Mulla on tätä ajoittain.Nyt taas ollu jonku päivän.Inhottava tunne ku pakko kokoajan yrittää pakolla saada keuhkot täyteen ilmaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:poltatko tupakkaa..?
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Todennäköisesti hyperventiloit syystä tai toisesta. Omalla kohdalla jos on oikein kova stressi joka johtuu sellaisesta asiasta johon alan turhautumaan, saan ikäänkuin paniikkikohtauksen alkua, alan hyperventiloimaan. Se pysyy hanskassa kun vaan koitan olla haukkomatta sitä happea.
Alkuperäinen kirjoittaja tiivitaavi:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Todennäköisesti hyperventiloit syystä tai toisesta. Omalla kohdalla jos on oikein kova stressi joka johtuu sellaisesta asiasta johon alan turhautumaan, saan ikäänkuin paniikkikohtauksen alkua, alan hyperventiloimaan. Se pysyy hanskassa kun vaan koitan olla haukkomatta sitä happea.
Illalla nukkumaan mennessä tää on kaikkein kamalinta ku tuntuu että tukehtuu.Nyksi ku tätä on jatkunu jonkuaikaa niin tuntuu että kurkussa on pala joka kuristaa.Ja stressiä mulla on, sekä työ että henk.koht.elämässä
Alkuperäinen kirjoittaja elli:Kauanko olet polttanut? Keuhkoahtaumatauti?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sydämen lisälyöntisyys aiheuttaa myös tuollaisia oireita (stressi lisää näitä). Lisälyönnit yleensä vaarattomia, mutta hakeutuisin lääkärille joka tapauksessa jossain vaiheessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko, että on hyoerventilaatiota. Siihenhän auttaa "paperipussihengitys". Tuntuuko ap, ettei ilma mene perille asti, siis on sellainen haukotusolo koko ajan eikä ilma vaan mene sinne, minne pitäisi. Minulla sama vaiva. Liittyy ilmeisesti yleensä niska-hartiaseudun jännityksiin. Ei ole vakavaa, mutta tosi epämiellyttävää kylläkin. Useinhan se ei sillioinkaan vaivaa kun saa ajatukset johonkin muuhun.