Mistä haaveilet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa varpunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa varpunen

Vieras
Itse haaveilen siitä pienestä punaisesta tuvasta ja perunamaasta. Että saisin tehdä työtä etänä ja olla omavaraisempi. Ehkä se onkin tässä tulevina vuosina mahdollista.

Mistä sinä haaveilet?

Haluaisin siirtolapuutarhamökin+palstan Herttoniemestä.
Ne vaan on niin kiven alla ja harvoin vapautuessaan menee suhteilla tai maksaa ihan jumalattomasti.

Haluaisin myös ostaa Helsingin asuntoni ylä- tai alakerran asunnon ja liittää ne supersöpöksi pieneksi kaksikerroksiseksi lukaaliksi.

Materialistisia haaveita.

Haluan lapsen/lapsia ja elää ydinperheenä mahdollisimman pitkään terveenä ja onnellisena.

Asuisin jossai ihanassa talossa ehkäpä Espanjassa välimeren rannalla, vehreällä hedelmällisellä maalla. Talo ois kukkulan päällä ja siitä ois ihan lyhyt matka meren rantaan. Osaisin parantaa käsillä, ja tekisin sitä työkseni (ainaki jonkin verran), sielä luonnon keskellä. Ja tietysti ois ihana mies, ja iso kasvimaa (ja joku muu kuin minä ois siitä vastuussa)...

[QUOTE="orion";29504751]Asuisin jossai ihanassa talossa ehkäpä Espanjassa välimeren rannalla, vehreällä hedelmällisellä maalla. Talo ois kukkulan päällä ja siitä ois ihan lyhyt matka meren rantaan. Osaisin parantaa käsillä, ja tekisin sitä työkseni (ainaki jonkin verran), sielä luonnon keskellä. Ja tietysti ois ihana mies, ja iso kasvimaa (ja joku muu kuin minä ois siitä vastuussa)...[/QUOTE]

Aivan sama mulla!! Aurinkoon on päästävä asumaan jossain vaiheessa ja omien lasten kanssa myös. Se joka väittää ettei aurinko, ystävälliset ihmiset ja rennompi kulttuuri vaikuta positiivisesti kokonaisterveyteen ja mielialaan, valehtelee. Tai ei ole käynyt lämpimissä maissa.

Mulla on kaikki muu paitsi rahaa saisi olla enemmän. Tykkään käydä ravintoloissa syömässä. Tällä hetkellä tulee käytyä n. Kerran kuussa. Enemmän olisi mukavampi.

En haaveile.

Mutta suunnittelen.
:p Kaikenlaista.

t1817.gif

Omakotitalo,jossa pieni pläntti kasvattaa perunaa,porkkanaa,sipulia...sais näperrellä kukkapenkkejä,raaputella pihaa...
Taloustilanteeseen joku hyvä,pysyvä ratkaisu - asumiskulujen puolittuminen toteutuisi niin,ettei mun tarviis aina olla odottava osapuoli!

Haaveilen toisesta samanrotuisesta koirasta, mitä mulla nyt on. Harmi, kun tuo on vielä niin nuori, niin täytyy odotella vielä ainakin vuosi, ennen toisen koiran hankkimista :(

Lisäksi haaveilen yhdestä miehestä. Tuskin koskaan pääsen lähelle häntä, mutta sydämeni takoo ja sukat pyörivät jaloissa aina, kun vähänkään näen häntä. :(

Haaveilen omasta pienestä tallista ja parista hevosesta, olisi enemmän parisuhde- ja omaa aikaa, terveydestä, että lapsille tulisi sellainen elämä kuin toivovat,eivät joutuisi kokemaan mitään pahaa.. Siinä vähän haaveitani

Yhteistyössä