Mistä Hymy-lehti on saanut ne Kanervan tekstarit?

En yhtään ihmettelis vaikka oiskin antanut.
Se on niiiin huvittava akka, ensin sepittelee juttujaan lehdille ja sit parkuu jossain Seiskan kannessa kuinka Ile on pilannut hänen elämänsä.
 
Kiitos :)

Löysin tämän juuri IS:n sivulta:
Tukiainen vaati, että oikeus määräisi palautettavaksi Hymy-lehden haltuun saaman Tukiaisen matkapuhelimen, joka sisältää viestit.


Voi häpeää missä otsikoissa Suomi on maailmalla edustettuna, ulkoministerin tekstarit sutturalle
|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Kiitos :)

Löysin tämän juuri IS:n sivulta:
Tukiainen vaati, että oikeus määräisi palautettavaksi Hymy-lehden haltuun saaman Tukiaisen matkapuhelimen, joka sisältää viestit.


Voi häpeää missä otsikoissa Suomi on maailmalla edustettuna, ulkoministerin tekstarit sutturalle
|O

"Haltuun saaman"....siitä saa sellaisen kuvan, että Hymy-lehti olisi suunnilleen pöllinyt Tukiaisen kännyn. Vaikka se itse jo ajat sitten selitti, että neuvottelee Hymyn kanssa viestien julkaisemisesta :D

Osaa ne maailmallakin...jossain ministerit pelehtii ilotyttöjen kanssa, Tanskassa kansanedustaja nusaisi 15-kesäistä tyttöä, on avioliiton ulkopuolisia lapsia ja vaikka mitä. Ei Suomi-kuva tästä varmaan kärsi, kukaan ei edes muista juttua hetken kuluttua, kun tulee joku uusi skandaali.
 

Yhteistyössä