Mistä joku tietä 8-O. Omg, katsokaa tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä on mun vanhasta keskustelusta, eli miks rokote on 100% Lopujen lopuksi

Miks rokote on 100%

Ensiksi, kun luette jotain tutkimuksia, näitä pakko osaata tulkata oikein

miks 50% poistui virus ja jopa 50% virus laski JOPA 60%

Sellaiseen tutkimukseen oli kerätty erilaiset naiset ,,terveet ja nuoret,, , ,,vanhat,, , ,,kellä on imunni sairauksia, mihin mitään ei tehoa,,.... Jopa ne naiset jotka on vanhoja ja kellä on imunni sairauksia rokote tehoa sillä tavalla että pailloomavirus on laskenut 60%....

Sama lääkäri mullekin sanoi jos mulla jotain jää, hän lisää mulle 3kk päästä rokoteen, näile kellä oli jäänyt jotain ja oli lisätty rokote, virus poistui loppujen lopuksi, siks rokotetta pidetään 100% noin, jos on nuori ilman mitään 6 rokotetta on riitänyt kaikille. Vuonna 1996 he keräsivät noin 4000 naista. Vieläkään kukaan ei enää kärsinyt Hpv:sta, eikä muutoksa enää tulleet. Siks kun se myös estää että saat muutoksi... en tasa tarkaan taas muista miten se toimii...

Mutta jos joku ei vieläkään usko, niin mulla 2 todistusta, mun kaverit kelle 6 rokotetta riitänyt, yhden kaverin mieskin oti sen. Ne ei enää kärsi mistään ja saa elää normaalia elämääkin, eli tehdä mitä halua. Kun Hpv:n kanssa myös kieletty vaikka mitä, ettei se taas valta sun kehon kun imunitetti laske, raskaus aiheuttaa muutoksia, joku sairaus voi laukaista että Hpv alkaa taas tehdä jotain kehossa, suuseksi on pahaa, tupakointi pahaa, ruokavaliokin pitää olla vaikka ja mitä ja paljon muuta, entäs kuinka monta syöpä se aiheuttaa??? Kuka halua elää noin ahdistava elämää? Myös jos joku olisi tiennyt miten iso bisness maailmalla on HPV, jopa jotkut lääkärit ovat noin paljon terapeuttisten rokoteiden vastaan, ettei se vie heidän leipä jos tämä kaikki loppu. Parempi paskasta pois

Mutta jos joku halua yks juttu vielä tiedä laittakaa mulle yv:n. Ainakin mä haluan kertoa kuka se Ivan on... mutta mulla ei paljon aika oo, kun me mennään toiselle kaupungille.....

Ja lopuksi, voitte luota että rokote on hyvää. Myös ei mun kaverit olisivat parantaneet, eikä heidän mies. Mun mieskin ei olisi tullut tänne, jos olisi edes 1% epälystä, eikä hän oo mikään skitsofreninen että alkaa uskoamaan ihan mihin vaan häntäkin te ette tunne, miten hän suhtautu joka hoitoon ja lääkäriin, mutta se kokoajan itsekin puhuu, miten hieno rokote tää on. Rokote myös tehoa niin hyvin että lopulta elimistöstä saadaan sen paskan pois.
Jos joku halua että kerron lisää ja uskotte oikeasti siihen nin pistäkää yv:n...sanottava mulla löytyy

[QUOTE="Zap";26363795]Mitäs Milanne teet, jos räpsässä kasvaa edelleen tatteja HPV-rokotteen jälkeen?[/QUOTE]

Se ei voi enää tulla:) siks kun se suojaa lopun elämän asti kaikien papilloomien vastaan:). Siks tää rokote on paras lahja

Can we pause here for a moment and not refer to this as a cure just yet? One of the links provided states "detectable HPV virus was eliminated from approximately half of the 1,246 patients treated in the three trials" This suggests that at least half of all individuals receiving the therapeutic vaccine will still test HPV+ after treatment. It's one of the most promising treatments

Tässä on se yks sivu vaan Mva-E2sta rokotesta:)

Lue se harmaa juttu

kohta kun mulla lisää sivuja voin laita enemmän infoa;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja tosiasiahan tää;26363854:
Can we pause here for a moment and not refer to this as a cure just yet? One of the links provided states "detectable HPV virus was eliminated from approximately half of the 1,246 patients treated in the three trials" This suggests that at least half of all individuals receiving the therapeutic vaccine will still test HPV+ after treatment. It's one of the most promising treatments

