkoihin missä on 5v aikana ollut ajossa. Kravattia ei ole ollut pakollinen vissiin missään, vaikka toi sen uskollisesti joka aamu kaulaansa ripustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Silloin kun mun mies oli kurssilla riitti, kun oli kraka, kauluspaita (liivi) ja suorat housut ja talvella joku siisti esim. neuletakki. Värillä ei väliä. Sitten jos työnantaja vaatii tietyn työasun se kuuluu työnantajan järjestää. Samat vaatteet kelpas työharjotteluun ja kaikkiin työpaikkoihin missä on 5v aikana ollut ajossa. Kravattia ei ole ollut pakollinen vissiin missään, vaikka toi sen uskollisesti joka aamu kaulaansa ripustaa.

No täällä oli annettu ohjeeksi et siniset(paita,housut ja kraka). Ja kaiken lisäksi kun kaikilla firmoilla on täällä tummansiniset. Noi vaatteet pitää olla kuulemma myös silloin kun tekevät sitä opintomatkaa vai mikä lie että ihan muutenkin tarvitsee.
Mut jokatapauksessa nettikauppoja selattua...cittarilta tulee halvemmaksi ostaa(onneksi se on pitkään auki).

Yhteistyössä