Mistä joku tietä 8-O. Omg, katsokaa tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään mä ostan sen kirjan ja laitan sen sulle lukemaan, löydät siellä oikea tietoa että se poista:)... sorry myös mun väsymyksestä, mä huomenna sulle selitän paremmin.... Mä sen kirjan kerran jo luin, mun kaverin kautta.... Ja kyllä se ehkäisee 100%, se ei enää voi tulla, vaikka vaihdat miestä kellä on joku eri papilloomavirus mitä sulla oli. Kun se rokote antaa loppuelämäksi suojan siitä vastaan... Mä vaan linkitin etusivusta osaan ajatelimatta. Kun en muista miten se menee, kun sen kirjan luin varma yli puol vuotta sitten. Parempi mä laitan sen kirjan sulle/tänne, kun se on minulla.. niin näet, koko totus. Mutta nyt anteeksi mun on pakko mennä nukkumaan, muuten sekoan, kun mä nukun jo:kiss:

Joo, luit kirjan, mutta kun sinä et tunnu ymmärtävän englantia kovin hyvin niin me emme voi mitenkään sinun mielipiteeseesi/arvioosi asiasta luottaa.

Sinuna lakkaisin sauhuamasta tästä asiasta. Olet itse ottanut vastuun omista rokotuksistasi mutta anna muiden tehdä omat päätelmänsä niiden suhteen.

En kuulu heijän pisnekseen vaan olen potilana nyt. Mutta niin kuin huomasit niin kyllä mainostamista harrastan hyvällä tavalla:). Enkä voi mitään pahaa sanoakaan.. sorry vaan jos siitä kaipaat

Mä en kaipaa mitään. Olet puolustuskannalla ihan suotta ja hyökkäys ei ole aina paras puolustus.
Olisi helpompaa asiallinen keskustelu. Ja jos ketään kiinnostaisi niin hän voi kyllä etsiä tietonsa ilman sinun mainostamista koska pohjimmiltaan olet itsekkin epävarma rokotteen tehosta ja toivot sen toimivan.
Et tiedä 100% varmuudella miten kyseinen rokote toimii sinun kohdallasi.
Etkä voi tietää miten se toimisi esimerkiksi minulle.

[QUOTE="...";26364485]sä oot niin nolo ja tyhmä :D sä oot menny sinne 14pvä, siitä on 2 viikkoa. KAKSI![/QUOTE]

Siis anteeksi vaan väsymyksestä kyllä tulin 2 vkoa sitten ja varma jokainen sen tietä. En voi mitään että silmät mee kiinni ja pää ei toimii. Silti istun täällä kuin viimeinen....hmmmm...idi...tti;)

Jos he halusivat rahan, he olisivat sen mainostaneet siitä eri tavalla, tuskin mäkin olisi heti alusta hyljetty, että hei joskus vaan vuoden päästä pääset, meillä jonot.... Myös tietysti kaikki haluavat rahat. Ei myöskään Gardasil ja Cervarix tekee mitään ilmaiseksi, siitä rokotetta en ikinä laita omille lapsille, koska se on aikamoinen bisnes, suojaa vain muutama vuotta siitä vastaan ja vain 2n virustyypiä vastaan, pakko silti käydä lääkärillä niin kuin ennenkin ja pelätä Hpv:ta ja syövän. Glaxosmith ( vai miten siitä kirjoitetaan) on muutenkin kiva kusetus firma, rahoittanut tutkimusta että tutkitaan että Hpv aiheuttaa suu syövän myös, että ihmiset alkaa itseä pikittää hullulla tavalla...

Kukin mihin usko.....

Kannattaisiko rauhoittua!

[QUOTE="vieras";26364501]Joo, luit kirjan, mutta kun sinä et tunnu ymmärtävän englantia kovin hyvin niin me emme voi mitenkään sinun mielipiteeseesi/arvioosi asiasta luottaa.

