Mistä hyvä ulkoilupuku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Suositelkaa mulle ulkoilupukua, joka ei mielellään maksa ihan maltaita. Tarkoitus olisi hommata ulkoiluun sopivat vermeet, niin eipähän olisi sitä tekosyytä jäädä sohvalle makaamaan, "kun ei oo kunnon vaatteita". Vettä hylkivää pitäisi siis olla, ettei pieni sade haittaisi.

Minkämerkkisiä ulkoilupukuja teillä on, paljonko maksoivat? Oon kyllästynyt halpiskauppa -tyyliin. Urheiluliikkeissä on valikoimaa vaikka kuinka, ja ne hinnat! Puoltoistasataa vielä voisin maksaa, en enempää. (Mielellään ei kyllä ihan niinkään paljon. )

Mulla on Raiskin puku, on vedenpitävä ja pitää kuivana rankkasateessakin. Maksoin siitä n. 160 e tarjouksessa. Jos asut pääkaupunkiseudulla ja vaivaudut Lauttasaareen, saat samanlaisen puvun puolta halvemmalla Haltin tehtaanmyymälästä.

Alkuperäinen kirjoittaja omena:
Mulla on Raiskin puku, on vedenpitävä ja pitää kuivana rankkasateessakin. Maksoin siitä n. 160 e tarjouksessa. Jos asut pääkaupunkiseudulla ja vaivaudut Lauttasaareen, saat samanlaisen puvun puolta halvemmalla Haltin tehtaanmyymälästä.

Urheiluliikkeen ale-rekistä viime kevään väri vajaat 70 e. Raiskin puku.

Alkuperäinen kirjoittaja omena:

Jos vaikka pyöräilet puoli tuntia rankkasateessa niin eikö muka edes hartioilta, käsivarsista ja reisistä sade imeydy läpi? Kyllä mulla ainakin ulkoilupuku kastuu heti läpi jos rankasti sataa vaikka se pienen sateen pitääkin.

Haglöfsin vermeet parhaita. Olen kokeillut monia eri merkkejä. Ne kyllä maksavatkin aika paljon, mutta jos satut jostain löytämään vaikka alerekistä viime vuoden malleja. Itsekin olen joskus tehnyt kunnon löytöjä... harvoin olen joutunut normaalihintaisena ostamaan. Suosittelen vedenpitäviä.

Yhteistyössä