Mistä johtuu kun mulla on exän kanssa todella intohimoinen suhde koko ajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SALLA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SALLA

Vieras
Vähän väliä olemme riidoissa,kun kumpikin on jääräpäitä hän on härkä ja minä kauris.
Välillä palaamme yhteen ja harrastamme todella intohimoista seksiä koko ajan ja kenenkään muun kanssa minulla ei ole tuollasta tunnetta.
Jostain syystä emme osaa olla erossa toisistamme ja kyttäämme toisten menoja kaupungilla jne..Rakastan häntä niin paljon ja hän ei ikinä ole sanonut samaa minulle.

en tiedä mitä tekisin asian suhteen,kun välillä on niin ihana mua kohtaan ja välillä ihan mahdoton jääräpää jolloin menee hermot.Hän sanoi viimeksi mulle:hän ei kestä nähdä mua muiden miesten kanssa.En ymmärrä mitä tuokin sitten tarkoitti todellisuudessa tuli vain mieleen et hän on ihan sairaan mustasukkainen ja kyttää mun menoja jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Härkä on kiinnostunut susta vain halutessaan seksiä.

Asiaa vaikeuttaa se että olen raskaana hänelle.Olen asiasta ilmoittanut hänelle että hänestä tulee isä niin hän ei vastaa puhelimeen soittoihin,eikä viesteihin.

Kummastuttaa exän käytös,koska harrastimme viimeksi seksiä ja sanoin ehkäisystä,hän sano ettemme tarvi sitä tällä kertaa,no aamulla sanoin exälle et mitä jos tuun raskaaksi hänelle niin exä meinas:sitten tuut ja tulee lapsia?!
Kyllä hän myönsi tykkäävänsä minusta ja on koko ajan ikävä mua.Pidän lapsen sano exä mitä tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Kummastuttaa exän käytös,koska harrastimme viimeksi seksiä ja sanoin ehkäisystä,hän sano ettemme tarvi sitä tällä kertaa,no aamulla sanoin exälle et mitä jos tuun raskaaksi hänelle niin exä meinas:sitten tuut ja tulee lapsia?!
Kyllä hän myönsi tykkäävänsä minusta ja on koko ajan ikävä mua.Pidän lapsen sano exä mitä tykkää.

Ootte ite ihan lapsia käytöksenne perusteella joten älkää jooko hankkiko lapsia...

Ehkäpä teillä on niin hyvää seksiä, että se vetää puoleensa? Mutta pelkkä seksi ei pitkälle kanna, jos suhde on muuten on/off tyyppiä, se tuskin tulee jatkumaan kovin pitkään. Ja miksi edes haaskata aikaa sellaiseen? Kai haluat muutakin kuin pelkkää seksiä parisuhteesta? Päästä irti exästä, ihan todella. Ethän voi koskaan luoda kunnollista uutta parisuhdetta, jos haikalet exän perään, ja sekoatte toisistanne ja määränpäänä on aina yhteinen sänky. ajaudut petturin tielle tuollaisella käytöksellä hyvin pian. Ja kiusaat itseäsi. Jo irrottaudu todellakin menneestä, ja käänne katse kohti tulevaa, siellä voi odottaa vaikka mitä. Menneisyydestä et voi muuta saada kuin intohimoiset hetket exän kanssa...

Entinen ukkosi ei varmaan saa muilta pillua niin hän käyttää sinua hyväksi panopuuna ja annoit vielä paljaalla hyi häpeä tyttö..Epäilen että jossain välissä exä ottaa yhteyttä ja sama toistuu seksiä seksiä..Kun olet saanut nyytin niin exä taatusti painaa sut tahalleen raskaaksi niin siinä sitä ollaan taas ettei hänestä kuulu taaskaan mitään.Hän tykkää näköjään painaa sua koko ajan ja tehä sut raskaaksi ettei sun elämääs mahdu muita miehiä kuin hän :)

Alkuperäinen kirjoittaja elina:
Entinen ukkosi ei varmaan saa muilta pillua niin hän käyttää sinua hyväksi panopuuna ja annoit vielä paljaalla hyi häpeä tyttö..Epäilen että jossain välissä exä ottaa yhteyttä ja sama toistuu seksiä seksiä..Kun olet saanut nyytin niin exä taatusti painaa sut tahalleen raskaaksi niin siinä sitä ollaan taas ettei hänestä kuulu taaskaan mitään.Hän tykkää näköjään painaa sua koko ajan ja tehä sut raskaaksi ettei sun elämääs mahdu muita miehiä kuin hän :)

Olen samaa mieltä asiasta,näin on :)

Alkuperäinen kirjoittaja SALLA:
Asiaa vaikeuttaa se että olen raskaana hänelle.Olen asiasta ilmoittanut hänelle että hänestä tulee isä niin hän ei vastaa puhelimeen soittoihin,eikä viesteihin.

