Mistä halvimmat vaipat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopajoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopajoo

Vieras
Onko kukaan tehnyt vertailua mistä kannattaisi pääkaupunkiseudulla ostaa vaippoja (ja siteitä)? Onko Citymarket (itse käyn Sellon Cittarissa) halvimpia vai onko joku paikka jossa kannattaisi käydä hakemassa isompia satseja?

Olen nyt käyttänyt Libero Newborn vaippoja, mutta kiinnostaa muutkin. Nuo vain tarttui käyttöön kun olivat sen verta hyviä sairaalareissun perusteella.

Me ollaan ostettu vaippoja usein Cittarista (Itäkeskuksen), kun siellä on melkeinpä halvimmat ainakin tässä meidän seudulla. Cittarissa lisäksi usein myös hyviä tarjouksia. Nytkin ollut jo pitkään tuplapakkaus liberoja tarjouksessa ja yleensä tulee vielä jotain kylkiäisiä mukaankin. :)

Me ollaan suosittu alusta asti Liberoa, on osoittautunut parhaimmaksi. Meillä neiti nyt 11,5kk. :)

Ekaa kertaa oli nyt Liberon tilalla kokeeksi Lidlin vaippoja, mitkä on olleet ihan ok. Vähän Pampers-tyyppisiä. Hinta oli puolet halvempi ja kuulema Kuluttaja-lehden vuoden 2005 testivoittaja.
Ehkä ostetaan toistekin!

Olen huomannu kyllä, että vaippojen hinnat vaihtelee tosi paljon. Asun pienellä paikkakunnalla ja meidän paikallisessa s-marketissa liberon 4-koon vaipat maksaa 17 senttiä kipale, samoin k-kaupassa. Lähikaupunkien prismassa ja citymarketissa noiden vaippojen senttihinnat on 19-21 senttiä! Eli ei kannata mennä merta edemmäs kalaan! Samoin meidän omassa k-kaupassa hedelmäsoseet on 19 senttiä purkki!