Kun mies on sairas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko tuttua?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko tuttua?

Vieras
Niin se on sitten tosi sairas. Ainakin meidän mies. Nukkuu, kulkee silmät vetisinä ja tarvitsee palveluksia. Joita sitten arvostelee herkeämättä. Velvoitteet kaikkiin suuntiin ovat paperia, kun Mies sairastaa.

En edes tiedä miten naisena voisi päästä samalle sairastamisen tasolle. Naisen 39,5 kuumetta on huomattavasti vähemmän kuin miehen 37,5. Eikä naisen nyrjähtänyt nilkka tai murtunut ranne ole läheskään niin kurja ja vaivainen kuin miehen vastaava.

Mikä se on se niiden salaisuus?

Muistaakseni luin joskus jostain, että naisilla on parempi sairastamisen sietokyky ihan luonnostaan. Ettei ne miehet teeskentele, kun ovat "kamalan sairaita".

Meillä on tosin toisinpäin, itse valitan enkä kestä olla yhtään kipeänä. Mies sensijaan ottaa buranan ja toimii kuten ennenkin.

Salaisuus on marttyyri vaimo, joka ei itse osaa tai saa sairastaa, koska silloin perhe jää heitteille. Meillä saa kumpikin olla sairaana pedissä ja terve puoliso hoitaa kotihommat ja lapset.

Mun mues on sairaana tooooooosi kipee. Mut niin on äitinsä ja siskonsakin. Heillä myös lämmin sää on aina ihan tajuton helle, viileä törkeen kylmä kalat 10 kilosia jne :D

Löytää täältä joskus kohtalotovereitakin :D mun eksä oli ihan pro tossa sairastelussa. Sen kankkuset varsinkin oli vähintään syöpä tai sydänkohtaus ja ne kesti välillä esim. 3 päivää :o sinänsä aikahyvällä terveydellä varustettu jos yhteen kuukauteen mahtuu migreeniä, sydänvaivoja, syöpää, allergiaoireita jne. ja sit vielä vaan mennään terveenä kuukaudesta toiseen :D

Ja juu, on siis jo eksä. Mä jätin sen sian, sairastamaan ihan keskenään :)

Mulla on myös semmonen mies ja kyllä nyppii!! :-( Jos itse olen sairas ja tosi kipeä: en voi olla/ mistä se nyt tuli?/ Huutelen sängyn pohjalta, että tuokaa mulle särkylääkettä, vettä jne. Kukaan ei kuule! Mitään ei tule! :-( Saisin vaikka kuolla sinne, kukaan ei huomaa vasta, kun olen kylmä.

Yhteistyössä