[QUOTE="Lotta";26364247]Siis mitä keksin?! Eihän se, näkyykö sulla hpv:tä vai ei todista tuosta rokotteesta yhtään mitään. Kyllähän ihmisiä paranee esim. syövästäkin ilman hoitoja, silti kukaan ei ehdota ilman tutkimuksia että vaikkapa puutarhan hoito parantaa syövästä. Et sinä voi koskaan perustaa jonkin lääkkeen tehoa yksittäiseen tapaukseen. Sinä et voi olla todiste sen tehosta, sillä hpv:n poistumiseen voi vaikuttaa moni muukin asia. Sun elimistössä on tällä hetkellä monta muuttuvaa tekijää, jotka voisivat olla muutosten taustalla.
Mutta ihan turhaan sulle tätä koittaa selittää.
Mene ihan rauhassa vaan nukkumaan.

[/QUOTE]
Ihme kun kaikilla sitten se poistu heti rokotuksen jälkeen

. Varma itse lääkäri on joku noita, joka ruiskuta suolalios ja poista kuin noita koko viruksen, myös samalla....ai niin muuten....
Senkin laitoin yhteen keskusteluun, mitä tähään sanot, mä jonossa tutustuin yhden naisen kanssa Usa:sta ja sillä oli syöpä huulessa joka ei levinyt, niin se sai 4 rokotetta jo ja kasvain on 50% pienempi+ Hpv veressä pienentynyt, en muista kuinka iso prosenti jäljeellä

. Tämä kun ei ole mikään vitsi ja puhun aivan totus, saa jopa tulla tarkistamaan...
HPV EI POISTU, tästä voit olla varma, se voi nukkua ja siitä ei voi huomata papassa, mutta siitä aina löytyy koepaloissa vaikkei muutoksia ole ja siitä aina löytyy,,oliko se proteinina geeneissa. Mä kysin miljoona kerta lääkäreillä Suomessa että poistuko se vai ei, kun monet sivut kirjoittavat että 2v siällä, niin se tarkoita että se menee nukkumaan ja voi herätä milloin vaan tai sitten korvata toisen virukseen, eli sama kuin muutatio... Jos se olisi poistunut, meitä a. Olisi tutkittu ja b. Kellä oli muutoksia ei oliis tarvinnut loppuelämän asti käydä joka 1v kontroleissa. Sen rokoten jälkeen, mulle sanoi jopa SUOMI lääkäri se ei enää oo niin tärkeä, riitä joka 3v. Koska ilman Hpv:ta prosentti melko olematon saada syövän, pakko olla on geeneissä vika