O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tykkään näin kesäaikaan ihan vaan siitä Maybellinen Dream Matte Moussesta
Se on halpa ja näppärä käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:jos on ongelma iho niin menisin ihan ammattilaiselle arvioon.
saa oikeen meikkivoiteen ja oikeen sävynkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tykkään näin kesäaikaan ihan vaan siitä Maybellinen Dream Matte Moussesta
Laitetaanko tämän päälle sitten vielä irtopuuteria vai voiko käyttää sellaisenaan..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tykkään näin kesäaikaan ihan vaan siitä Maybellinen Dream Matte Moussesta
Laitetaanko tämän päälle sitten vielä irtopuuteria vai voiko käyttää sellaisenaan..
Mä laitan vaan rasvan alle ja tuon Moussen sitten siveltimellä. Eikä tarvitse käyttää puutereita. Viimeksi ostin Sokoksen Emotionista ja myyjä valitsi mulle sävyn, joka oli huomattavasti parempi kuin aikaisemmin itse valitsemani. Olin siis useamman purkin ehtinyt käyttää ihan liian vaaleaa sävyä :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:jos on ongelma iho niin menisin ihan ammattilaiselle arvioon.
Eiköhän esim.sokoksen emotionsista löydy mun iholle jokin,onhan noita merkkejä.
Ja toivon mukaan osaavat neuvoa värinvalinnassa.
En meikkaa usein joten en osaa itse värejä valita..
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:jos on ongelma iho niin menisin ihan ammattilaiselle arvioon.
kyllä. itsekkin ostan vaan sokoksesta. siellä on mukavat ja asiantuntevat myyjät.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tykkään näin kesäaikaan ihan vaan siitä Maybellinen Dream Matte Moussesta
Mä laitan vaan rasvan alle ja tuon Moussen sitten siveltimellä. Eikä tarvitse käyttää puutereita. Viimeksi ostin Sokoksen Emotionista ja myyjä valitsi mulle sävyn, joka oli huomattavasti parempi kuin aikaisemmin itse valitsemani. Olin siis useamman purkin ehtinyt käyttää ihan liian vaaleaa sävyä :/
Kiitos neuvosta=)
Itsekin olen ollut tyytyväinen emotionsissa saatuun asiakaspalveluun.
Uusin niin harvoin meikkejäni,että tarvitse siinä aina apua...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:jos on ongelma iho niin menisin ihan ammattilaiselle arvioon.