Mistä ja minkälainen mies Tytsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keskustelua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keskustelua

Vieras
Naitetaan Tytsi, mutta ensin on vain löydettävä hänelle mies ja siitä voisimmekin keskustella tässä ketjussa että minkälainen mies olisi hänelle sopivin ja mistä sellaisen löytäisi.

Kahdesta on valita; Majuri ja Käyttöastemies. Näistä Majuri on kokenut ja herkkä, ihailee ja rakastaa Tytsiä syvästi. Käyttöastemies on nuori ja hänellä on vain yksi kokemus, mutta on kovasti ihastunut Tytsiin. Datalle sopiva nainen olisi Tytsi, mutta Data on vielä varattu.

Olen muistaakseni ensiksi tarjonnut tytsille tutustumista. Hän vaikuttaa monin tavoin hienolta naiselta. Feminiinimmän naisen kanssa mieskin voi olla miehinen paremmin, ei tarvi vetää mitään "olen modernin sivistynyt ja kuohittu" -juttua kahlitsevasti, joka ei ole hirveästi juttunii.

Juttuni on enemmän huolenpito, hellyys, romantiikka ja kommunikointi yhdistettynä perinteisempään mieheyteen. En siis tarkoita mieheydellä mitään naisen turpaan vetämistä yms. vaan yleensä ajattelua, naiseen suhtautumista ja muuta käytöstä.

[QUOTE="mies";28476441]Olen muistaakseni ensiksi tarjonnut tytsille tutustumista. Hän vaikuttaa monin tavoin hienolta naiselta. Feminiinimmän naisen kanssa mieskin voi olla miehinen paremmin, ei tarvi vetää mitään "olen modernin sivistynyt ja kuohittu" -juttua kahlitsevasti, joka ei ole hirveästi juttunii.

Juttuni on enemmän huolenpito, hellyys, romantiikka ja kommunikointi yhdistettynä perinteisempään mieheyteen. En siis tarkoita mieheydellä mitään naisen turpaan vetämistä yms. vaan yleensä ajattelua, naiseen suhtautumista ja muuta käytöstä.[/QUOTE]

Jokaiseen ketjuun kirjoitat tätä samaa potaskaa. Kyllä se nyt on jo tullut selväksi. Ei oikein nappaa suomalaiseen naiseen.

[QUOTE="vieras";28476472]Jokaiseen ketjuun kirjoitat tätä samaa potaskaa. Kyllä se nyt on jo tullut selväksi. Ei oikein nappaa suomalaiseen naiseen.[/QUOTE]

Niin, te suositte eniten näitä naismaisia miehiä (ks. uusi tutkimus Ilta-Sanomista) tai sit perinteisiä kaljamahoja :) Pitäkää tunkkinne.

[QUOTE="mies";28476494]Niin, te suositte eniten näitä naismaisia miehiä (ks. uusi tutkimus Ilta-Sanomista) tai sit perinteisiä kaljamahoja :) Pitäkää tunkkinne.[/QUOTE]

Ja taas sitä mennään...

Ikävä tuottaa sulle pettymys "mies", mutta Tytsi ei varmasti halua miestä, joka "tekee päätökset ottaen naisen mielipiteen huomioon". Kyllä Tytsi sen verran feministi on, että päätösvalta on molemmilla ihan yhtä suuri.

[QUOTE="vieras";28476545]Ikävä tuottaa sulle pettymys "mies", mutta Tytsi ei varmasti halua miestä, joka "tekee päätökset ottaen naisen mielipiteen huomioon". Kyllä Tytsi sen verran feministi on, että päätösvalta on molemmilla ihan yhtä suuri.[/QUOTE]

No no, antaa hänen itsensä puhua puolestaan :) Kumpikos nyt kannattaa tasa-arvoa, minä vai sinä?

Koko ajatus "päätösvaltaisuuden tasaisesta jakautumisesta" ei minusta edes kuvaa todellisuutta ja on aika abstraktin köyhä näkökulmana asiaan. Eihän maailmaa pohjimmiltaan voi edes "mitata" mitenkään luotettavasti.

Yhteistyössä