mistä johtuu vaikeus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jensku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja oodiparsakaalille:
:laugh:
Tästäkin ketjusta taas näkee, että kaikki asiat saadaan väännettyä vaikka miten, kun tarpeeksi haluaa ja yrittää. Ja palstan muotisanakin, narsisti, saatiin taas ympättyä tähänkin ketjuun....:whistle:

Ja jensku, mäkin olen sitä mieltä, että ketjussa kirjoittelee yksi ja sama henkilö kahdella-kolmella eri "nikillä". Näkee jo kirjoitustyylistä.

Öitä vaan kaikille, mä en kestä teitä enää! :D

Itseäni ärsyttänyt jenskun jaarittelu jo pitkään, kun ei mitään juonta ole jutuissa.
Ja todella kärkäs arvostelemaan muita.
Ja tuota aloitusta en oikein ymmärtänyt, että hän kyselee, miksi eivät muut suvaitse noita nimimerkkien juttuja. KUn juuri hänen luettelemat nimimerkit ovat niitä kaikista suvaitsemattomimpia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja oodiparsakaalille:
:laugh:
Tästäkin ketjusta taas näkee, että kaikki asiat saadaan väännettyä vaikka miten, kun tarpeeksi haluaa ja yrittää. Ja palstan muotisanakin, narsisti, saatiin taas ympättyä tähänkin ketjuun....:whistle:

Ja jensku, mäkin olen sitä mieltä, että ketjussa kirjoittelee yksi ja sama henkilö kahdella-kolmella eri "nikillä". Näkee jo kirjoitustyylistä.

Öitä vaan kaikille, mä en kestä teitä enää! :D

Itseäni ärsyttänyt jenskun jaarittelu jo pitkään, kun ei mitään juonta ole jutuissa.
Ja todella kärkäs arvostelemaan muita.
Ja tuota aloitusta en oikein ymmärtänyt, että hän kyselee, miksi eivät muut suvaitse noita nimimerkkien juttuja. KUn juuri hänen luettelemat nimimerkit ovat niitä kaikista suvaitsemattomimpia.

Nyt mä haluaisin kuulla kaikki asiat joissa olen kärkkäästi arvostellut tai tuominnut ?
Joo tosiaan taisin kirjoittaa tänään etten usko laihdutus-tuotteisiin vaan et kaiken pitää lähteä sopivasta määrästä ravintoa ja liikuntaa. Ampukaa vaikka sitten tosta hyvästä ;)

Niin miksi pitää provosoitua jos joku kirjoittaa ettei voi tehdä sitä tai tätä kun joku asia ahdistaa. Eikö oo helpompi jättää kommentoimatta jollei sitä voi tehdä asiallisesti.

Yhteistyössä