Sinuna lakkaisin sauhuamasta tästä asiasta. Olet itse ottanut vastuun omista rokotuksistasi mutta anna muiden tehdä omat päätelmänsä niiden suhteen.[/QUOTE]

No jos minä sun mielikuvituksessa olen todella tyhmä, niin varma mun kaverit tai ehkä mun kaverit voivat olla pikkusen viisampi, ehkä? Kun yks jopa terveydenhoitaja, siis mun siskon kaa teki töitä joskus. Tai se nainen vielä tekee, mutta sisko ei... SENKIN olen jo kertonut.... ja toisalta mun mieskin elännyt yli 10v ulkomaailla, oli yhden ison firman johtaja ja oli pakko puhua englanttia... mutta varma hänkin on tyhmä sun mielestä. Mutta jos niin, niin anteeksi vaan me emme voi sun viisaudelle mitään:)

Mä en kaipaa mitään. Olet puolustuskannalla ihan suotta ja hyökkäys ei ole aina paras puolustus.
Olisi helpompaa asiallinen keskustelu. Ja jos ketään kiinnostaisi niin hän voi kyllä etsiä tietonsa ilman sinun mainostamista koska pohjimmiltaan olet itsekkin epävarma rokotteen tehosta ja toivot sen toimivan.
Et tiedä 100% varmuudella miten kyseinen rokote toimii sinun kohdallasi.
Etkä voi tietää miten se toimisi esimerkiksi minulle.

Mä olen varma tästä rokotesta siks, koska se loppuen lopuksi toimii 100%. Mulla jo nyt virus menee pikkuhiljaa alas. JOS käy pahaa tuuri ja jotain jää elimistöstä ja vielä 6kk jälkeen jotain pientä jää näkymään, ne pistää mulle lisää 1 tai 2 annosta, ainakin niin kauan kun he olivat sen pistäneet jokaiselle kelle ei riitänyt 6 rokotetta on riitänyt 1 tai 2 annosta sen jälkeen, ei enempää vielä ollut tapauksia. Mun tutuilla kaikilla riitänyt 6, sama mun lääkäri sanoi että melko mahdotonta jos ei 6tta mulle riitä

[QUOTE="Lotta";26364512]Tässäpä se näiden sun ketjujen anti hyvin näkyykin. Sun suomen- ja englanninkielen ymmärrys on sitä luokkaa, ettei tästä aiheesta kannata sun kanssa enempää vääntää. Onnea valitsemallasi tiellä, tosi paljon riskeeraat toisten bisnesten hyväksi.[/QUOTE]

Kiitos:) ja kiitos myös tästä sun komenttista, se on sinun mielipide, mikä on pelkästään mielipide, eli bla bla, mikä ei edes pidä paikansa ja mitä sä et voi todista edes, kun tieto puutu kokonaan. Mutta hyvää että sä olet kuin mä eli et kuuntelee ketään ja varma jos tilanne olis sama, varmasti kun olet sellainen ja sama kuin mä, niin olisit ottanut/keränyt tietoa joka paikasta, niin kuin mä sen tein ennen kun päätin tulla tänne ja olin aivan varma, siks mikään mielipide ei muhuun vaikuttaa. Jos epävarma olisin, en olisi pystynyt tuhota muiden ihmisetn elämää ja valehdella täällä jotain ja olisin myös reagoinut sanalla,, oikeasti,,??... ai ai... ja niin edelleen jos epävarmuus olisi jäänyt ja olisin se maailman tyhmin ihminen

Anteeksi nyt, jos kyselen tyhmiä, mutta kun tämä on iso juttu ja haluan olla varma..

Kirjoitit aikaisemmin "HPV EI POISTU, tästä voit olla varma, se voi nukkua ja siitä ei voi huomata papassa, mutta siitä aina löytyy koepaloissa vaikkei muutoksia ole ja siitä aina löytyy,,oliko se proteinina geeneissa. Mä kysin miljoona kerta lääkäreillä Suomessa että poistuko se vai ei, kun monet sivut kirjoittavat että 2v siällä, niin se tarkoita että se menee nukkumaan ja voi herätä milloin vaan tai sitten korvata toisen virukseen, eli sama kuin muutatio.."

