Mistä kaavat (ja ompeluohjeet) one piece-haalariin lasten koossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Tein eilen kuopukselle moiset, mutta on se aika tohkaamista ilman kaavoja ja ohjeita. Ei siitä ihan niin hieno tullut, kuin mitä olisin toivonut, joten haluat tehdä uudet. Ja tällä kertaa siis kera kaavojen ja ohjeiden.

Mutta mistä löydän kaavat ja ohjeet?

[QUOTE="hmm";27096928]Eiks kaavat voi piirtää valmiista haalarista :) ?[/QUOTE]

No periaatteessa varmaan joo. Jos vaan olis semmoiset valmiit haalarit oikeassa koossa ja sitärataa. Kutta kun ei ole :D

Mä tein eilen kaavat yhdistelemällä takin ja housun kaavat, mutta...no sanotaanko niin, että kyllä nuo voisi paremmatkin olla. Kyllä mä melkeen tarttisin ihan oikeat kaavat. Ja ohjeet. Mä kun tein noin miljoona virhettä, kun en tiedä työjärjestystä jne.

Ottobre sitten. Niistä hiukan muokkailemalla saa hyvän.

Mun ottobreissäni (ei mulla tosin ole kuin 3 nroa) ei ollut mitään sellaista, josta mä olisin osannut muokata. Meinasinkin kyllä, että jos en tosiaan mistään saa valmista kaavaa, niin haen kirjastosta pinon noita Ottobree-lehtiä ja toivon parasta. Siis että edes jotain sensuuntaista löytyis :)

Mun ottobreissäni (ei mulla tosin ole kuin 3 nroa) ei ollut mitään sellaista, josta mä olisin osannut muokata. Meinasinkin kyllä, että jos en tosiaan mistään saa valmista kaavaa, niin haen kirjastosta pinon noita Ottobree-lehtiä ja toivon parasta. Siis että edes jotain sensuuntaista löytyis :)

Mulla olis monessa vanhassa...mut ne on Helsingissä :(

Yhteistyössä