Mistä kannattaa ostaa silmälasit - suosittele liikettä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko noissa miten paljon eroja, palvelussa, malleissa, hinnoissa jne. eri liikkeriden välillä?
Hirveesti pyörii mainoksia joka liikkeellä, mihin sitä varais aikaa...? Vai ihan sama loppupeleissä mihin menee ja mistä ostaa?
Kokemuksia!

Fenno-optiikka, korjaavat lasit itse ja nopeasti jos niikseen tulee. Muilla ketjuilla vastaavaa palvelua ei ole tai toimii todella hitaasti. Linssit on Rodenstockia eikä mitään sekundaa.

Paljon riippuu siitä, millaiset linssit tarvitset - onko sinulla paljon plussaa tai miinusta, tarvitsetko jo monitehoja, käytätkö laseja jatkuvasti vai piilolinssien rinnalla, mitä työtä teet, jne.

Jos sinulla ei ole paljon miinuksia/plussia linsseissä, kauppojen tarjouksista saa ihan hyvät. Tarjouksissa on monesti hinta laskettu peruslinsseille, joten jos haluat ohennetut, heijastuksen estolla tms. hinta nousee. Ainakin minulla on huono näkö ja siksi linssit maksavat enemmän kuin kehykset.

Meidän perhe on ostanut laseja Nisseniltä, Silmäasemalta ja SpecSaversilta, kaikissa on ollut hyvä palvelu ja on saatu hyvät silmälasit.

Instrussa näköjään pikavilauksella rumia kehyksiä aika kovilla hinnoilla (ei ihme jos saa kahdet samaan hintaan :)) siis ihan huijausta. Kyllä mä valmis oon pari sataa laittamaan lukulaseihinkin, mutta jos tarviin pitää kokoajan (vaikka ajaessa) ni haluun kyllä sitten kauniitkin jos kalliimmat...

Olen ollut erityisen tyytyväinen Nisseniin, sekä palveluun että laseihin. Silmäasemalle en astu enää jalallakaan, koska sain sieltä kerran niin ala-arvoista palvelua. Meidän perheessä on kuusi silmälasien käyttäjää, ja viedään rahat sinne, missä palvellaan. Specsavers on hyvänä kakkosena ja sieltä ostin viimeksi kuopukselle oikein tyylikkäät ja hyvät lasit. Instruakin on käytetty ja ihan on ok sekin.

Yhteistyössä