Mistä johtuu älyttömän iso vauvamaha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Toisen ketjun vastapainoksi sitten tällainen.

Mulla oli aivan älyttömän iso maha. Vyötärönympärys oli 117 cm viimesillään ja sf mittakin oli 43 cm. Vauva oli 4,9 kiloa. Itse olen 170 cm pitkä. Jo viikolla 15 oli kaikille päivänselvää, että olen raskaana ja viikolla 30 ulkopuoliset saattoi kysellä kaupassa, että jokos on laskettu aika menny? Vatsani oli valtava.

Eli te, joilla on vatsa ollut todella iso. Mikä on tarinanne?

Mulla on kai aikas iso, vaikka välillä se on näyttänyt mun silmiin pieneltä, välillä taas jättisuurelta :) Mutta niin paljon sitä on päivitelty ja valtavaksi sanottu, että kai se sitä on. Sf -mitta on kyllä jumiutunut ihan 30 cm, koska vauvan pää ehti kiinnittyä aikaisin. Vatsan ympärys on kuitenkin 110 cm. Vauva on kuulemma siro, noin 3 kiloista arvioidaan.

Arvelen, että tarina on se että olen lyhyt ja pieni. Vatsa siis näyttää valtavalta. Olen 159 cm ja aikas hoikka. Nyt 39. vko menossa, eikä tämä kyllä pieneltä näytä enää omastakaan mielestä... :D

Mulla on nyt vatsan ympärys 125cm ja sf perjantain neuvolassa 30cm. Viikkoja kasassa silloin tasas 26! Voin vannoo, että tää maha on iso. kaikki viis edellistä lasta olleet suhteellisen isohkoja 4400-5100grammaa ja mulla EI ole raskausdiabetestä. Nää vaan kasvaa noin isoiks, ei voi mitään. Mä olen itte 155cm, joten maha on hurjan kokoinen.

Yhteistyössä