Mistä kohtuuhintaisia lastenvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Julijossulle tsemppiä :hug: Hienoa että sulla on tollanen kiva netti putiikki. Luulen että moni elämäänsä kyllästynyt kotiäiti on siitä tällä palstalla kateellinen ;) Luulen että tän tyyliset nettiputiikit on uusi juttu lisääntyvä juttu suomessakin. Onnea tulevaan, varmasti putiikkisi pärjää :hug:

Komppaan Napasaaraa. Häntä pystyyn Julijossu! Suomalaiset ovat kateellista kansaa sen olen itsekin saanut huomata monta kertaa. Sinä olet keksinyt hyvän business-idean ja siksi eräät tahtovat saada sinut lyötyä maahan.

Kuulin eilen yhdeltä ihanalta asiakkaalta, että täällä Kaksplussalla on ollut puhetta meidän putiikista. Löysinpäs tämän ketjun! =)

Ihanalta tuntui lukea näin paljon positiivista palautetta. Suuri ja lämmin kiitos kaikille kivoille Poppaan asiakkaille. :heart:

Perustimme ystäväni kanssa verkkokaupan kuluvan vuoden alussa ja olemme olleet todella iloisesti yllättyneitä siitä kuinka hyvin meidät on otettu vastaan. Yhteensä kolmen tytön äitinä olemme tietysti kiinnostuneita myymään sellaisia vaatteita, joita halusimme omilla lapsillamme käyttää ja tietysti sellaisia, joista he itse pitäisivät.
Ja koska poikien vaatevalikoima kaupoissa on näihin päiviin asti ollut kovin synkkä, halusimme tarjota myös heille kivoja ja värikkäitä vaihtoehtoja.

Uutena yrittäjänä on ollut erityisen ilahduttavaa huomata kuinka hyvin sana on lähtenyt kiertämään meidän mahtavien asiakkaiden toimesta. Siitä todella iso kiitos teille. :hug:

Iloista ja lämmintä kevättä kaikille!

Noita Juliaanan sivuja kanssa katselin, ihan kiva idea ja voisin ostaakkin! Mutta kerropa nyt vielä minulle miten tuo käytännössä toimii! Näkyykö siellä vaan ne tavarat mitä sulla on varastossa vai pysyykö ne siellä näkyvillä vielä sen jälkeen kun joku ne on jo ehtinyt ostaa??? Ja mistä tuo suosituimmat kohteet linkki muodostuu, siitäkö mitä ihmiset olisivat eniten halunneet ostaa? Lähteekö ne tuotteet nopeimmalle ja tolla hinnalla mitä tuolla on vai mitenkä tää menee?

Onnea yrityksellesi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Poppaa:
Kuulin eilen yhdeltä ihanalta asiakkaalta, että täällä Kaksplussalla on ollut puhetta meidän putiikista. Löysinpäs tämän ketjun! =)

Ihanalta tuntui lukea näin paljon positiivista palautetta. Suuri ja lämmin kiitos kaikille kivoille Poppaan asiakkaille. :heart:

Perustimme ystäväni kanssa verkkokaupan kuluvan vuoden alussa ja olemme olleet todella iloisesti yllättyneitä siitä kuinka hyvin meidät on otettu vastaan. Yhteensä kolmen tytön äitinä olemme tietysti kiinnostuneita myymään sellaisia vaatteita, joita halusimme omilla lapsillamme käyttää ja tietysti sellaisia, joista he itse pitäisivät.
Ja koska poikien vaatevalikoima kaupoissa on näihin päiviin asti ollut kovin synkkä, halusimme tarjota myös heille kivoja ja värikkäitä vaihtoehtoja.

Uutena yrittäjänä on ollut erityisen ilahduttavaa huomata kuinka hyvin sana on lähtenyt kiertämään meidän mahtavien asiakkaiden toimesta. Siitä todella iso kiitos teille. :hug:

Iloista ja lämmintä kevättä kaikille!

