mistä johtuu limaisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla koko pieni (heh) ikä ollut limaa kurkussa. yskin sitä pois ja joudun nieleskellä tai vastaavasti sylkeä sitä pois.

Joskus nuorempana aamuisin oli tosi pahaa, jouduin rykiä kauan että sain kurkun puhtaaksi.
Nykyään aika tasaisesti pitkin päivää ryin ja nielen.

kohtalotovereita? Mitään ei ole todettu missään. En syö mitään lääkkeitä enkä ole koskaan syönyt pitempään e-pillereitä lukuunottamatta (en niitäkään enä)

Olen huomannut, että lämpimässä ilmanalassa helpottaa vähän.

Toinen asia mitä mietin, on maidonjuonti. ONko suomalainen maidon litkeminen osasyy limaisuuteeni?

mulla on myös tuttua tuo limaisuus. tupakoin kyllä muutaman pvässä. nielurisat ovat valtavan kokoiset lukuisten angiinojen seurauksena. odotan että pääsen leikkaukseen, limaisuus helpottaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vierassss:
mulla on myös tuttua tuo limaisuus. tupakoin kyllä muutaman pvässä. nielurisat ovat valtavan kokoiset lukuisten angiinojen seurauksena. odotan että pääsen leikkaukseen, limaisuus helpottaisi.

Minä en tupakoi. en ole koskaan tupakoinut.
Lapset valittavat pahanhajuista hengitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mulla kans pahanhajuinen hengitys, lähes aina ollut. hampaani ovat kunnossa ja huolehdin niistä. nielurisat keräävät haisevia proppuja jos ovat isohkot. entä voisiko lima valua poskionteloistasi?

Alkuperäinen kirjoittaja vierasss:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mulla kans pahanhajuinen hengitys, lähes aina ollut. hampaani ovat kunnossa ja huolehdin niistä. nielurisat keräävät haisevia proppuja jos ovat isohkot. entä voisiko lima valua poskionteloistasi?

ehkä mulla on sitten myös isot nielurisat. mistähän sellainenkin vaiva voi johtua?
en tiedä mistä tuo lima tulee. Olen siitä joskus maininnut kun on ollut muutakin asiaa lääkärissä, mutta eipä siihen ole puututtu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen huomannut, että lämpimässä ilmanalassa helpottaa vähän.

Toinen asia mitä mietin, on maidonjuonti. ONko suomalainen maidon litkeminen osasyy limaisuuteeni?

Kyllä. Isovanhempani kuolivat sairauksiin. He joivat maitoa. Koulukaveri teki itsarin, muistan kuinka hänkin joi maitoa. Tänään vähän vilutti ulkona, juuri kun olin juonut lasillisen maitoa!

Tiesitkö että Amerikassa ja Irakissa myöskin juodaan maitoa? Siinä on taas yksi esimerkki miksi ihmiset sotivat. Lehdessä luki kuinka joku oli surmannut jonkun. Ilmiselvä maidonjuoja.

Ei enää ikinä maitoa! 2 plus 2 on viis! Maitoa ei, pliis!