Mistä hautajaisvaatteet lapselle..? (130-140cm )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiutui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiutui

Aktiivinen jäsen
12.07.2005
1 202
0
36
Mistä ihmeestä mä löydän tytölle vaatteet hautajaisiin koossa n.130-140cm..?? Yritin huutista koluta ja prismassa kävin tänään kääntymässä, mutta mitään en löytänyt...:( Suht edullista pitäisi olla, ja käytetty kyllä kelpaisi..

onko lapsesi vankkaa tekoa vai siro? siis kapea vai leveä? Meiltä löytyis yksi mekko hautajaisiin kokoa 128 ja on reilua kokoa. Musta, kimalletta ollut enemmän, kulunut tai tippunut pois, mutta edelleen kaunis on. hiaton ja lyhyt, vyötärollä nauhat.
Mun oli helppo löytää silloin mustaa, kun ennen Joulua oli. Mutta nyt vähän vaikeempi tietty kesäaikana löytää. Oletko katsonut kirppikset läpi?

Alkuperäinen kirjoittaja Vivan:
Valkoinen paita ok ja mustan hameen/housut löydät varmaan.

peesaan. Lapsella ei niin tarkkaa, kunhan ei pinkissä mekossa tule. Voi olla siis tumma joku muukin asukokonaisuus, ei ole pakko olla pelkkä musta.

Moonkidsillä on musta ribbipuuvillapaita tämän syksyn malleissa, suurin koko muistaakseni 128cm ja samalta merkiltä löytyy myös froteehousua mustana.. mutta onko liian arkiset?

mekin etsimme tänään samankokoiselle tytölle hautajaisvaatteita - eikä löytynyt. Käytiin KapAhlissa, Lindexissä, Seppälässä, HM:ssä, Jesper Juniorissa ja P.O.P.:ssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama ongelma:
mekin etsimme tänään samankokoiselle tytölle hautajaisvaatteita - eikä löytynyt. Käytiin KapAhlissa, Lindexissä, Seppälässä, HM:ssä, Jesper Juniorissa ja P.O.P.:ssa.

Siis mustia/tummia housuja/hametta ja paitaa.. höpöhöpö

Kävisköhän sellanen lila sametti hame jossa paksu tylli? Ja sen kanssa musta paita? Ei ole vaalean lila, mutta ei ihan tummakaan....

Vainaja oli minun iso setä..

Pitää yrittää kiertää kirppiksiä...!

Alkuperäinen kirjoittaja yksi:
onko lapsesi vankkaa tekoa vai siro? siis kapea vai leveä? Meiltä löytyis yksi mekko hautajaisiin kokoa 128 ja on reilua kokoa. Musta, kimalletta ollut enemmän, kulunut tai tippunut pois, mutta edelleen kaunis on. hiaton ja lyhyt, vyötärollä nauhat.
Mun oli helppo löytää silloin mustaa, kun ennen Joulua oli. Mutta nyt vähän vaikeempi tietty kesäaikana löytää. Oletko katsonut kirppikset läpi?

Onko sulla mustaa nikkiä? Jos on, laitatko yksäriä?

Yhteistyössä