Mistä eronneet löytäneet uuden vai oletteko löytäneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Zussu

Jäsen
30.09.2007
107
0
16
Ero on vasta tuore juttu, enkä oikeasti juuri nyt etsi ketään, mutta kiinnostaisi tietää!

Mistä olette löytäneet uuden miehen itsellenne? Tai oletteko löytäneet? Minulla on valtavan suuri pelko, etten tule löytämään ketään ja joudun olemaan elämäni yksin. Mies löysi jo suhteemme aikana uuden ja siihen se sitten lopulta päättyikin (en enää elättele toivoa, kihlaus on purettu).

Minulla on alle 2-vuotias lapsi ja tuntuu, että tuolla treffipalstoilla ainakin suurimmalla osalla on valittuna ei lapsia-kriteeri. Poika on maailman ihanin ja toivoisin hänen saavan vielä joskus kunnon perheen. Mistä löytyisi mies, joka haluaisi olla myös lapseni kanssa?

Kyllä niitäkin siellä netissä on, joille lapset kertoo. Itse aikanaan pyörin tuolla Suomi24:n treffipalstalla, ja kyllä siellä tarjokkaita piisasi. :D Loin vaan oman profiilin, jossa sanoin, että lapsia on, ja ne on sitten samaa pakettia kuin minä. Kyllä monelle ihan sinkkumiehellekin lapset kelpasi samassa kaupassa. =)

Löysin mun rakkaan suomi24.fi-treffiosastolta <3
Samasta paikkaa on kehkeytynyt monta paria meidänkin tuttavapiiriin.

Musta taas aika harvalla oli "ei lapsia"-kriteeri. Tapasin monia mukavia tyyppejä sitä kautta ennenkun napsahti oma kulta kohdalle.
Musta oli positiivista huomata miten moni mies oli avoin sille ajatukselle että olen koko paketti, kolmen lapsen kanssa.

Treffailin suomi24:n kautta, yks oikein mukava mieskin löyty, hällä oli myös lapsi. (Sattumalta asui samassa rapussa kuin me. :D ) Jutusta ei kuitenkaan sitte tullu mitään.
Nykyiseni löytyi töistä, monta vuotta oltiin tunnetukin. Erosta reilu kaksi vuotta, seurustelua nykyisen kanssa takana tasan vuosi.

Juuri tuolla suomi24:ssä olen käynyt selailemassa. Ehkä olen itse rajannut hakua liian tiukaksi, enkä oikein vielä tiedä miten tuo toimii parhaiten. Tuntuu vaan, että alan olla jo niin vanhakin, etten enää ole sitä halutuinta naisseuraa.

Ehkä tää on vaan tätä alun suurta epätoivoa, kun tuntuu että elämä päättyy tähän ja kaikki unelmat uusista lapsista ym. jää toteutumatta.

Olen löytänyt onnekkaasti aivan ihanan miehen.:) :heart: Minulla kaksi lasta edellisestä liitosta ja nyt on meillä yksi yhteinen pikkanen tyttö.:) Naimisiin mentiin yli vuosi sitten.

Yhteistyössä