Mistä isokoinen mahakas nainen löytää vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaatetonko kohta...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haetko netistä vai haluatko sovittaa? Netissä ainakin.... Mitäs kokoa sä nyt edes olet? No, ellos ja cellbes. molemmilla jotain pitkienkin naisten vaatteita. Sit Misuralla on jotain, tosin mielestäni surkea valikoima... Lorellaa on sit paikan päälle mentävä paikka.. NP:ltä saa ihan kivoja kuteita, nuorempia kuin lorellan muu vaatetus. En tiedä NP:llä myymälöitä muualla kuin Lempäälän ideapark, mut kai niitä on muitakin...

Eräs isokokoinen tuttavani on suosiolla siirtynyt käyttämään mamma-vaatteita. Hän tilaa niitä jostain nettiliikkeestä (ikävä kyllä en muista nimeä ), jossa on mm. kivoja kietasupaitoja ja -mekkoja. Itse en ainakaan edes tajunnut hänen vaatteidensa olevan äitiysvaatteita eli toimi vallan hyvin.

ethän sä mikään isokokoinen oo, mä oon. Mittoja en edes kehtaa laittaa mut von sanoa että isompi kuin sä.
Tänään ostin parit farkut Kapp ahlista, siellä on isojen tyttöjen osastolla hyviä vaatteita ja monenlaista. Sit Lindexillä on kanssa, sieltä oon esim jakun ostanut kesällä.
Ellokselta voi myös tilata, tosin kalliimpia on ne vaatteet isokokoisille. Mittaa vain itsesi tarkkaan ja usko katalogin koktaulukoita.

Yhteistyössä