Mistä kohtuuhintaisia lastenvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja julijossu:
Hei! Käytettyjä ja kohtuuhintaisia sekä hyviä lastenvaatteita löytyy sivuilta www.juliaana.com

Haluaisin kommentoida kaikille juliaanan sivuilla kävijöille. Kiitos kielteisestä että POSITIIVISESTA palautteesta. Hyvät käytetyt vaatteet nykypäivänä mielestäni sopii laittaa myyntiin, onhan MLL: järjestämiä lastenvaatekirpputoreja olemassa ajoittain, tosin ilman postikuluja, mutta hinnat ovat korkeammat, kokemusta on. Huutonetissä käykää katsomassa , niin näette hinta laatu suhteen, niin kuin eräs vierailija ystävällisesti kirjoitti. Henkilöt jotka tuntevat lastenvaatemerkit Lego, Kinderit,Rasavil,Reima ym. tietävät varmasti mitä nämä tuotteet maksavat uutena. Eikä niitä voi verrata esim. H&M vaatteisiin. Ystävällisin terveisin Juliaana kirpputorin pitäjänä oleva neljän lapsen äiti.

Mä itse en maksa käytetystä tuommosia summia, mutta en sit merkkikampetta vaadikkaan :) Pakko kyllä kommentoida, että Juliaanan sivuilla on paljon edullisempaa reimaa yms. kuin esimerkiksi huutonetissä.

Ap täällä! Kiitokset kaikille hyvistä vinkeistä. Tällä palstalla on ihanan ystävällinen ja avulias ilmapiiri. Tuolla eräällä toisella palstalla sain kuulla olevani köyhä maalainen (negatiivisessa mielessä) vaikka niinhän minä olenkin. :-D

Rötväles hei, aina se ei ole viitsimisestä kiinni. Kato täällä maaseudulla ei ole edes sitä Halpahallia tai jos on niin ei ainakaan kävelymattkan päässä...

Hei! Käytettyjä ja kohtuuhintaisia sekä hyviä lastenvaatteita löytyy sivuilta www.juliaana.com

Haluaisin kommentoida kaikille juliaanan sivuilla kävijöille. Kiitos kielteisestä että POSITIIVISESTA palautteesta. Hyvät käytetyt vaatteet nykypäivänä mielestäni sopii laittaa myyntiin, onhan MLL: järjestämiä lastenvaatekirpputoreja olemassa ajoittain, tosin ilman postikuluja, mutta hinnat ovat korkeammat, kokemusta on. Huutonetissä käykää katsomassa , niin näette hinta laatu suhteen, niin kuin eräs vierailija ystävällisesti kirjoitti. Henkilöt jotka tuntevat lastenvaatemerkit Lego, Kinderit,Rasavil,Reima ym. tietävät varmasti mitä nämä tuotteet maksavat uutena. Eikä niitä voi verrata esim. H&M vaatteisiin. Ystävällisin terveisin Juliaana kirpputorin pitäjänä oleva neljän lapsen äiti.

No tämän puolustuspuheen innoittamana kävin katsastamassa kirppiksen hinnat. Ja minä kyllä sanon, että on kallista. Itse pyöritän täällä pääkaupunkiseudulla vuosittain 2 krt vuodessa MLL:n kirppistä, vapaaehtoistyönä, ja uhraan siihen hommaan 2 viikonloppua. Myyjät hinnoittelevat siellä tavaransa itse. Ja ikinä koskaan milloinkaan en ole maksanut Legon vaatteista 4 euroa enempää kappaleelta. Meille on ostettu tuolta kirppikseltä laatuvaatteita ja kallein on ollut täysin uusi OshKoshin paita 6:n euron hintaan. Eli jos olisi aikaa ja energiaa, voisi olla vaikka bisnes-pystyssä.

Samoin ostan usein täältä lähikirppikseltä merkkivaatteita, ja tuon hintaiset jäävät ostamatta. Monia noista tavaroista olen myös alesta ostanut ihan samalla hinnalla millä myyt nyt tuolla.

Mutta kierrätystä kannatan aina. Toivottavasti kauppa käy.

juu minä myyn 2xv omiani pois ja marimekoot maksaa 4e, esprit 1-4e ja benettonit, legot ym.samoin. ystävältäni ostin itse juuri yhdellä lapsella yhden talven olleen reimatec-puvun, kuomat pari x pidetyt, kumisaappaat ja ison anttilan kassillisen sekalaista uutena ostettua vaatetta 45e yht.

että sillai.

Niin mutta luulisin että jotta tuo käytettyjen lastenvaatteiden myynti olisi kannattavaa liiketoimintaa, niin pakkohan siinä on olla vähän korkeammat hinnat kuin jollain yksityisellä kirppismyyjällä. En tiedä, mutta ehkä Juliaanan pitäjä voi kertoa, että sisältyykö noihin hintoihin ALV 22%? Ja onhan nettiputiikin(kin) pitämisestä kuluja, kirjanpito, postikulut, vakuutukset yms.

Mä olen ainakin kaivannut Suomeen second hand nettiputiikkia, jollaisia on pilvin pimein esim. Englannissa ja Jenkeissä. Juuri sellaista josta voisi ostaa käytettyjä MERKKIvaatteita suht edullisin hinnoin.

toivottavasti tästä Juliaanasta kehkeytyy tälläinen putiikki!

Lisään vielä tuohon edelliseen kirjoitukseeni että kaipaisin vielä valikoimiin huippumuotimerkkejä lapsille, Catimini, Kenzo, Elle, Oilily... Näissä on hyvä laatu ja uutena törkeän kalliit hinnat, joten soveltuvat erityisen hyvin käytettyjen vaatteiden kauppaan. Ehkä näitä vaan on vaikea löytää Suomesta myyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:

No tämän puolustuspuheen innoittamana kävin katsastamassa kirppiksen hinnat. Ja minä kyllä sanon, että on kallista. Itse pyöritän täällä pääkaupunkiseudulla vuosittain 2 krt vuodessa MLL:n kirppistä, vapaaehtoistyönä, ja uhraan siihen hommaan 2 viikonloppua. Myyjät hinnoittelevat siellä tavaransa itse. Ja ikinä koskaan milloinkaan en ole maksanut Legon vaatteista 4 euroa enempää kappaleelta. Meille on ostettu tuolta kirppikseltä laatuvaatteita ja kallein on ollut täysin uusi OshKoshin paita 6:n euron hintaan. Eli jos olisi aikaa ja energiaa, voisi olla vaikka bisnes-pystyssä.

Samoin ostan usein täältä lähikirppikseltä merkkivaatteita, ja tuon hintaiset jäävät ostamatta. Monia noista tavaroista olen myös alesta ostanut ihan samalla hinnalla millä myyt nyt tuolla.

Mutta kierrätystä kannatan aina. Toivottavasti kauppa käy.
moi voisitko laittaa yveetä koska on seuraavan kerran tuo mll kirppari, minua kiinnostaisi jos vaikka pääsisin katsomaan pojalle vaatteita..

Hei Julijossu! Saanko kysyä, että miksi loukkaannuit noin kovasti näistä kommenteista? Mielestäni täällä ei kukaan ole kovin pahasti sinusta tai yrityksestäsi sanonut. Mielestäni liikeideasi on edelleen hyvä ja toivotan mitä parhainta jatkoa ja menestystä sinulle! Kehittävää kritiikkiä täytyy itsekunkin aina varautua ottamaan vastaan...

Yhteistyössä