Mistä ihmeestä te löydätte halpoja lentoja ja hotelleja? Pitäisi päästä edullisesti Lontooseen muutamaksi yöksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaveileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä mä just katoin että jos olisin lähtenyt heinäkuussa Lontooseen niin oli muutaman kympin. Tukholmaan pääsee parillakympillä. Sehän on ihan päivästä kiinni, pitää vähän selata niitä lentoyhtiöiden sivuilla olevia hintakalentereita.

Norwegian on toinen edullinen.

wardonia hotel, toi hinta siis kolmenhengen huoneesta per henkilö per yö. ei mikään 5tähen hotelli, mut ihan perus siistiltä vaikuttaa kuitenkin.

muoks. siis ei per yö, vaan kolmelta yöltä yhteensä per henkilö...

Viimeksi muokattu:
niissä hinnoissa on eroja riippuen siitä milloin lähtee. ja nekin hinnat voi vaihdella myös varauspäivistä riippuen. esim meillä tuli kolmas reissaaja myöhemmin mukaan, niin hänen lentonsa on jo jonkun verran kalliimpi, vaikka siis samoilla lennoilla mennään.

Nykyään on noita hakukoneita, jotka hakee hintoja monilta eri lentoyhtiöiltä ja bookkaussivustoilta, sieltähän niitä halpoja löytyy, esim. Lontooseen pääsee lähes aina melko helposti noin 100 euron pintaan (Helsingistä), kunhan ennakoi mielellään vähintään n. kuukauden ja pikkasen etsii niitä halpoja lentopäiviä, katso esim. täältä;

http://www.momondo.fi/lento/hel/lon/lennot-helsinki-lontoo.html

Momondosta nykyään etsin hotellitkin. Ne ei tosin tuolla Lontoossa ihan halvimpia mahdollisia ole, yleensä tuppaavat halvimmat kahden hengen huoneet lähtemään muutamasta kympistä.

Mä olen lähdössä pian Lontooseen kolmeksi yöksi hintaan 389 eur lennot ja hotelli. Hotelli on hyvällä paikalla lähellä Harrodsia ja aamiainen sisältyy hintaan.
Ebookersin kautta varattu.

Viime aikoina olen käyttänyt tämmöstä http://hotellihaku.akkilahto.fi

Saanut paljon halvemmalla hotellin kuin että suoraan esim. hotellin sivuilta varaamalla. Tuolla mun mielestä jossain luki jopa, että ne takaa sen halvimman hinnan ja maksaa erotuksen jos löytääkin halvemmalla saman jostain muualta.

Itse päädyin skyscannerin kautta löytämään halvimmat lennot, tässä vielä
sivu millä varmistat että saat halvimman mahdollisen ks.
www.halpamatka.blogspot.fi

Yhteistyössä