Kyllä, koska ne oli just ne kellä kellä oli immunnisairauksia ja olivat jo vanhoja ihmisiä:). Sä voit jokaista lääkäriä ja tutkija soita läpi, sulle sanotaan saman. Jopa näillä ihmisillä virus meni alas jopa 60%. Ja tiedätkö mitä tapahtui kun lisäätin sen rokoten. Niin tapahtui niin että jopa hekin voivat voittaa Hpv:n. Ja sen rokoten saa lisäätä koska se on terapuettinen, se ei ole aivan sama asia kuin rokote, siitä pistetään siihen asti kunnes virus sammu. Nuorille kaikille riitä 6:). Heillä ei ollut yhtään nuorta normaali kunnosta kelle ei riitänyt 6annosta, kaikilla Hpv meni pois ja myös muutokset kellä oli...

Jos et mullekaan uskot ja et osaa tulkata tutkimuksia oikein, sinun on pakko luotettavista henkilöltä sitten kysyä, he osaa sulle selittää...

Kun kirja en pystyy linkittää, niin tää on kirjasta....

The human papillomavirus (HPV) is one og the most common sexually transmitted infection and the etiologic agent of cervical dysplasia and cancer. Recent research on the safety and afficacy of prophylactic vaccines against HPV has shown promising results with really 100% efficacy in preventing persistent infections and cervical dysplasia. Several approaches are being tested in therapeutic vaccine clinical trials whereby E6, E7

Kun kirja en pystyy linkittää, niin tää on kirjasta....

The human papillomavirus (HPV) is one og the most common sexually transmitted infection and the etiologic agent of cervical dysplasia and cancer. Recent research on the safety and afficacy of prophylactic vaccines against HPV has shown promising results with really 100% efficacy in preventing persistent infections and cervical dysplasia. Several approaches are being tested in therapeutic vaccine clinical trials whereby E6, E7

Käännäpä lämpimiksesi tuo meille :) Ja näpit irti google-kääntäjästä.

[QUOTE="Kysyn";26363931]Miten sä kommunikoit lääkärisi kanssa, jos hän ei puhu yhtään englantia ja sinunkin englantisi on todella kehnoa?[/QUOTE]

Koska meille auttaa mun tutun tuttuja:) tai alussa oli auttamista paljon, nyt löysimme lääkärin joka tulkaa meille. Rokoten keksijä Ricardo Rosalies puhuu englanttia, hänen kanssa 2 kerta soiteltiin=)

Koska meille auttaa mun tutun tuttuja:) tai alussa oli auttamista paljon, nyt löysimme lääkärin joka tulkaa meille. Rokoten keksijä Ricardo Rosalies puhuu englanttia, hänen kanssa 2 kerta soiteltiin=)

Ok, ajattelin vain, että itse en haluaisi olla teettämässsä tuollaista hoitoa, jos en pystyisi kommunikoimaan lääkärin kanssa. Toki tulkkiakin voisi käyttää, mutta silti.

Hei tuossa sun linkissä luki "in preventing persistent infections and cervical dysplasia."

Siis ehkäisee/torjuu, mutta ei poista. Vai?

[QUOTE="vieras";26363984]Käännäpä lämpimiksesi tuo meille :) Ja näpit irti google-kääntäjästä.[/QUOTE]

sorry vaan, jos näet kirjoitus virheitä niin ne on sen takia, kun mun oli pakko itte sen tekstin kirjoittaa, siks kun en voi edes kopioida:), mutta hetki jos mä kokeilen vaikka aijaan kautta sen laita....

[QUOTE="Kysyn";26364002]Ok, ajattelin vain, että itse en haluaisi olla teettämässsä tuollaista hoitoa, jos en pystyisi kommunikoimaan lääkärin kanssa. Toki tulkkiakin voisi käyttää, mutta silti.

Hei tuossa sun linkissä luki "in preventing persistent infections and cervical dysplasia."

Siis ehkäisee/torjuu, mutta ei poista. Vai?[/QUOTE]

se tarkoita että just poista, mutta lääkärit vaan käyttää niin ihanat sanat tai tutkimuksia pakko kans ymmärtä kun luuke. Niin ja taas jällen kerran, lue muiden kokemuksia ja mä en valehtelee, puhun oikeasti totta, mulla 2 kaveria ja yhden sen mies ja heillä kaikilla Hpv meni pois kokonaan, ei näkynyt veressä, ei omissa kotimaissa, papassa ja tehtiin jopa kolposkopia ja biopsia, ei ole yhtään mitään... jos mä olisin halunnut valehdella jopa, luuletko mä olisin täällä?

sorry vaan, jos näet kirjoitus virheitä niin ne on sen takia, kun mun oli pakko itte sen tekstin kirjoittaa, siks kun en voi edes kopioida:), mutta hetki jos mä kokeilen vaikka aijaan kautta sen laita....

