Mistä "kiksit" kun on perhettä ja mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja new
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

new

Vieras
Siis kyselisin tällaista..että mistä saat kiksit tai fiilikset kun kotona on mies ja lapsi. Puhutaan sellaisista asioista ja fiiliksistä mitkä saa kun rakastuu ja tapaa miehen,se alku huuma..kun on mies kotona niin saako sitä enää? Tai kun lähtee festareille viikonlopuksi nollaamaan päätä ja se odotus siitä matkasta ja se rehaaminen siellä festareilla..millä olette korvanneet sen? Lapsen ja miehen kanssa on ihanaa olla kotona,mutta näin tuoreena äitinä olen miettinyt tällaisiakin asioista.

mä saan siittä kun ostan vaikka lapselle jotain kivaa sen tietämättä tai kun vien siskon lapsen ylläri kauppareissulle tai suunnittelen ukolle illan kahdestaan... kaikista ylläreistä mitä juonin toisten selän takana....

Nuoruuteeni kuului festari ym. hauskuudet. Heti kun kyllästyin sellaiseen niin perustin perheen :) Luonto hoiti niin että saan suurta nautintoa nykyään luonnosta, kyläilloista ja lapsesta joka päivä naurua. Sellaista "ensihuumaa" ei saa muutakuin nuoruudessa toilailuissa ja aina silloin kun rakastuu uuteen ihmiseen. Suhteeseen ei voi saada ensihuumaa koska se on mennyt jo ajat sitten.

Jos olisin perustanut perheen esim. 5 vuotta aikaisemmin.. Niin olisin tuskastunut. Olemme puhuneet miehen kanssa tästä paljon. Minusta ei olisi ollut tyytyväiseksi äidiksi 5 vuotta sitten. Silloin vielä riekuin kunnes kyllästyin ja ensimmäisen lapsen sain 31 vuotiaana suunnitellusti :)

Tuntuu että kaikella on aikansa ja paikkansa.

Mulla nyt ei ole vasta kuin se mies ja lapsi masussa, mut tältä pohjalta mietittynä "kiksit" vois tulla esim:

-matkustelusta. Aina ei tarvi lähteä ulkomaille uusia maisemia katsomaan. Lapsen kanssahan voi lähteä vaikka eläintarhaan tai kylpylään (tai miksei vaikka uimahalliin) ja lapsen riemusta saanee "kiksit" vanhempikin.
-viikonloppuloma miehen kanssa. Lapsi vaikka mummolaan ja miehen kanssa hotelliin muhinoimaan.
-ravintolaillallinen. Harvinaista herkkua, mutta aah niin ihanaa vaihtelua arkeen.
-pippalot kavereiden kanssa. Jos sitä haluaa välillä nollata alkoholin kanssa niin kamujen kans vaan baariin ja hoitovuoro miehelle. Kunhan lapsen ei tarvi nähdä nollausta tai edes krapulaa.

Kyllä näitä löytyy kun hieman miettii millaisesta pitää. Rakastuminen ja alkuhuuma ovat hienoja ja samaa on ehkä vaikea kokea, mutta elämässä, yhteiselossa ja arjessa on paljon yhtä hienoja asioita kunhan niitä osaa katsoa ja etsiä.

Mä ainakin saan yhteisestä kivasta tekemisestä! Esim viikonloppu kylpylään, miehen kans kahdesrtaan vietetty laatuaika ym ym ym. Onhan niitä vaikka mitä! Minäki olin ennen miestä ja lapsia aika kova bilettäjä, mut en yhtää kaipaa eneää niitä aikoja, elämä muuttunu rakkaiden myötä enkä muuta kaipaakkaan!

mul jäi muutes baarit kans kun esikoinen synty enkä ole kaivannu aikoja yhtään.... pikemminkin elämään on tullu paljon enemmän sisältöä lasten myötä ja elämä on muuttunut muutenkin paljon terveellisemmäksi ja itte voi paljon paremmin....

Yhteistyössä