Mistä hitosta mä revin rohkeuden kysyy mitä eräs mies tekee illalla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rohkea rokan syö,minä en
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rohkea rokan syö,minä en

Vieras
Ollaan tavattu pari kertaa ja nyt sitten ei olla 2-3 viikkoon nähty kuin ohimennen,viimeksi eilen. Olisi kiva viettää iltaa jonkun kanssa mutta kun ei riitä rohkeus kysyä siltä.En edes välttämättä kaipaa mitään treffejä ja seurustelua tai panoa(en ainakaan sitä) mutta olis mukava olla jonkun seurassa. Todennäköisesti mies viettää joko iltaa lasten kanssa tai yksin tai kavereiden seurassa.

Kerran sitä vaan eletään! MIkä olisi pahin, mitä tuossa voisi tapahtua? Jos ette asu naapureina ja ole samassa työpaikassa, niin ihan sama mitä se mies ajattelee! ANNA MENNÄ NYT JO :)

Alkuperäinen kirjoittaja Anna mennä!;28405982:
Kerran sitä vaan eletään! MIkä olisi pahin, mitä tuossa voisi tapahtua? Jos ette asu naapureina ja ole samassa työpaikassa, niin ihan sama mitä se mies ajattelee! ANNA MENNÄ NYT JO :)

No ei nyt seinänaapureita olla mutta tuossa muutaman kilsan päässä asuu.Pieni paikkakunta kuitenkin niin törmäillään usein.Ollaan me jonkinsortin treffeillä käyty ja aina morjestelee ja hymyilee kun tulee vastaan mutta sehän nyt on ihan normaalia käytöstä hymyillä kanssaihmisille. ja miten mä sitten muotoilen sen kysymyksen etten suoranaisesti itteeni tyrkytä.

Yhteistyössä