Mutta siis tuolla mexikolaisella rokotteellako poistuu (vaikka kirjassa luki "prevent" eikä "eliminate")? Niinkö?
Kun luulen, että mulla meni nyt jotakin ohi..

Mä olen varma tästä rokotesta siks, koska se loppuen lopuksi toimii 100%. Mulla jo nyt virus menee pikkuhiljaa alas. JOS käy pahaa tuuri ja jotain jää elimistöstä ja vielä 6kk jälkeen jotain pientä jää näkymään, ne pistää mulle lisää 1 tai 2 annosta, ainakin niin kauan kun he olivat sen pistäneet jokaiselle kelle ei riitänyt 6 rokotetta on riitänyt 1 tai 2 annosta sen jälkeen, ei enempää vielä ollut tapauksia. Mun tutuilla kaikilla riitänyt 6, sama mun lääkäri sanoi että melko mahdotonta jos ei 6tta mulle riitä

Mistä ihmeestä sinä taiot aina tämän 100% tehon??? Jopa Virolabin oma tutkimusmateriaali kertoo seuraava: "detectable HPV virus was eliminated from approximately 50% of the 1,246 patients treated in the three trials."

Tämä todettu Virolabin kolmannen vaiheen tutkimuksissa 2011 ja on suoraan heidän omista materiaaleista.

• Tykkää
Reactions: Minna77

Voit olla varma uudesta Meksikon visiitistä 6 kuukauden kuluttua...

Miten aiot vahdata asiaa rokotteen jälkeen, milloin ja missä tarkistetaan löytyykö HPV vielä elimistöstäsi ja/tai onko kohdunkaulassa muutoksia ?

Alkuperäinen kirjoittaja häh;26364600:
OOTKO SÄ TOSISSAAN NOIN KAUAN EROSSA SUN PIENESTÄ VAUVASTA???

Surullista miten itsekkyys menee oman pienen vauvan edelle?

se on menny sinne 2vkoa sitten. onhan 2 viikkoa nyt melkein sama kun 5 viikkoa. eihän sitä nyt aina voi muistaa onko lapsi 2 vai 5 vuotias, noin niinkun esimerkkinä :snotty:

Kerropa se, että miksi se rokote pitää mennä sinne mexikoon ottamaan? Miksi se lafka ei tule rokotteineen tänne? Ja myy niitä esim. yksityispuolen firmoille täällä?

[QUOTE="Kysyn";26364593]Anteeksi nyt, jos kyselen tyhmiä, mutta kun tämä on iso juttu ja haluan olla varma..

Kirjoitit aikaisemmin "HPV EI POISTU, tästä voit olla varma, se voi nukkua ja siitä ei voi huomata papassa, mutta siitä aina löytyy koepaloissa vaikkei muutoksia ole ja siitä aina löytyy,,oliko se proteinina geeneissa. Mä kysin miljoona kerta lääkäreillä Suomessa että poistuko se vai ei, kun monet sivut kirjoittavat että 2v siällä, niin se tarkoita että se menee nukkumaan ja voi herätä milloin vaan tai sitten korvata toisen virukseen, eli sama kuin muutatio.."

Mutta siis tuolla mexikolaisella rokotteellako poistuu (vaikka kirjassa luki "prevent" eikä "eliminate")? Niinkö?
Kun luulen, että mulla meni nyt jotakin ohi..[/QUOTE]

PLIIIS, laita mulle yv:n. Onko sulla nimimerki? Mä voin anna mun Skype sulle ja voidaan puhua sen kautta sun kanssa vaikka huomenna. Kun nyt jos en pääse nukkumaan, niin en herää aamulla:ashamed: ja mun pakko yhteen kaupunkiin mennä miehen kanssa

Mistä joku tietää... voi helvetti Jelena, sinä se todistat tyhmyyttäsi joka ikinen kerta, kun kyselet tosi tyhmiä. Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä sulla on järjen tilalla.

