mistä johtuu vaikeus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jensku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jensku

Vieras
...hyväksyä toisten eriäviä näkemyksiä siitä mitä he sallivat tai haluavat tapahtuvan omassa elämässään ?

Esim Homemami...ei välitä homoista niin saa siitä kauhea ryöpyn niskaansa.

Tavisäiti...laittoi hieman ajattelemisen aihetta, itse alkuteksti oli ihan ok.

Emilyn...on mielestään todella pätevä kasvattaja ja välillä vielä enemmänkin.

SE, että joku asia josta täällä aina tasaisin välein keskustellaan niin osuu liian lähelle omaa elämäntilannetta niin ei kait tarkoita että juuri sinä olet syytettyjen penkillä ja jollet puolustaudu täysin asein niin päivät on luettu.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja koitetaan huomata omasta elämästämme ne positiiviset puolet jottei tarvitse sitten täällä äksyillä.
Kaikista ei tarvitse tykätä...mutta kaikesta ei pidä tehdä niin helkutin henkilökohtaistakaan.

Miksi tarvitsee heittää liekkeihin lisää bensaa kun paremmin se liekki hyytyy kun ei anna lisää poltettavaa eli ei noteraa jotain tosi veemäistä tekstiä.

Tosin välillä nämä kipakat keskustelut on pieni elämän suola, mutta se suola katoaa siinä vaiheessa kun sitä asiaa jäädään täällä puimaan esim vittuilu-ketjujen muodossa jossa piikitetään sitten jonkun kirjoituksen aloittajaa muutaman päivän ajan.

En taida ymmärtää mitä tarkoitat.
Mutta onko kyse siitä, että jos joku on todella suvaitsematon ja sanoo, että hän suvaitse vain itsensä ja kaikki, jotka ovat samanlaisia kuin hän (kaikki mainitsemasi nimimerkit ovat suvaitsemattomia ja kapeakatseisia lähes psyykkisesti sairaita) ja joku jota ei suvaita, uskaltaa loukkaantua asiasta. Sinunko mielestäsi pitäisi olla hiljaa jos joku sanoo, että ei suvaitse sinua ollenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En taida ymmärtää mitä tarkoitat.
Mutta onko kyse siitä, että jos joku on todella suvaitsematon ja sanoo, että hän suvaitse vain itsensä ja kaikki, jotka ovat samanlaisia kuin hän (kaikki mainitsemasi nimimerkit ovat suvaitsemattomia ja kapeakatseisia lähes psyykkisesti sairaita) ja joku jota ei suvaita, uskaltaa loukkaantua asiasta. Sinunko mielestäsi pitäisi olla hiljaa jos joku sanoo, että ei suvaitse sinua ollenkaan?

Joo, meni taas multa sanat osittain ihan sekaisin, mutta yritän sanoa että monesti joltain tulee sellaista kommenttia jolla jo itsessään saatetaan provosoida tietoisesti...niin se et miksi siihen lähdetään mukaan.
Täällä on kuitenkin niin paljon ihmisiä kenen kanssa voi kirjoittaa aika lailla asiasta kuin asiasta niin ihan asia-tasolla ilman että mennään henkilökohtaisuuksiin.

hyvänä esimerkkinä kypsymättömyydestä pidän tuota homemamin jälkipuinti-ketjua...
Miten voi aikuiset ihmiset saada itselleen jotain hyvää fiilistä siitä että kuittaillaan toisessa ketjussa.... enkä sano et ko henkilön kommentit ja asia ois mun mielestä ok.

Alkuperäinen kirjoittaja puu:
Jensku, ei pahalla, mutta sä jaarittelet ja yrität olla sivistynyt ja nuoleskeleva. Kaikkia samaan aikaan. En jaksa lukea sun juttujasi.

peesi tälle. Mietin onko jensku joku rikas pappa betalar tyyppi joka on täysin epäonnistunut elämässään (ei olekaan päässyt korkeaan koulutukseen vaikka koko suku sitä odottaa) vai onko huonoista oloista lähtöisin ja elämänpäämääränä on saada rikas mies, kun yleensä mielistelee rikkaita ja enemmistöä.

Oksettavaa, kerrassaan, inhoan mielistelyä.

Jensku, ei pahalla, mutta sä jaarittelet ja yrität olla sivistynyt ja nuoleskeleva. Kaikkia samaan aikaan. En jaksa lukea sun juttujasi.

peesi tälle. Mietin onko jensku joku rikas pappa betalar tyyppi joka on täysin epäonnistunut elämässään (ei olekaan päässyt korkeaan koulutukseen vaikka koko suku sitä odottaa) vai onko huonoista oloista lähtöisin ja elämänpäämääränä on saada rikas mies, kun yleensä mielistelee rikkaita ja enemmistöä.

kirjoitukset yrittävät olla sivistyneitä, mutta niissä ei ole päätä eikä häntää. Lisäksi suvaitsemattomia ja typeriä.