Ei hitto. Ei härkä ja kauris voi keskenään jälkeläisiä saada. Lue biologiasi.

Miksi annat torttua exälle niin helposti ja ex on sen huomannut ja painaa sua milloin huvittaa ja miten huvittaa siis ilman ehkäsyä.Ilman ehkäsyä se tuntuu todella hyvältä pistää siemenet uuniin ja jos on tiukka pil..niin vielä parempi :)
Oon itsekkin omaa akkaa laittanut kumitta,joten ymmärrän toki exääsi :)

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Miksi annat torttua exälle niin helposti ja ex on sen huomannut ja painaa sua milloin huvittaa ja miten huvittaa siis ilman ehkäsyä.Ilman ehkäsyä se tuntuu todella hyvältä pistää siemenet uuniin ja jos on tiukka pil..niin vielä parempi :)
Oon itsekkin omaa akkaa laittanut kumitta,joten ymmärrän toki exääsi :)

Mikäs hyöty tästä stoorista oli?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Täh?Miten niin en voi saada hänen kanssaan lasta mutta odotan hänelle jo lasta.

Ruumiinrakenteeltaankin jykevä, paksuniskainen Härkä on jääräpää myös ihmissuhteissaan. Hän suhtautuu avioliittoon erittäin vakavasti, mutta saattaa pilata omansa liiallisella omistushalulla. Härkä kaipaa syvää kumppanuutta, ja saa suurta tyydytystä omistamisesta. Silloin kumppani helposti esineellistyy, eikä sitä ymmärrä oikein kukaan muu kuin ehkä toinen Härkä. Tasapainoiset suhteet Härkä saa aikaan myös muiden maa-merkkien, Neitsyen ja Kauriin kanssa. Myös kaikki veden merkit sopivat Härälle. Tuli ja ilma sekoittavat yksikertaisen Härän aivan täysin.

Isänä ja äitinä Härkä on loistava. Hän on lempeä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Täh?Miten niin en voi saada hänen kanssaan lasta mutta odotan hänelle jo lasta.

ihan ilmiselvä vitsi tää...( Ei hitto. Ei härkä ja kauris voi keskenään jälkeläisiä saada. Lue biologiasi.)

BTW exsäsi on selvästi todella mustasukkainen, mutta sitten ei kuitenkaan näytä minkäänlaista kiintymystä kuin sängyn puolella. Ja se että odotat lasta hänelle! Mietipä haluatko olla YH-äitinä lopun ikäs vai haluatko lapsella olevan myös isä.
Teidän kahden on parasta jutella asiasta, että mitä te toisiltanne oikein haluatte. Itse näytät kaipaavan myös rakkautta, mutta lapsen saattaminen maailmaa ei saa exsääsi ottamaan sinua takaisin.. Lapsen takia kannattavinta on saada suhde exsäsi kanssa toimimaan tai kokonaan lopettava. Seksi on hyvää sellaisen kumppanin kaa jonka tuntee ja joka tietää mistä tykkäät ja siksi se useinmiten on myös kiihkeetä.
Itselläni on myös eräänlainen seksisuhde exsäni kanssa, muttei enään sen suurempii tuntemuksia. Ollaan hyviä ystäviä ja se riittää, koska paremmin toimeen tullaan kavereina kuin suhteessa.

Ja se että olet ilmoittanut exsällesi, että olet raskaana hänelle ja hän ei vastaa mitenkään asiaan, kertoo jo sen ettei hän halua todistaa isyyttään eli hän ei halua olla osallisena lapsen kasvatuksessa.

Kannattaa yrittää lähettää viesti että oisko mahdollista puhua tästä teidän asiasta ja mainita sitten siinä sivussa, kun olet itse miettinyt että haluatko pitää lapsen vaikka sinusta suurella todennäköisyydellä tulisi YH-äiti.

Yhteistyössä