Mistä kivoja, kestäviä ja värinpitäviä korvakoruja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vaikka nettikauppa, josta vois tilata. Mulla on niuin onnettomia, rumia, huonolaatuisia paskoja nuo korut. Reikiä on useampi per korva ja ois kiva löytää kivooja uusia koruja edullisesti.

Kiitos.=)

Tarkoitatko lävistyskoruja? Päättelin vaan tuosta värinpitävyydestä...
Joku aika sitten (ehkä noin kuudetta korua hakiessani ) totesin myyjälle, että aika hupia nuo korut, kun värit kestää sen puoli vuotta. Hän sanoi, että niissä värillisissä ei ne värit tule kestämään.

[QUOTE="vieras";23545812]Osta aitoja äläkä marketin rihkamia.[/QUOTE]

Kuules. Menisin ihan just heti ostamaan, jos voisin vaan mennä. Ostaisin vain aitoja, kalliita ja täydellisiä. =)

Mutta mun pitää tyytyä epätäydellisiin.

[QUOTE="vieras";23545826]Kuules. Menisin ihan just heti ostamaan, jos voisin vaan mennä. Ostaisin vain aitoja, kalliita ja täydellisiä. =)

Mutta mun pitää tyytyä epätäydellisiin.[/QUOTE]

Fine. Siinä tapauksessa älä käytä koruja suihkussa käydessäsi, nukkuessasi tai uidessasi. Muita vinnkkejä ei ole antaa. Edullisten korujen pinnoitus kun ei kestä.

Tai jos ostat yhden erän kalliimpia ja sellaisia joista oikeasti pidät, niin niitä koruja ei tarvitse vaihtaa, vaan pitää koko ajan samoja.

Niin ajattelinkin. Sitten kun tulot tasaantuu, niin hankin heti laadukkaampia. Nyt pitäs vaan hankkia jotain uutta kivaa, mutta edullista. Paska vieköön ku ketuttaa, mutta ostan ennemmin lapsille tarpeellista, ku itselle hömppää.

Korumaailmasta löytyi kuitenkin muutama minun oloinen juttu. Taidan tilata sieltä.

Yhteistyössä