Mistä imetysliivit isorintaiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija vaan

Vieras
Elikkä, mistä olette löytäneet hyvät imetysliivit isoille rinnoille? Onko löytynyt marketeista, vaateketjuista, vai ootteko joutunut tilaamaan jostain erikoisliikkeestä?

Mahdollisista vinkeistä kiitos vastanneille! :)

Mä tykkään hotmilkin liiveistä, koot on mulla vaihdellu 80 J:n ja 85 H:n välillä ja aina on hyvin toimineet, on myös ihan nättejä. Kokeile vaikka figleaves:in sivuja figleaves.com.uk.

http://change.com/fi/florence-5.html

Tossa vielä linkki, mutta kannattaa liikkeessä käydä niin tulee oikea koko.Näytti olevan 2 settiä yhden hinnallakin nyt myymälöissä :)

Changea en kokeilisi, Hotmilk on aivan eri tasoa. Imetysliiveissä ei ikinä pitäisi olla kaaritukia, koska se altistaa rintatulehduksille. Changen kootkin ovat ihan niiden omia.

Kyllä mä käännyin liiviliikkeen puoleen. Triumphilla Mamabel esim. Romance on hyvä yöliivi, kun ei ole kaaritukia. Mulla oli koko 85 G ja toinen Triumphin liivi oli kaarituila ja siitä kävi koko 80 G. Molemmat olivat hyviä liivejä käytössä.

[QUOTE="Hotmilk";27977661]Changea en kokeilisi, Hotmilk on aivan eri tasoa. Imetysliiveissä ei ikinä pitäisi olla kaaritukia, koska se altistaa rintatulehduksille. Changen kootkin ovat ihan niiden omia.[/QUOTE]

Ei altista jos koko on oikea eikä kaari paina maitorauhasia ;) Hotmilk on myös hyvä merkki ja itsellä käytössä sekä niitä että changea, öisin hotmilks parempi kun ei ole niitä tukia, mutta päivisin kaipaan enemmän tukea kun on isot rinnat.

Onko jossain saatavilla isompia kuppikokoja kuin K? Minulle mahtuu normaalisti 80K kupin liivit ja lumingeriestä olen yleensä tilannut liivini. Mutta tuskin menevät sitten, kun rinnat tästä vielä kasvavat..ja en ole mistään isompia löytänyt.

[QUOTE="Hotmilk";27977661]Changea en kokeilisi, Hotmilk on aivan eri tasoa. Imetysliiveissä ei ikinä pitäisi olla kaaritukia, koska se altistaa rintatulehduksille. Changen kootkin ovat ihan niiden omia.[/QUOTE]

Altistaa joo, mutta ei tarkoita että tulis kaikille. Itse pidin kaksi vuotta putkeen yötä päivää kaaritukiliivejä eikä ensimmäistäkään tulehdusta ollut.