Kaikki arvaukset meni metsään...
Mulla ei vaan oo tarvetta haastaa riitaa joten siksi yritän katsoa asioita muutamalta kantilta.
Mutta missä kohden oon mielistellyt rikkaita ja enemmistöä ?

kirjoitukset yrittävät olla sivistyneitä, mutta niissä ei ole päätä eikä häntää. Lisäksi suvaitsemattomia ja typeriä.

ihanaa kun yksi ja sama tyyppi kirjoittaa kommentteja mielikuvista täynnä olevilla nikeillä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:

Mulla ei vaan oo tarvetta haastaa riitaa joten siksi yritän katsoa asioita muutamalta kantilta.

Muistelen jotain vanhoja juttuja.
Mutta samaa mieltä olen toisen kanssa, yrität kirjoittaa pitkästi ja hienosti mutta alta paistaa että et ole käynyt kouluja. Sinulla ei ole ajattelukykyä. Arvostella haluat ja tuomita muita ja yrität olla parempi (narsisti?)

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Miksi ap puhuit alentuvaan sävyyn emilynistä? Entäs vispilän rasistiset kommentit?

Vispilä unohtui...sori.

Emilyn niin ei ollut tarkoitus antaa alentavaa kuvaa vaan se oli lähinnä ajatuksena, että ko henkilön kommentit osuvat aika ajoin omaan nilkkaansa joten siksi se loppuosa. Eli tulisi aina muistaa muita "valistaessa" että tilanteet saattavat muuttua hyvinkin nopeaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:

Muistelen jotain vanhoja juttuja.
Mutta samaa mieltä olen toisen kanssa, yrität kirjoittaa pitkästi ja hienosti mutta alta paistaa että et ole käynyt kouluja. Sinulla ei ole ajattelukykyä. Arvostella haluat ja tuomita muita ja yrität olla parempi (narsisti?)

edelleenkin metsään menee. Tiedän mitä olen ja mitä en ole joten ei se ole sen kummempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
jokaisella on oikeus eriäviin mielipiteisiin..
vois vaan miettii miten ne mielipiteet esittää :whistle:

onko oikeasti jokaisella oikeus eriäviin mielipiteisiin? Jos joku täällä puolustelisi pedofiliaa, niin olisiko hänellä oikeasti oikeus siihen? Tai jos jonkun mielestä mustaihoiset ihmiset on vähempiarvoisia niin onko oikein olla sitä mieltä? ...no ookoo, mä tavallaan hyväksyn että on oikeus olla sitä mieltä, kunhan ei teoillaan aiheuta mitään pahaa, mutta kun tällaiset ihmiset kasvattaa laspia tähän meidän yhteiskuntaan, niin mun mielestä siinä vaiheessa on aihetta puuttua.

ja ehkä suurinpana pointtina se, että näillä homouden/kannabiksen/lapsettomien häiden vastustajilla ei oikeasti ole MITÄÄN päteviä PERUSTELUITA asioilleen. Mun mielestä ei ole oikein, että pitää suvaita tällaisten ihmisten mielipiteitä.

(tavallaan asian vierestä ja kärjistäen, mutta mitä jos kukaan ei olisi vastustanut natsien oikeaksi katsomia asioita, vaan ajatellut että kukin maa tyylillään? mitä jos pohjoisvaltiot eivät olisi nousseet orjakysymyksessä etelää vastaan vaan ajatelleet, että antaa heidän harjoittaa oikeaksi katsomaansa politiikkaa siellä? ......)

:laugh:
Tästäkin ketjusta taas näkee, että kaikki asiat saadaan väännettyä vaikka miten, kun tarpeeksi haluaa ja yrittää. Ja palstan muotisanakin, narsisti, saatiin taas ympättyä tähänkin ketjuun....:whistle:

Ja jensku, mäkin olen sitä mieltä, että ketjussa kirjoittelee yksi ja sama henkilö kahdella-kolmella eri "nikillä". Näkee jo kirjoitustyylistä.

Öitä vaan kaikille, mä en kestä teitä enää! :D

Alkuperäinen kirjoittaja oodiparsakaalille:
:laugh:
Tästäkin ketjusta taas näkee, että kaikki asiat saadaan väännettyä vaikka miten, kun tarpeeksi haluaa ja yrittää. Ja palstan muotisanakin, narsisti, saatiin taas ympättyä tähänkin ketjuun....:whistle:

Ja jensku, mäkin olen sitä mieltä, että ketjussa kirjoittelee yksi ja sama henkilö kahdella-kolmella eri "nikillä". Näkee jo kirjoitustyylistä.

Öitä vaan kaikille, mä en kestä teitä enää! :D

Itse olen yksiarvostelijoista, enkä ole ainoa. Olette vainoharhaisia

Yhteistyössä