Ei kun minua olisi vaan kiinnostanut tietää, miten hyvin sinä ymmärrät tuon tekstin. Onhan se totta, että kun joku asia kiinnostaa, oppii siitä termejä piankin jne, mutta jos kielitaito ei ole kovin hyvä, epäilyttää, kuinka hyvin tuollaista tekstiä oikein oikein oikeasti ymmärtää, sisältöä. Vai nappaako sieltä vaan sen mikä näyttää hyvältä ja kivalta ja oikea sisältö jää hämäräksi.

myös mieti järjeellä, jos se ei olisi poistanut Hpv:ta, luuletko että joku olisi pistänyt sen myyntiin ja mikä tarkoitus sen rokotelle sitten oikein on?:D. Nyt just heillä alkoi se juttu, että he haluavat koko virus koko maan päältä poista, että edes olisi paljon vähemmän syöpiä... Mutta alkuun Mexico, Brasilia, missä kuoleisuus meilkein maailman ensimmäinen

se tarkoita että just poista, mutta lääkärit vaan käyttää niin ihanat sanat tai tutkimuksia pakko kans ymmärtä kun luuke. Niin ja taas jällen kerran, lue muiden kokemuksia ja mä en valehtelee, puhun oikeasti totta, mulla 2 kaveria ja yhden sen mies ja heillä kaikilla Hpv meni pois kokonaan, ei näkynyt veressä, ei omissa kotimaissa, papassa ja tehtiin jopa kolposkopia ja biopsia, ei ole yhtään mitään... jos mä olisin halunnut valehdella jopa, luuletko mä olisin täällä?

Ei sun tartte Milanna puolustella, mä todella toivon, että rokote toimii, sillä olisihan se mullistus. Luin vaan, että tuossa lukee "prevent" eli "ehkäistä, torjua" eikä esim. "eliminate" eli "poistaa".

myös mieti järjeellä, jos se ei olisi poistanut Hpv:ta, luuletko että joku olisi pistänyt sen myyntiin ja mikä tarkoitus sen rokotelle sitten oikein on?:D. Nyt just heillä alkoi se juttu, että he haluavat koko virus koko maan päältä poista, että edes olisi paljon vähemmän syöpiä... Mutta alkuun Mexico, Brasilia, missä kuoleisuus meilkein maailman ensimmäinen

Voi äitienpäivät! Olet kyllä ihastuttavan naivi. :D Kyllähän sinäkin myit susirumia mekkoja, et sen takia, että tahdoit pitää koko maailman ihmiset lämpiminä, vaan siksi että tahdoit tehdä rahaa.

Sinun lähettämäsi dokumentin perusteella rokote ei edes lupaa poistaa HPV:ä elimistöstä, ainoastaan luvataan noin 100% ehkäisyä HPV:n tartunnassa...

[QUOTE="vieras";26364066]Ei kun minua olisi vaan kiinnostanut tietää, miten hyvin sinä ymmärrät tuon tekstin. Onhan se totta, että kun joku asia kiinnostaa, oppii siitä termejä piankin jne, mutta jos kielitaito ei ole kovin hyvä, epäilyttää, kuinka hyvin tuollaista tekstiä oikein oikein oikeasti ymmärtää, sisältöä. Vai nappaako sieltä vaan sen mikä näyttää hyvältä ja kivalta ja oikea sisältö jää hämäräksi.[/QUOTE]
Mä en ole itse siitä etsinyt, sen mulle laitoin joskus mun kaveri kellä oli HPV(joka otin rokoten) ja mä hävisin, tänään me puhuimme sen kanssa, ei silläkään siitä tekstiä enää ole. Mutta se laittoi linkin mistä saan kirjen ostaa ja siellä se yks sivu oli.....

Mä en ole itse siitä etsinyt, sen mulle laitoin joskus mun kaveri kellä oli HPV(joka otin rokoten) ja mä hävisin, tänään me puhuimme sen kanssa, ei silläkään siitä tekstiä enää ole. Mutta se laittoi linkin mistä saan kirjen ostaa ja siellä se yks sivu oli.....

Okei, ei tämä suomenkielenkään ymmärrys toimi nyt sinulle, joten antaa olla. Eikö siellä ole yö nyt, unet voisivat tehdä sinulle hyvää :)

Uusimmat

Yhteistyössä