Pojan äitinä kyllä sanon, että valikoima on vielä kovin vaisu ja vähäinen. Hintaluokka oli ok. Vaatesettejä kehiin, joita pystyy yhdistelemään keskenään. (t-paita-pitkähihainen-collegehousut-suorathousut-neule ja herkullisissa väreissä). Sitten ihan vinkkinä, että kaupoista on college-housut ihan kortilla - näitä teillekin useissa väreissä, niin minäkin rupean vinguttamaan korttia antaumuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja julijossu:
Hei! Käytettyjä ja kohtuuhintaisia sekä hyviä lastenvaatteita löytyy sivuilta www.juliaana.com

Aika kalliita kirpparivaatteita :o

Jeps, kannattaa panostaa merkkikuteisiin niin nämä hinnat olisivat perusteltuja. Ei halpismerkeillä, millä alesta saa samaan tai halvempaan hintaan. Tai mitä minä kommentoimaan, jos kauppa käy...

quote]

Pojan äitinä kyllä sanon, että valikoima on vielä kovin vaisu ja vähäinen. Hintaluokka oli ok. Vaatesettejä kehiin, joita pystyy yhdistelemään keskenään. (t-paita-pitkähihainen-collegehousut-suorathousut-neule ja herkullisissa väreissä). Sitten ihan vinkkinä, että kaupoista on college-housut ihan kortilla - näitä teillekin useissa väreissä, niin minäkin rupean vinguttamaan korttia antaumuksella. [/quote]

Ihan alkuun anteeksi, että tämä lainaus meni todennäköisesti pieleen, en oikein hallitse kaikkia tämän palstan hienouksia vielä. ;)

Kiitokset sinulle oikein rakentavasta palautteesta! Kaikki tuotetoivomukset ja ideat ovat erittäin tervetulleita ja pyrimme niitä toteuttamaan kaikin keinoin. :)

Koska yrityksemme on vasta aloittanut, tuotevalikoimamme on jatkuvasti kasvava. Lisäämme tuotteita lähiaikoina paljon. Toivottavasti jatkossa putiikistamme löytyy sinunkin pojallesi jotain kivaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä:
Ap kiittää vinkeistä ja kysäisee vielä josko joku tietäisi saako jostain netistä POP merkkisiä vaatteita? Näiotä olen kuullut laadukkaiksi kehuttavan. Mitä hintaluokkaa nuo ovat?

ostin just tänään Hgin Kampin ostoskeskuksesta POPin vaatteita:2 x body 18,90e/kpl, leikkipuku 20,90e ja pieni puuvillamyssy 9,90e.Herkullisia retrohtavia kuoseja, ekopuuvillaa, ihanissa väreissä.

Alkuperäinen kirjoittaja jarna:
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä:
Ap kiittää vinkeistä ja kysäisee vielä josko joku tietäisi saako jostain netistä POP merkkisiä vaatteita? Näiotä olen kuullut laadukkaiksi kehuttavan. Mitä hintaluokkaa nuo ovat?

ostin just tänään Hgin Kampin ostoskeskuksesta POPin vaatteita:2 x body 18,90e/kpl, leikkipuku 20,90e ja pieni puuvillamyssy 9,90e.Herkullisia retrohtavia kuoseja, ekopuuvillaa, ihanissa väreissä.

Kyseessä siis ruotsalainen Polarn o Pyret, joten nettikauppa löytyisi ehkä lahden toiselta puolen, google.se voisi löytää.

Alkuperäinen kirjoittaja julijossu:
Alkuperäinen kirjoittaja TaaviTiivi:
Onkohan Juliaanan omistaja vielä täällä? Muakin kiinnostaisi tietää et pitääkö noista käytetyistä vaatteistakin maksaa arvonlisäveroa?

Hei! Kiitos palautteestasi, mutta.....

Mitä mutta.. ?
Utelias olen joo. Onko se jokin salaisuus? Etkö voi vastata tuohon?

Yhteistyössä