Mistä kuivalle iholle hyvä KASVOvoide?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaakao"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää ei ehkä nyt ole superedullinen (toisaalta on kyllä hyvin riittoisa): Cliniquen Dramatically different. Riittä pieni määrä ja kaikki kuivuus on poissa. Ei jätä ihoa lähmäiseksi ja on tuoksuton.

Mä itse olen käyttänyt kaikenlaista, halpaa ja kallista, tosi surkeilla tuloksilla.

Kerran oli kosteusvoide loppu ja lainasin miehen putelia. Nivea for Men, miesten kosteusvoidetta, jossa Q10 sisällä. Uskomatonta, mutta mömmö todella auttoi. En tiiä mitä tuossa miesten voiteessa on, mutta mun iho tykkää, tuoksuu kyllä miehen partavedelle mutta mua se ei haittaa.
Jotenkin tuntuu et noi miesten voiteet on muutenkin laadukkaampia, koska miehet ei ostais huonoa ja varsinkaan jotain kasvojuttuja jos ne ei toimisi. Naisille voi myydä vaikka tiskivettä jos sen laittaa nättiin pakettiin...

Mulla atopiaan taipuva iho ja RAKASTAN "Eucerin" tuotteita. Löytyy apteekista. Niillä semmonen suht edullinen (n. 13 euroo puteli) kasvorasva.. Nimeltään joku Eucerin Karbamid 5%.. tarkoitettu nimenomaan kuivalle iholle! Ja on kyllä todella hyvä! Kuivuu nopeasti, vaikka on silti kosteuttava ja "runsas".. SUOSITTELEN.. Pelasti minun naamavärkkini :)

Agualan L käy kaikkeen, kasvoje pesuun, meikin poistoon, kuivan ihon rasvaamiseen, käsien rasvaamiseen :D suosittelen.
Nivea creme sai hyvät arviot jossaki tutkimuksessa äskettäin, peittosi kalliin voiteen :I

Kaksi päällekkäin. Lumenen arctic energy koko kropan voide ja päälle arganöljyä. Ihan sama mitä rasvaa laitan kuhan on ohut ja imeytyvä, esim Herbinan tai dr Hausckan kasvovoide ja päälle aina pari tippaa arganöljyä.

Yhteistyössä