V
"vieras"
Vieras
ihan on samanlainen tukka kuin sulla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tosiasiahan tää;26363854:Can we pause here for a moment and not refer to this as a cure just yet? One of the links provided states "detectable HPV virus was eliminated from approximately half of the 1,246 patients treated in the three trials" This suggests that at least half of all individuals receiving the therapeutic vaccine will still test HPV+ after treatment. It's one of the most promising treatments
Kun kirja en pystyy linkittää, niin tää on kirjasta....
The human papillomavirus (HPV) is one og the most common sexually transmitted infection and the etiologic agent of cervical dysplasia and cancer. Recent research on the safety and afficacy of prophylactic vaccines against HPV has shown promising results with really 100% efficacy in preventing persistent infections and cervical dysplasia. Several approaches are being tested in therapeutic vaccine clinical trials whereby E6, E7
Koska meille auttaa mun tutun tuttujatai alussa oli auttamista paljon, nyt löysimme lääkärin joka tulkaa meille. Rokoten keksijä Ricardo Rosalies puhuu englanttia, hänen kanssa 2 kerta soiteltiin=)
sorry vaan, jos näet kirjoitus virheitä niin ne on sen takia, kun mun oli pakko itte sen tekstin kirjoittaa, siks kun en voi edes kopioida, mutta hetki jos mä kokeilen vaikka aijaan kautta sen laita....
se tarkoita että just poista, mutta lääkärit vaan käyttää niin ihanat sanat tai tutkimuksia pakko kans ymmärtä kun luuke. Niin ja taas jällen kerran, lue muiden kokemuksia ja mä en valehtelee, puhun oikeasti totta, mulla 2 kaveria ja yhden sen mies ja heillä kaikilla Hpv meni pois kokonaan, ei näkynyt veressä, ei omissa kotimaissa, papassa ja tehtiin jopa kolposkopia ja biopsia, ei ole yhtään mitään... jos mä olisin halunnut valehdella jopa, luuletko mä olisin täällä?
myös mieti järjeellä, jos se ei olisi poistanut Hpv:ta, luuletko että joku olisi pistänyt sen myyntiin ja mikä tarkoitus sen rokotelle sitten oikein on?. Nyt just heillä alkoi se juttu, että he haluavat koko virus koko maan päältä poista, että edes olisi paljon vähemmän syöpiä... Mutta alkuun Mexico, Brasilia, missä kuoleisuus meilkein maailman ensimmäinen
myös mieti järjeellä, jos se ei olisi poistanut Hpv:ta, luuletko että joku olisi pistänyt sen myyntiin ja mikä tarkoitus sen rokotelle sitten oikein on?. Nyt just heillä alkoi se juttu, että he haluavat koko virus koko maan päältä poista, että edes olisi paljon vähemmän syöpiä... Mutta alkuun Mexico, Brasilia, missä kuoleisuus meilkein maailman ensimmäinen
Mä en ole itse siitä etsinyt, sen mulle laitoin joskus mun kaveri kellä oli HPV(joka otin rokoten) ja mä hävisin, tänään me puhuimme sen kanssa, ei silläkään siitä tekstiä enää ole. Mutta se laittoi linkin mistä saan kirjen ostaa ja siellä se yks sivu oli.....