[QUOTE="Zap";26364594]Mistä ihmeestä sinä taiot aina tämän 100% tehon??? Jopa Virolabin oma tutkimusmateriaali kertoo seuraava: "detectable HPV virus was eliminated from approximately 50% of the 1,246 patients treated in the three trials."

Tämä todettu Virolabin kolmannen vaiheen tutkimuksissa 2011 ja on suoraan heidän omista materiaaleista.[/QUOTE]
ja taas etkö ymmärrä että vain HE olivat tutkineet sen ja vain MEKSIKOSSA!..... mä en oikeasti enää tajua millä ees kielellä sen pakko selittää..... tai miks te ette tajua itse, olisi paljon helpompi:D

Kyllä mä selitä jaksan, mutta kun silti sama jauhetaan täällä. Jos ette mulle usko miks multa pakko kysyä, miks ette soita vaikka sinne tai sellaiselle henkilölle jotka luotatte? Kun mä ymmärsin se jo, että palstan mukaan olen tyhmä ja puhun paskan:), teidän siis mielipide se on

[QUOTE="Zap";26364594]Mistä ihmeestä sinä taiot aina tämän 100% tehon??? Jopa Virolabin oma tutkimusmateriaali kertoo seuraava: "detectable HPV virus was eliminated from approximately 50% of the 1,246 patients treated in the three trials."

Tämä todettu Virolabin kolmannen vaiheen tutkimuksissa 2011 ja on suoraan heidän omista materiaaleista.[/QUOTE]

Katsos kun Venakko on päättänyt omien tutkimusten perusteella että teho on 100%, niin muiden tekstit on vaan blaablaa ja oikeestaan vaan mielipiteitä. Mitä siitä vaikka se olisi firman oma tutkimus, kun Venakkohan tietää kaiken, on terveydenhoitajaa lähipiirissä ja mies osaa englantia. Kaikkien muiden täytyy siis olla väärässä.

Tää juttu naurattaisi, ellei ap:lla olisi pieni vauva toisella puolella maailmaa odottamassa äitiään joka höyryää meksikolaisten rokotteiden kanssa, joiden teho on erittäin kyseenalainen.

[QUOTE="vieras";26364606]Voit olla varma uudesta Meksikon visiitistä 6 kuukauden kuluttua...

Miten aiot vahdata asiaa rokotteen jälkeen, milloin ja missä tarkistetaan löytyykö HPV vielä elimistöstäsi ja/tai onko kohdunkaulassa muutoksia ?[/QUOTE]

Muutoksia se antaa mulle lapun että seuraan Suomessa....

Mä halusin tulla jo 3kk päästä, mutta se pakoti mua odottamaan 3kk päästä. Mutta kun saan viimeisen rokoten se katsoa kuinka paljon jo meni alas. Hpv, eli E6 ja E7, se sanoi voin tutkia jooko hänellä Mexicossa tai Usa:ssa. Missään Europassa siitä ei tutkitaan. Se ei ole pakko tutkia, mä vaan haluan oman mielenterveyden takia että aivan varmasti ihan kaikki poistui, parempi olla varma kuin epävarma jos sen asian aloitin, niin loppuun sen pakko viedä

[QUOTE="jeesa";26364616]Kerropa se, että miksi se rokote pitää mennä sinne mexikoon ottamaan? Miksi se lafka ei tule rokotteineen tänne? Ja myy niitä esim. yksityispuolen firmoille täällä?[/QUOTE]

No tietenkin siksi että tällä rokotteella ei ole myyntilupaa Euroopassa, ei edes USA:ssa tällä hetkellä. Lääkevalmisteilla on erittäin tiukat lupakriteerit eikä niitä noin vain ilman myyntilupaa voi markkinoida. Siksipä noiden pitääkin houkutella ulkomaisia (rikkaita) sinne Meksikoon asti rokotetta ottamaan.

Yhteistyössä