Mistä hyviä ja edullisia velourhousuja lapsille (ei Lindex)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -vieras-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

-vieras-

Vieras
Tai Lindexin housuja meillä on ollut, mutta pitkään aikaan ei ole tullut mitään uusia värejä kauppoihin, mustaa ja harmaata vaan.. Velourit kestää käytössä paremmin mitä collegehousut, kai tuo meidän laminaatti on vähän karkea kun se syö collegehousujen polvet melko nopeasti rikki :/ Mistä löytyis vastaavia? :)

Mä ainakin ostin Lindexiltä vihreät, turkoosit ja punaiset velour-housut pojalle eilen. Jos teidän paikallisessa Lindexissä ei ole niin tilaa niiden nettikaupasta?
KappAhlissa on velour-housuja myös.

Tai Lindexin housuja meillä on ollut, mutta pitkään aikaan ei ole tullut mitään uusia värejä kauppoihin, mustaa ja harmaata vaan.. Velourit kestää käytössä paremmin mitä collegehousut, kai tuo meidän laminaatti on vähän karkea kun se syö collegehousujen polvet melko nopeasti rikki :/ Mistä löytyis vastaavia? :)

Olen ostanut Maxomorra -merkkisiä velourhousuja, niitä saa ostettua ainakin joistain lastenvaateliikkeistä ja lisäksi eri verkkokaupoista, googlaamalla löytyy. :) Normaalihintaisena maksavat muistaakseni n. 20 e/kpl, mutta alennuksesta olen niitä ostanut n. 11-12 e/kpl.

Ei nettikaupassakaan ole :/ Tulee siis 4v. pojalle. Kahdet turkoosit meillä on, niin sen värisiä en nyt halua. Mutta just vihreitä, sinisiä jne. Liikkeessä kävin perjantaina ja siellä ei ollut kuin harmaat toivomassani koossa. Pitää tuo KappAhl katsoa.. kiitos!

Meidän lindexissä oli kahta eri vihreää, kahta eri sinistä, turkoosia, ruskeaa, mustaa, harmaata kahdessa sävyssä "poikien" väreissä. Tytöiltä voisi ottaa vaikka kirkkaan punaisen tai oranssin.

Kysypä myyjältä koska liikkeeseen tulee täydennystä.

Siitä olen samaa mieltä, että ne ovat aivan huippuhousuja! Hintalaatu mainio!

[QUOTE="kolmen äiti";29474338]Meidän lindexissä oli kahta eri vihreää, kahta eri sinistä, turkoosia, ruskeaa, mustaa, harmaata kahdessa sävyssä "poikien" väreissä. Tytöiltä voisi ottaa vaikka kirkkaan punaisen tai oranssin.

Kysypä myyjältä koska liikkeeseen tulee täydennystä.

Siitä olen samaa mieltä, että ne ovat aivan huippuhousuja! Hintalaatu mainio![/QUOTE]

Täytyypä kysyä kunhan ensi kerran pääsen liikkeeseen :)

Yhteistyössä